Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

COMBAT ALERT


Recommended Posts

30-31 maja 2009 pod Warszawą odbędą się wyjątkowe manewry ASG pod nazwą Combat Alert 2009:

http://www.combatalert.com/

 

Pakiet uczestnika

 

1. Wstęp na teren bazy rakietowej i miejsce manewrów Combat Alert.

 

2. Wyżywienie: dwudaniowy obiad i kolacja. Posiłki są serwowane przez profesjonalną firmę cateringową.

 

3. Odgrywanie scenariuszy przy ścisłej współpracy ze sprzętem wojskowym:

- czołg T-55

- gąsienicowy transporter pływający PTS

- Hummer US Army H1

- kołowy transporter opancerzony BRDM 2

- taktyczny zestaw rakietowy 9K52

- 2 haubice 122 mm

- samochody terenowe

 

4. Identyfikator.

 

5. Niezbędnik: mapa terenu, scenariusze, wytyczne dowódcy.

 

6. Nieśmiertelniki: przepustki do scenariuszów.

 

7. Opaski: drużyny, medyka.

 

8. Kamizelka trafień z logo Combat Alert.

 

9. Kultowy gadżet niespodzianka z US Army.

 

10. Punkt serwisowy broni, podstawowe naprawy.

 

11. Konkurs z cennymi nagrodami.

 

12. Stała, profesjonalna opieka medyczna.

 

13. Pole namiotowe / parking (więcej info na forum zlotu).

 

14. Toalety.

 

15. Bieżąca woda.

 

16. Pitna woda.

 

17. Punkt ładowania baterii.

 

18. Materiał filmowy – dostępny po premierze.

 

19. Reportaż zdjęciowy – dostępny po premierze.

 

20. Wstęp na uroczystą premierę filmu i zdjęć z Combat Alert, która odbędzie się 5 września 2009 r. Materiały będą wyemitowane w profesjonalnej sali studyjnej: 4 projektory, 450 miejsc siedzących (Warszawa, ul. Jagiellońska 71, ośrodek konferencyjny FSO). Na podstawie jednego identyfikatora Combat Alert wstęp na salę mają 3 osoby.

 

 

 

 

Z góry informuję, że niniejszy wątek jest przeznaczony dla osób rozważających wyjazd na Combat Alert i chcących zaczerpnąć rzeczowych informacji o spotkaniu. Apeluję by nie prowadzić dyskusji w stylu: „źli – dobrzy, mało – dużo". :uśmiech:

Link to post
Share on other sites

W takim wypadku czy powstanie drugi topik, gdzie osoby mniej lub bardziej zainteresowane wyjazdem na tą"wyjątkową" imprezę będa sobie mogły jak na wolny kraj przystało na spokojnie pogadać na temat tej imprezy?

 

niektórych może interesować np cena imprezy oraz to czy później zostanie ona rozliczona lub np jaki jest sens wydawać kolejne 100pln (a przy trzech osobach już 300pln) na bilety do Wawy i z powrotem na premierę filmu.

(akurat mieszkam w południowej części kraju i tyle mi wychodzi za pociąg do stolicy.)i jak to będzie rozwiązane dla osób mieszkających daleko.

 

Cieszę się, że chcecie coś zrobić dla środowiska asg, jednak wyjątkowość imprezy nie mierzy się porosyjskim demobilem czy angażowaniem profesjonalnych firm do obsługi i cateringu ale fabułą i sposobem jej przeprowadzania. Hummery czy czołgi to tylko fajna otoczka, która ma sprawić, że może być ciekawiej. Tylko i wyłącznie. Nic więcej.

Jako osoba od dłuższego czasu siedząca w organizacji większych imprez uważam, że dzielenie gry na osobne scenariusze i przerwy na kiełbaskę nie jest najlepszym pomysłem i już dużo mówi o samej grze. O wiele lepszy byłby ciągły scenariusz.

Do takiego są przyzwyczajeni zarówno MilSimowcy(np jeżdżący na 24H imprezy) jak i LARPowcy.

Po za tym właśnie :

"po części LARP i po części MilSim"

LARP i MilSim to dwa różne światy których mechanika gry w większości się wzajemnie wyklucza i takie połączenie również daje do myślenia.

