kask314 Posted January 31, 2009 Report Share Posted January 31, 2009 Witam mam wielki problem , niedawno kupiłem nową broń LR300 A&K http://zbrojownia.linuxpl.com/product_info...products_id=999 , Wszystko Rewelka , niedawno zapragnełem wymienić pewne części na lepsze - Lufa Precyzyjna Mad Bull Mad Onion Ver. II dł.455mm 6,03mm - gumka hop-up systemy czarny silikon - aku firefox 9,6V 2300mhA i niedawno wpadłem na pomysł aby wymienić silnik celem uzyskania lepszego R.O.F propozycja padła na TM EG1000 , kupiłem ,zamontowałem a tu .d..pa ledwo naciąga sprężynę , gdzie Stokowy chinol wymiata na 12-13bb/s co tu zrobić zwróciłem sie do sklepu o zwrot pieniążków ale jaki wsiąść tym razem , Zwracam sie do was o rade co kupić !!! nie przekraczając 200zł pozdro Quote Link to post Share on other sites
michalll Posted January 31, 2009 Report Share Posted January 31, 2009 (edited) ICS Turbo 3000. Tańsza opcja - stockowy + kable silikonowe + mosfet. Edited January 31, 2009 by michalll Quote Link to post Share on other sites
kask314 Posted January 31, 2009 Author Report Share Posted January 31, 2009 nie chcem narazie rozbierać Gearboxa bo szkoda nówki myślisz że te TM EG1000 jest taki słaby że nie ciągnie M130 czy cośjest akurat z moim Quote Link to post Share on other sites
michalll Posted January 31, 2009 Report Share Posted January 31, 2009 Baterie naładowałeś? Quote Link to post Share on other sites
kask314 Posted January 31, 2009 Author Report Share Posted January 31, 2009 naładowana moze nie na maxa ale chinol ciagnie a TM nie Quote Link to post Share on other sites
Jangi Posted February 1, 2009 Report Share Posted February 1, 2009 W wątkach dotyczących tuningu wielokrotnie poleca się silnik P&J http://www.taiwangun.com/shop,show,182 paradoksalnie podobno prezentuje się bardzo dobrze na tle markowych silników, a kosztuje o wiele mniej niż ICS. Quote Link to post Share on other sites
przemek10 Posted February 1, 2009 Report Share Posted February 1, 2009 (edited) I gdzieś chyba nawet serwisant ze zbrojowni pisał że ten silnik jest niewiele gorszy niż ICS turbo . Mnie tam na M140 dawał radę wystrzelić 2000-2500 BB przy baterii 9.6 V 2000 mAh , bajecznemy też zbliżony wynik dawał . PS.Jak nie chcesz się bawić walnij SYSTEMA MAGNUM i będzie po problemie lub wymień sprężynę na odpowiednik tego co masz za to o niejednakowym skoku i naprzykład guardera . Edited February 1, 2009 by przemek10 Quote Link to post Share on other sites
kask314 Posted February 1, 2009 Author Report Share Posted February 1, 2009 A jak masz R.O.F. przy tym silniku p&J i sprężynie m140? Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted February 1, 2009 Report Share Posted February 1, 2009 (edited) Z tego co mi sie wydaje to ta replika MA WLASNIE ten silnik PJ. Wszystkie chinczyki z ponad 400 fps je maja. PJ, JG, boyki - ekwiwalenty wiec wymieniac to nie ma sensu - one w stocku sa swietne. Jedyne co jest lepsze to tylko systema magnum - ale roznica podobno nie jest duza. Pozatym z tego co sie orientuje to E1000 nie jest na silne sprezyny - jest do uzywany do zwiekszenia rofa (ale przy predkosci wylotowej klasy TM .. wiec okolice 300 fps) pozatym ... 9.6 V batka o niskiej pojemnosci do repliki 440 fps w zime ? conajmniej 10.8 ... a najlepiej lipol. Albo 12 V - wtedy poczujesz rofa. Tylko prawdopodobnie rozsypie ci sie stockowy gearbox (zebatki nie wyrobia albo tlok). Tuning na rofa przy ponad 400 fps to ogromne koszty. (zebatki + tlok z metalowymi samymmi zebami) Edited February 1, 2009 by Kocur666 Quote Link to post Share on other sites
