Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

M14 [G&P]


Recommended Posts

W specshopie dostępna będzie na przełomie lipca-sierpnia a w asg shopie za około 1,5 miesiąca. Taką odpowiedz otrzymałem mailowo.

Miałem okazję ją macać w sklepie i ogólne wrażenie zrobiła na mnie pozytywne, no trochę plastikowatość łoża boli ale raczej jest solidny. Odgłos przeładowania jak w każdej M14 jest po prostu boski i powoduje natychmiastowego banana na twarzy.

Ogólnie jest śliczna tylko szkoda że G&P zrobiło tylko wersje z RISem zamiast zwykłej osłony lufy i montażu na optykę, ale to wielki koszt nie jest.

Ja teraz się zastanawiam czy kupic na WGC czy poczekac na polskie sklepy, ale rączki świerzbią :D

Edited by Denton
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
  • Replies 50
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Specshop spodziewa sie czternastek nie wczesniej niz we wrzesniu, do asgshopu juz ida.

Wg. specshopa, zwykla large 8.4V wchodzi do kolby, zadne przerobki nie sa potrzebne. Mysle ze do M120 8.4V Sanyo/G&P wystarczy. Specshop nie przerabia takze baterii, wiec jakby ktos chcial 9.6V koniecznie, to lepiej kupic w asgshopie.

Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...

Tak więc tak: dzisiaj kupiona DMR'ka. Pierwsze wrażenia pozytywne. Łoże nie trzeszczy i wyglada ładnie. Ogólnie wizualnie wygląda bardzo dobrze. Niestety nei miałem okazji jeszcze strzelać z czasem postaram się wyskrobać jakąś recenzje.

Niestety pierwszy dzień i pierwsze minuty: jako przyszły inżynier rączki świerzbiły chociaż do zdjęcia łoża no i ta dźwigienka zmiany trybu ognia która zamocowana jest na jakimś metalu(nie znam się ale chyba aluminium) urwała się od dosłownie draśnięcia, na szczęście dla mnie to nie straszne bo i tak chciałem ją wywalić dla odwzorowania oryginału.

 

 

PS. Oczywiście dźwięk dźwigni przeładowania odsuwa w siną dal wszelkie smutki życia codziennego ;)

Edited by Denton
Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
  • 5 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Łoże da się dopasować, z czego wnioskować można, że silnik jest w standardowym miejscu, nie w chwycie. Jego inne umieszczenie powodowałoby inny kąt ustawienia zębatki osi silnika no i co za tym idzie, inne ustawienie zębatek, a więc nie byłby to już v.7 . Poza tym, w v.7 o ile nie pamiętam nie ma miejsca żeby inaczej ustawić silnik, tylko w miejscu łączenia kolby z resztą łoża (chwytem, no).

Edited by dr_wisla
Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...
  • 1 year later...

Witam,

 

Nie chcę zakładać nowego tematu więc napiszę tutaj.

 

Planuję zakup tej m14tki:

 

http://shop.ehobbyasia.com/aeg/g-p-hong-kong/gandp-m14-dmr-socom-gun-metal.html

 

I mam parę pytań ponieważ podejrzewam, że w tym modelu znajduje się ten sam gearbox co w wersji omawianej w temacie czyli ten:

 

http://shop.ehobbyasia.com/upgrade-part/parts-upgrade-aeg/gearboxs/gandp-m14-7mm-bearing-complete-gearbox.html

 

Chciałbym się dowiedzieć od kogoś kto zna ten gearbox i jego części. Co wymagało by wymiany aby użytkować go bezawaryjnie w trybie tylko semi na sprężynie m130 firmy Guarder?

 

Dodatkowo czy posiadacze dowolnej wersji m14 od G&P mogą coś napisać z perspektywy czasu na temat tych replik?

 

Pozdrawiam

 

Sus.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Witam!