 

Dobra. Swoje namarudziłem i czekam na otworzenie topiku poświęconego lużnym rozmowom na temat imprezy. Wszak każdy szanujący siebie i uczestników Organizator zakłada taki topik.

 

Teraz kilka pytań organizacyjnych

- czy dajecie faktury lub inny druk (jeśli tak, to jaki) który będziemy mogli przedstawić naszemu Komendantowi do rozliczenia?

- piszesz o wielkiej ilości szpeju wojskowego - na jakiej zasadzie on tam jest? Czy tylko jest, czy też można go czynnie używać - czyli jeżdzić nim.

I teraz jeżeli tak, to czy nie mając prawa jazdy na pojazdy specjalne mogę poprowadzić sobie podczas gry np czołg? A jeżeli nie mogę,to kto może bo wśród graczy asg mało jest osób które na taki pojazd mają prawko. Więc główny atut i wabik imprezy zaczyna blednąc,bo takie pojazdy pooglądać mogę sobie w muzeum, a ja chciałbym sobie nim pojeździć lub poprowadzić (wszak wejściówka to 250pln)

Jak to jest rozwiązane?

- na jakiej zasadzie działa Punkt serwisowy broni. Czy jest to autoryzowany punkt jakiegoś sklepu czy też nie? bo jeżeli mam giwerę na gwarancji i mi się ona zepsuje to chciałbym aby została naprawiona gwarancyjnie (wiadomo dlaczego)

 

Na razie tyle pytań. Porywacie się na dużą imprezę, więc niech nie zdziwią Cię moje pytania.

 

Pozdrawiam.

Dunn

Link to post
Share on other sites

Poruszyłeś sporo ciekawych tematów. Postaram się do nich ustosunkować, choć część odpowiedzi można znaleźć na stronie Combat Alert.

 

- Pierwszy post został tak sformułowany a nie inaczej, by wyraźnie odciąć się od krytyki dla samej krytyki. Oczywiście uwagi i polemika merytoryczna są mile widziane i to jest ten wątek gdzie można się tak wypowiadać.

 

- "Wyjątkowość" można rozumieć dwuznacznie: wyjątkowo dobrze i wyjątkowo źle :)

 

- Oczywiście osoby zainteresowane otrzymaniem paragonu lub faktury mają taką możliwość. Wybierają jedną z opcji podczas rejestracji na stronie. Standardowo, gdy nie wybierzesz faktury dostajesz paragon.

 

- Sprzęt wojskowy jest obsługiwany przez osoby do tego uprawnione i posiadające odpowiednie kompetencje, bo nie sposób sobie wyobrazić, że 40 tonowym czołgiem mógłby kierować każdy. :) Pojazdy będą czynnie wykorzystywane w scenariuszach w szczególny sposób: samochody terenowe typu Hummer z wieżyczką obrotową i Nissan Patrol z bliźniaczą wieżyczką. To samo dotyczy czołgu T-55 i amfibii gąsiennicowej.

 

- Premiera jest ekstra bonusem zorganizowanym na potrzeby Combat Alert przez reżysera Tomasza Wiszniewskiego i to kwestia wyboru czy będziesz w tym uczestniczył czy nie. My osobiście wszystkich zachęcamy, choć zdajemy sobie sprawę, że dojazd spoza Warszawy może być uciążliwy. Specjalnie dla osób spoza Warszawy po premierze filmy w jakości HD będą dostępne w sieci.

 

- Choć może trudno w to uwierzyć, ale przedsięwzięcie nie ma charakteru komercyjnego, co prawda rządzi się pewnymi prawami, ale wynika to z legalnie zorganizowanego spotkania. Dlaczego taka cena? Łatwo na to pytanie odpowiedzieć. Proszę sprawdź ile kosztuje wynajęcie i przetransportowanie czołgu T-55, dodaj do tego inne pojazdy, teren, itd. oczywiście weźmy pod uwagę warunki i klimat warszawski ( plus 25% na dzień dobry , że organizujesz spotkanie w obrębie Warszawy) i masz odpowiedź.