kask314 Posted February 1, 2009 Author Report Share Posted February 1, 2009 Z tego co mi sie wydaje to ta replika MA WLASNIE ten silnik PJ. Wszystkie chinczyki z ponad 400 fps je maja. PJ, JG, boyki - ekwiwalenty wiec wymieniac to nie ma sensu - one w stocku sa swietne. Jedyne co jest lepsze to tylko systema magnum - ale roznica podobno nie jest duza. Pozatym z tego co sie orientuje to E1000 nie jest na silne sprezyny - jest do uzywany do zwiekszenia rofa (ale przy predkosci wylotowej klasy TM .. wiec okolice 300 fps) pozatym ... 9.6 V batka o niskiej pojemnosci do repliki 440 fps w zime ? conajmniej 10.8 ... a najlepiej lipol. Albo 12 V - wtedy poczujesz rofa. Tylko prawdopodobnie rozsypie ci sie stockowy gearbox (zebatki nie wyrobia albo tlok). Tuning na rofa przy ponad 400 fps to ogromne koszty. (zebatki + tlok z metalowymi samymmi zebami) Wielkie dzięki , rozwiałeś wszystkie moje wątpliwości Pozdro Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted February 1, 2009 Report Share Posted February 1, 2009 (edited) A pamiętałes o regulacji pozycji silnika śrubą na spodzie chwytu? Bo założę się, że nie ;-) . I nie słuchaj Kocura bo pisze bzdury. W zupełności się z nim nie zgadzam. Silnik EG1000 jest MOCNYM silnikiem. BAtka 9,6 o takiej pojemności spokojnie da radę. Edited February 1, 2009 by poldeck Quote Link to post Share on other sites
Marek Kiljan Posted February 1, 2009 Report Share Posted February 1, 2009 Bierz silnik JG III gen. mocny prawie tak jak Systema Magnum!, nie grzeje się tak jak inne i sprężynę m140 pod baterią 10,8V rozbraja na 15k/s Quote Link to post Share on other sites
MAJOR762 Posted February 1, 2009 Report Share Posted February 1, 2009 Jeszcze tylko co do EG1000, tego co napisał Poldeck i opinii co niektórzy tu na temat tego silnika wygłaszają. Jest tutaj na forum taki użytkownik RAI_wilku. EG1000 w jego M14 ciągnie sprężynę M150 na kółkach Double Torque i podwójnym Mosfecie. Niby nic dziwnego, ale to wszystko na batce 8,4 Sanyo RC 2000mAh. I to z całkiem fajną reakcją na spust na singlu. Więc historie o słabości EG1000 możecie wsadzić sobie między bajki, z całym szacunkiem. Quote Link to post Share on other sites
Borol Posted February 1, 2009 Report Share Posted February 1, 2009 Bierz silnik JG III gen. mocny prawie tak jak Systema Magnum!, nie grzeje się tak jak inne i sprężynę m140 pod baterią 10,8V rozbraja na 15k/s Testowałeś tą systeme magnum osobiście wkładając ją do aega ? Quote Link to post Share on other sites
michalll Posted February 1, 2009 Report Share Posted February 1, 2009 Mi silnik Boyowski, który jakiś super chyba nie jest, dawał świetnego rofa na m130 (470 fps), stockowych zębatkach i baterii 9,6 1800 mAh Sanyo. Z tego co się mówi o silniku EG wynika że z Twoim jest coś nie tak. Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted February 1, 2009 Report Share Posted February 1, 2009 Zapytałem czy naregulował przekładnię kątową ale to jakoś umknęło wszystkim ;-) . Quote Link to post Share on other sites