 

Mam dość duży problem z moją M14. Powstaje jakaś spora nieszczelność, nie umiem stwierdzić gdzie. Sam zespół cylinder, głowica cylindra, głowica tłoka i dysza jest tak szczelny że z założoną dyszą efekt strzykawki jest tak dobry, że ledwo tłok wchodzi do cylindra i już następuje takie sprężenie że ciężko go w ogóle popchnąć dalej. Mimo wszystko całość daje na chrono (xcortech 3200) 360 fps'ów na sprężynie systemy m150! Macie jakiś pomysł co może być nie tak? Poniżej konfiguracja:

 

• Gearbox wzmocniony G&P

• Sprężyna m150 Sytsema

• Zębatki stalowe wzmocnione Guarder

• Tłok biały G&P

• Głowica tłoka łożyskowana aluminiowa Prometheus

• Głowica cylindra stalowa podwójnie uszczelniona Guarder

• Cylinder chromowany Guarder

• Dysza uszczelniona aluminiowa z o-ringiem SHS (skrócona, była dłuższa od stockowej o 2 mm)

• Gumka Hop-up czarna Systema Energy

• Silnik dedykowany do DMR turbo charger m160 G&P

• Lufa Deep Fire 500mm 6.02

• Mosfet Merf 3.2 Gate

 

Z góry dziękuję za pomoc!

Edited by rogieroger
Link to post
Share on other sites

Ja co prawda M14 nie mam ale jeżeli wiem że GB jest złożony poprawnie to nieszczelność jest na połączeniu komora - dysza. Odwróć replikę tak żeby gniazdo maga było skierowane do góry połóż mały kawałek papieru na otwór gdzie mag podaje kulki i oddaj strzał, jak podskoczy wysoko to masz nieszczelność, czasami w ten sposób traciłem 150fps, a brakowało 0,5mm.

Link to post
Share on other sites
  • 7 months later...

Czy ktoś posiada G&P M14 DMR?

Proszę o opinie na jej temat.

 

Ja posiadam. Powiem tak, pomimo że znam się trochę na serwisowaniu, replika sprawiła mi naprawdę sporo problemów. Jednakże już wszystko gra.

 

Obecnie śmiga na takiej oto konfiguracji:

 

• Gearbox wzmocniony G&P

• Sprężyna m140 G&G

• Zębatki Double Torque v.7 Prometheus

• Tłok biały G&P

• Głowica tłoka łożyskowana aluminiowa Prometheus

• Głowica cylindra stalowa podwójnie uszczelniona Guarder

• Cylinder chromowany Guarder

• Dysza uszczelniona mosiężna z o-ringiem Deep Fire

• Gumka Hop-up zielona G&G

• Silnik dedykowany do DMR turbo charger m160 G&P

• Lufa Deep Fire 500mm 6.02

• Mosfet Merf 3.2 Gate

• Bateria LiPo 11.1 2200mAh

 

Na tych podzespołach osiąga stabilne 500 fps.

 

Muszę jednak zaznaczyć, że replika jako baza pod "DMR" miała parę mankamentów. Podczas składania i rozkładania pękł spust, selektor trybu ognia oraz safety lever. Części te zostały zastąpione zamiennikami z Cymy (po dopasowaniu za pomocą różnego rodzaju pilników). Powstała też duża nieszczelność układu w miejscu łączenia się komory hop-up ze szkieletem gearboxa (lufa nie osiowała). Jednakże to też dało radę załatwić.

 

Co do samego wyglądu zewnętrznego - replika robi naprawdę dobre wrażenie. Nic nie trzeszczy, magi siedzą pewnie w gnieździe itp.

Link to post
Share on other sites

@rogieroger

Dzięki za odpowiedź. Powiedz jeszcze jak replika zachowuje się w stocku. Tzn. jaki posiada (mniej więcej) zasięg, skupienie i czy bez tuningu posiada zadowalające osiągi porównując ją do jakiejkolwiek M16 (najlepiej też G&P)?

I jaki masz kolor? :) Pytam o to, ponieważ interesuje mnie Olive Drab, a wszędzie co widzę w polecanych sklepach w HK został tylko Foliage Green, który być może jest brzydki na żywo i dlatego ludzie go nie kupują ;)

Dzięki.

Link to post
Share on other sites

Może to pomoże:

 

 

 

Ciężko mi stwierdzić jaki był zasięg itp. bo to było już dawno temu (zresztą przed tuningiem replika była tylko na jednej jebance). M16 G&P nie posiadam. Jednakże jako szturmówka nie spełnia swojej roli (w końcu to DMR, w oryginale nawet nie posiada trybu auto). Jest zbyt długa i nieporęczna. Dlatego zdecydowałem się na tuning.

 

Co do koloru, to tak. Mam olive drab. Jednak będę malował replikę, więc nie robi mi to różnicy.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...