 

- Co do charakteru spotkania: „Combat Alert nie jest MILSIM-em, ale jest airsoftową grą akcji z pewnymi elementami MILSIM-u i LARP-u.”

 

- Za realistyczną fabułę ( w ramach naszej gry / zabawy) :) podczas Combat Alert będzie odpowiedała firma szkoleniowa na codzień zajmująca się treningiem sił specjalnych http://www.cushima.com/

 

P.S. Dziękuję za cenne uwagi.

Edited by grotpl
Link to post
Share on other sites

Aktualny stan wolnych miejsc można zobaczyć na stronie: http://www.combatalert.com/bilety.php

 

Zgłoszenia będą przyjmowane do 20 maja 2009, jednakże trzeba liczyć się z tym, że wszystkie wejściówki kupowane w ostatnich miesiącach mogą podrożeć o 20% (kwiecień, maj). :(

 

Wejściówkę można pozyskać już od 207zł.

Edited by grotpl
Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Sporo osób kontaktowało się z nami w sprawie topografii terenu, w odpowiedzi na ich apel umieszczamy krótki reportaż zdjęciowy z terenu na którym będą prowadzone manewry Combat Alert 2009. Niniejsze zdjęcia NIE przedstawiają kompleksu leśnego otaczającego całą bazę, jak las wygląda każdy wie :) . Poniżej link do zdjęć:

http://www.combatalert.eu/multimedia.php

P.S. Dementujemy jakiekolwiek pogłoski, że Combat Alert jest odwołany. Nie ma ku temu żadnych przesłanek :!:

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Właśnie rozważam wyjazd na Combat Alert, w związku z czym mam dwa dosyć ważne pytania. Ile osób do tej pory wykupiło bilety? Jeżeli okaże się, że zgłosi się jedynie ok. 40-50 osób to czy impreza odbędzie się w takiej samej formie jaka została zaproponowana?

Link to post
Share on other sites

Właśnie rozważam wyjazd na Combat Alert, w związku z czym mam dwa dosyć ważne pytania. Ile osób do tej pory wykupiło bilety? Jeżeli okaże się, że zgłosi się jedynie ok. 40-50 osób to czy impreza odbędzie się w takiej samej formie jaka została zaproponowana?

Bardzo dobre pytanie, aktualnie kupiło wejściówki ok. 70 osób i wiem, że w najbliższym czasie kilka teamów będzie kupowało bilety grupowe. Bez względu na to ile osób jeszcze się zgłosi Combat Alert odbędzie się w formie przedstawionej na stronie projektu. Tak komfortową sytuację zawdzieczamy naszym partnerom i ich zaangażowaniu, za co im dziękujemy. Do zobaczenia :!: :-)

Edited by grotpl
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Jest już dostępna schematyczna mapa terenu, która ukazuje gdzie znajdują się: schrony, bunkry, okopy, budynki koszarowe, etc. Mapa przedstawia tylko teren bazy rakietowej, nie uwzględnia kompleksu leśnego na którym też będą prowadzone działania. Mapę można znaleźć na stronie manewrów CA w zakładce multimedia w folderze „ZOBACZ TEREN BAZY RAKIETOWEJ W CHRCYNNIE”: http://www.combatalert.com/multimedia.php. :killer:

Edited by grotpl
Link to post
Share on other sites

Czy pojazdy, sprzęt wojskowy prezentowany na stronie będzie się przemieszczał, czy tylko stał i budował klimat, konkretnie myślę o czołgu T-55 oraz o humerze? Jestem bardzo zainteresowany wyjazdem.

 

Dobrze, że padło to pytanie, zarówno czołg T-55 jak i hummer będą wykorzystywane w scenariuszach na pełnych obrotach. Jeżeli chodzi o czołg przygotowaliśmy dodatkowe atrakcje, które mam nadzieję dodadzą pikanterii całemu spotkaniu.

Pozdrawiam i do zobaczenia na manewrach...

Link to post
Share on other sites

Ja tam jadę :-), a ze mną 6 osób, tylko jestem ciekawy jak organizatorzy poradzą sobie z łączeniem scenariuszy, uczestniczyłem niedawno w zlocie gdzie po 1,5 godzinnej przerwie z obiadem między scenariuszami impreza skutecznie "zdechła"...