kask314 Posted February 2, 2009 Author Report Share Posted February 2, 2009 Zapytałem czy naregulował przekładnię kątową ale to jakoś umknęło wszystkim ;-) . Kontaktowałem się Z SpecShopem i sprawa jest prosta EG 1000 TM jest za słaby do mojego chińskiego Gearboxa i M130 w środku , najlepszym rozwiązaniem przy TM jest wymiana Zębatek na zębatki z większym przełożeniem ,ale nie rozbieram chinola bo strach :D , następnym razem kupuje G&G i nie będzie problemu . Pozdro Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted February 2, 2009 Report Share Posted February 2, 2009 (edited) BZDURA! EG 1000 na m130 jest za słaby? ŁGARSTWO mające na celu wyciągnięcie kasy za zębatki. Ponawiam pytanie: czy prawidłowo naregulowałeś pozycję silnika? edit: Przepraszam za unoszenie się ale nie zdzierżę takich tekstów na spokojnie... Edited February 2, 2009 by poldeck Quote Link to post Share on other sites
Viamortis Posted February 2, 2009 Report Share Posted February 2, 2009 Koleś chyba woli kupić nowe zębatki niż odpowiedzieć Ci na pytanie... Quote Link to post Share on other sites
pidzejfat Posted February 2, 2009 Report Share Posted February 2, 2009 Jak każdy sklep chce zarobić... Na EG 1000 w teorii chodzi nawet M150, kwestią jest posiadanie umiejętności aby złożyć to do kupy. Widziałem już parę replik z EG1000 i dawały radę przy upgrade'ach. Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted February 2, 2009 Report Share Posted February 2, 2009 Ale trzeba najpierw trzeba umieć złożyć. Quote Link to post Share on other sites
kask314 Posted February 2, 2009 Author Report Share Posted February 2, 2009 Szczerze mówiąc jeżeli serwisant z SpecShop'u mówiąc o słabości silnika TM EG1000 wobec sprężyny M130 w moim karabinie , chciał tylko i wyłącznie przedstawić mi realia , i to że bez zębatek Torque up nie da rady , Zrezygnowałem z zakupu więc jeżeli specshop chciałbym zarobić chociaż na silniku na pewno poinformowali by mnie o odpowiedniej regulacji położenia silnika . Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted February 3, 2009 Report Share Posted February 3, 2009 (edited) W końcu odpowiedziałeś: nie masz pojęcia co robisz. Każdy model silnika może meć inną w pewnym stopniu długość. Ba, nawet poszczególne egzemplarze się mogą minimalnie różnić. Po wymianie silnika TRZEBA naregulować jego pozycję śrubą na dole chwytu. Jeśli tego się nie zrobi to albo się zmieli zębatkę osi silnika albo się nie będzie miało rofu jaki powinien być. O regulacji położenia pierwszej zębatki, którą czasem też trzeba zrobić już nawet nie wspomnę. Sorry ale jeżeli trzeba Cię informować o takim czymś jak regulacja położenia silnika to uważam, że w żadnym wypadku nie powinieneś sam go wymieniać. Poza tym jeszcze jedna rzecz: W tytule tematu prosisz o pomoc a kiedy my chcemy Ci jej udzielić idziesz w zaparte "bo serwisant powiedział". Nie mam nic do chłopaków ze specshopu, jeszcze nigdy ich serwis nie zawiódł moich zanjomych ale jakby nie patrzeć też trochę już w tym siedzę i takie gadanie jak twoje przyprawia mnie o dreszcze. Jak prosisz o pomoc to chociaż daj sobie pomóc. I pisz gramatycznie albo jakkolwiek czytelnie bo twój ostatni post można dość dowolnie i frywolnie interpretować. Edited February 3, 2009 by poldeck Quote Link to post Share on other sites
Marek Kiljan Posted February 3, 2009 Report Share Posted February 3, 2009 Testowałeś tą systeme magnum osobiście wkładając ją do aega ? Miałem styczność z czymś takim i oczywiście silnik JG nie ma większego tj Magnum polotu jednak z jest najlepszą propozycją z chińskich silników Quote Link to post Share on other sites
Borol Posted February 4, 2009 Report Share Posted February 4, 2009 To że był w innym aegu nie pokazuje ze byl hiper-duper-zajebisty. Najlepsza promocja ? WTF? Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.