Plutonowy Posted January 24, 2009 Report Share Posted January 24, 2009 Pojawił się w mojej M16(Customie z WGC) problem w postaci braku reakcji na spust. Bateria, bezpiecznik, okablowanie jest ok. Kiedy silnik mam poza chwytem wszystko działa bez zarzutu. Problem pojawia się gdy włożę go do chwytu. Wówczas naciśniecie spustu skutkuje dźwiękiem podobnym do wyczerpanej baterii a w gearboxie nic nawet nie drgnie. Tłok jest na swoim miejscu, silnik jest sprawny więc co to może być? Może zbyt mocno(słabo) dokręcona śruba regulacji silnika? Quote Link to post Share on other sites
zdzisiu Posted January 24, 2009 Report Share Posted January 24, 2009 Zbyt słabo dokręcony silnik kręciłby się wydając opętańcze piski. Co do zbyt mocnego dokręcenia jest to możliwe, po prostu poluzuj i zobacz co będzie. Jednak ja stawiam na zacięcie czegoś w gearboxie. Quote Link to post Share on other sites
Plutonowy Posted January 31, 2009 Author Report Share Posted January 31, 2009 Gearbox sprawdzony zębatki swobodnie się kręcą. Trochę to wygląda jakby nie miały siły tłoka ruszyć ale dlaczego tak się dzieje to pojęcia nie mam. Quote Link to post Share on other sites
rumak Posted January 31, 2009 Report Share Posted January 31, 2009 Jak na moje oko to padł ci silnik :-F I co z tego ze się kręci gdy nie jest w styczności z GB??Sprawdź na bank kręci się wolniej niż powinien, ja miałem to samo...moze się poprostu nadpalił :wink: Quote Link to post Share on other sites
Plutonowy Posted February 3, 2009 Author Report Share Posted February 3, 2009 (edited) Problemem okazały się wtyki od silnika po wymianie i mocniejszemu ich przytwierdzeniu problem znikł. Niestety przed chwilą przepalił się bezpiecznik :-F . Tutaj pytanie czy bezpiecznik może przepalić się sam z siebie(ze starości?) czy musi mieć wyraźną przyczynę? PS. Ile amperów mają bezpieczniki w G&P wie ktoś? Edited February 3, 2009 by Plutonowy Quote Link to post Share on other sites
Leo_111 Posted February 3, 2009 Report Share Posted February 3, 2009 (edited) Imo, zarówno ten problem jak i poprzedni jest spowodowany jakimś zwarciem , miałem podobny problem , o dziwo wtyki silnikowe nie odpowiednio zaizolowane dotykały..."zaślepki" w chwycie silnikowym i powodowały zwarcie , działy się różne rzeczy m.in silnik nie ruszał sprężyny zupełnie jakby bateria była rozładowana , u Ciebie może to przepalać bezpiecznik regularnie ale nie cały czas Edited February 3, 2009 by Leo_111 Quote Link to post Share on other sites
jackobi Posted February 4, 2009 Report Share Posted February 4, 2009 Plutonowy nie ważne ile mają w G&P :) 20A będzie w sam raz :) Quote Link to post Share on other sites
Plutonowy Posted February 4, 2009 Author Report Share Posted February 4, 2009 Po przepaleniu kolejnych dwóch bezpieczników ręce mi powoli opadają. Zabezpieczyłem je izolką na kilka sposobów i problem w magiczny sposób powrócił :wink: . Reakcji na spust brak a po kilkunastu próbach pada bezpiecznik. W którym jeszcze miejscu może wystąpić zwarcie? Bo już sam nie wiem co ja mam z tym zrobić :wink: Quote Link to post Share on other sites
Plutonowy Posted February 4, 2009 Author Report Share Posted February 4, 2009 Nie mogę edytować a zastanawiam mnie jak mocno muszą być wsunięte kable we wtyczki od silnika. Czy wystarczy że będą w nich pewnie siedzieć czy muszą być na tyle wsunięte żeby dotykały blaszek silnika kiedy wtyczki są włożone? Nie wiem czy wystarczająco jasno się wyraziłem ale mój poziom wiedzy o elektryce jest bardzo znikomy. Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted February 5, 2009 Report Share Posted February 5, 2009 Ja myślę, ze możesz mieć problem natury mechanicznej. Podam przykład, właśnie z WGC Customów jaki miałem pare razy u siebie na serwisie: foty nie bedzie bo mi zginęła... Często odłamuje się ośka środkowej zębatki. Quote Link to post Share on other sites
Plutonowy Posted February 6, 2009 Author Report Share Posted February 6, 2009 Po bardziej fachowej ekspertyzie wyłapałem przetarcie na izolacji kabla w gb. Jak dorwę jakieś dobre kable to wymienię i wtedy zobaczymy. W każdym razie zwarcie faktycznie występuje najprawdopodobniej właśnie w tym miejscu zależy jak się kabelek ułoży. Quote Link to post Share on other sites
Plutonowy Posted February 10, 2009 Author Report Share Posted February 10, 2009 Problem rozwiązany, obyło się bez wymiany kabli bo wystarczył kawałek izolacji w kilku miejscach. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.