Mam nadzieję, że nie będę żałował wydanych 200 zł na bilet i 100 na dojazd,a combat okaże się jazdą bez trzymanki.....:-)

Link to post
Share on other sites

Mam nadzieję, że miło Was zaskoczymy. Jesteśmy tego świadomi, że długie przerwy: obiad, kolacja, bardzo dezintegrują ludzi. Dlatego specjalnie po obiedzie przygotowaliśmy coś specjalnego i dynamizującego – scenariusz z mocnym akcentem na wykorzystanie czołgu T-55, i … nie zdradzę zbyt wiele, ale będą paliły się dosłownie samochody. Zadbamy o zbudowanie odpowiedniego klimatu, który mam nadzieję wzbudzi z letargu po pysznym obiedzie. :)

Edited by grotpl
Link to post
Share on other sites

Podczas manewrów Combat Alert 2009 będą przedstawiciele pracy i telewizji, między innymi: TVP – program „OBLICZA ARMII”. :killer: Apelujemy do wszystkich uczestników spotkania by zadbać o stosowną stylizację.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Ważne informacje dla osób wybierających się na Combat Alert :!:

 

Aktualnie dysponujemy następującymi nagrodami(do rozlosowania podczas kolacji):

- 10 kuponów rabatowych każdy na kwotę 200zł na zakupy w sklepie: http://www.sklep.cushima.com

- parki GORE-TEX US

- czapki US

- komplety bielizny polipropylenowej US

- kamizelki taktyczne US

- skrzynki po amunicji US

- racje żywnościowe

- przeglądy i serwisy broni

 

 

Aktualnie dysponujemy następującymi gadżetami(dla zainteresowanych do odbioru przy rejestracji):

- koszulki

- czapeczki

- breloczki do kluczy w stylu military

 

UWAGA R A B A T - 20%!!!

Każdemu uczestnikowi Combat Alert przysługuje 20% rabatu na zakup sprzęty firmy EAGLE INDUSTRIES. Rabat będzie przyznawany na podstawie identyfikatora wydanego podczas CA. Zakupy można zrealizować w sklepie wyłącznego przedstawiciela EAGLE INDUSTRIES w Polsce na stronie http://www.sklep.cushima.com

 

UWAGA R A B A T - 50%!!!

Warunki otrzymania 50% rabatu na zakup biletu Combat Alert 2009:

- zakup za minimum 1000 złoty brutto w dniach od 24.04-15.05.2009 w sklepach obciętych promocją:

http://www.militaria.pl http://www.gunfire.pl http://www.taiwangun.com http://www.zbrojownia.com.pl

- zeskanowanie i przesłanie skanu paragonu/faktury na e-maila: combatalert@gmail.com

- okazanie oryginału paragonu/faktury Organizatorowi przy rejestracji.

Edited by grotpl
Link to post
Share on other sites

9 maja na terenie bazy rakietowej w Chrcynnie, odbył się pierwszy etap prac inżynieryjnych - zostało wzniesionych 7 umocnień ziemnych(docelowo powstanie 13). Dalsza kontynuacja prac nastąpi 23 maja, sukcesywnie będziemy dodawać fotografie z przygotowań.

 

Zdjęcia można obejrzeć na stronie Combat Alert w zakładce multimedia: http://combatalert.com/multimedia.php

 

P.S. Za 4 dni zamykamy listę uczestników manewrów :!:

Edited by grotpl
Link to post
Share on other sites

:!: UWAGA! Opisany w powyższym poście pakiet nagród został rozszerzony dodatkowo o 3 repliki ASG zasponsorowane przez sklep http://www.taiwangun.com

 

:!: Panie/Panowie dzisiaj mamy ostatni dzień na przyjmowanie zgłoszeń

 

P.S. Pozytywna informacja dla osób "sprytnych inaczej": na terenie manewrów Combat Alert będzie profesjonalny punkt medyczny, w postaci ambulansu z lekarzem i ratownikiem medycznym. Ewentualne zwiedzanie szpitala w tempie ekspresowym na sygnałach. Chroń nas Panie Boże od takich wycieczek:)

Edited by grotpl
Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Witam. Bardzo duży plus dla organizatorów. Świetny scenariusz! Wszyscy, którzy byli wiedzą dlaczego, wiadomo KTO go napisał i przygotował. Dziękujemy za rady dotyczące strategii od firmy Cushima - również kto był wie dlaczego :) Jako dowódca Sekcji G Zielona Góra oraz dowódca jednego z plutonów Najemników dziękuję wszystkim za super imprezkę. Szczególnie Arkowi i jego ludziom z którymi tworzyliśmy pluton, naszemu medykowi i jego wsparciu. Dziękujemy za doskonałe dowodzenie głównemu dowódcy Najemników. Ostatnia akcja I Scenariusza była extra.

Organizatorzy!! Nocne strzelanie - rewelacja!! Kto nie poszedł na nocny scenariusz ten ..... :) Wielkie dzięki naszemu dowódcy II scenariusza!!

Było super, mam nadzieję, że powtórzymy to w przyszłym roku!!

Pozdrawiam serdecznie!! Błażej K. - Blaisek von Krupp

Edited by blaisek
Link to post
Share on other sites

Widzimy, że Zielona Góra dotarła cało i zdrowo do domu.:)Dziękujemy za życzliwe słowa, ale nie chcemy się tylko na tym zatrzymać! Pragnę zainicjować zatem rozmowę w kontekście podsumowania spotkania, by była ona konstruktywna i rzeczowa proszę o dzielenie się swoimi refleksjami w zaprezentowanym schemacie:

 

1. Co można poprawić i jak to w praktyce wykonać?

a. bardziej nadzorować podwykonawców :

- kwestia cateringu - ilość wydanych porcji,

- firma realizująca wysadzenie czołgu T55 - zaprosiła rodzinę bez gogli,

- jeszcze bardziej doprecyzować umowę odnośnie wynajmowania sprzętu i jego stanu technicznego, im bardziej szczegółowo tym lepiej,

b. strukturę dowodzenia i przejścia pomiędzy zwrotami taktycznymi (w dużym stopnu dotyczy to drużyny MORG).

 

2. Co było dobro?

a. przyjazna atmosfera i dobrze odwzorowany klimat military,

b. wysoki poziom bezpieczeństwa (przy 207 osobach zespół karetki interweniował tylko raz),

c. zróżnicowane scenariusze i wysoka intensyfikacja działań (większość z uczestników po kolacji była tak zmęczona fizycznie, że osobiście widziałem kilka osób, jak zasnęło),

d. bardzo ciekawy i dobrze zrealizowany drugi scenariusz.

 

3. Czy przyjadę za rok?

Bardzo chętnie, ale chciałbym być zwykłym uczestnikiem manewrów, a nie game masterem. :)

Edited by grotpl
Link to post
Share on other sites

Witam serdecznie. Jako zastępca dowódcy ekipy Black Joker Kartuzy(Kaszyby :) ) chciałem podziękować organizatorowi i wszystkim ludziom( w tym również uczestnikom) za dostarczenie tak wielkiej ilości adrenaliny i frajdy, za to, że CA stało na tak wysokim poziomie, w końcu za to, że po nocnym scenariuszu byłem tak zmęczony, że w pokoju zasypiałem na siedząco :). Naszemu GM chwała i cześć za zorganizowanie CA, za odpowiadanie na wszelkie pytania z którymi do niego biegaliśmy co chwilę i wiarę w to, że w końcu dotrze do ludzi po co są kamizelki :P . Nie mogę zapomnieć by podziękować dowódcy drużyny D, całej ekipie z Sekcji G Zielona Góra i całej drużynie D. Chłopaki odwaliliśmy kawał dobrej roboty, szacun dla Was wszystkich. Z Wami koledzy jesteśmy gotowi ramię w ramię stanąć do każdej bitwy :) Wielkie dzięki dla głównego dowódcy Najemników i wszystkich Najemników, było ciężko ale daliśmy radę!! :) Jeszcze raz pozdrawiamy i dziękujemy wszystkim.

 

1. Co można poprawić i jak to w praktyce wykonać?

- hmm, mogę się pochwalić, że przez całe CA, nie odniosłem rany śmiertelnej, to i na respie nie zawitałem ani razu. Wiem, że takich osób było więcej. Więc może przydałaby się jakaś nagroda, np: na 3 zwrocie, osoba taka, dostałaby możliwość skorzystania z respa dwukrotnie(mówię o najemnikach), lub jakaś kumulacja niewykorzystanych respów na koniec?

 

2. Co było dobre?

- organizatorzy, wszystko od samego dołu do góry skrzętnie przemyślane i profesjonalnie wykonane.

- atmosfera i ludzie którzy ją tworzyli

- jedzenie

- rozkazy i ta chwila niepewności przed otwarciem koperty

- smaczki w postaci pogody, pojazdów, wybuchów (organizator nawet łuski porozrzucał, niby nic, a jednak)

- teren, dla każdego coś miłego, górki, krzaki, polanki, budynki, no full serwis

- najemnicy wygrali :)

 

3. Czy przyjadę za rok?

- Powiedzcie tylko kiedy, ekipa Black Joker stawi się na pewno i tym razem jeszcze liczniej :)

Link to post
Share on other sites

Witam i pozdrawiam wszystkich uczestników CA.

Kilka spostrzeżeń które mam nadzieje pozwolą za rok zorganizować imprezę na jeszcze wyższym poziomie:

 

1. Co można poprawić i jak to w praktyce wykonać?

-zbyt mała dynamika akcji podczas 1 i 2 zwrotu taktycznego (część osób nudziła się czekając na nadejście wroga)

-zbyt krótki czas na wykonanie zadań praktycznie wszystkich zwrotów taktycznych.

(jak już akcja zaczynała się rozkręcać na dobre zwrot taktyczny się kończył).

- w regulaminie powinno być zaznaczone że strzelać z pojazdów można wyłącznie z wieżyczki co było by sprawiedliwe bo obie strony w tym temacie przekroczyły dopuszczalną granice, najemnicy siali z okienek z hummera w drugim zwrocie taktycznym a MORG siali z terenówek w trzecim zwrocie taktycznym . Można by wprowadzić kolorowe świece dymne do unieszkodliwiania pojazdów.

- zbyt długi czas od rejestracji do rozpoczęcia działań łącznie z czekaniem na transport amfibią (rozumiem że wcześniejsza rejestracja miała na celu unikniecie kłopotów ze spóźnialskimi i mam nadzieje że za rok czas od rejestracji do rozpoczęcia akcji będzie krótszy).

- dla kilkunastu osób zabrakło zupy ale za to był dodatkowy kotlet 8-) (następnym razem wybrać bardziej profesjonalna firmę cateringową )

- cywile bez gogli w trzecim zwrocie taktycznym zatrzymali natarcie MORG (firma organizująca pirotechnikę profesjonalnie wykonała detonacje tylko że wprowadziła na teren osoby bez podstawowego zabezpieczenia oczu. co zniweczyło akcje MORG ).

- Pokaz pirotechniczny był widoczny chyba tylko dla drużyny najemników chociaż i tego nie jestem pewny, drużyna MORG zaledwie usłyszała wybuchy i zobaczyła trochę dymu

- samochody powinny być zaparkowane gdzie indziej lub parking powinien być osłonięty siatką bo niektóre kulki dolatywały na wysokość parkingu więc teoretycznie mogły wyrządzić jakieś szkody.

-niejasne możliwości użycia materiałów pirotechnicznych przez uczestników (następnym razem trzeba jasno określić jaka pirotechnika jest dozwolona bo część osób zostawiła swoje zapasy w domu a część kupiła w sklepiku organizatora pirotechniki.

- za rok zamówić lepszą pogodę :-P

 

 

2. Co było dobre?

- atmosfera spotkania

- dowodzenie było całkiem skuteczne zważywszy na warunki i niewielką ilość sprzętu komunikacyjnego.

- dobrze przygotowane punkty obrony w bazach oraz bunkrach, nie dało się nie zauważyć porozsypywanych łusek co bezapelacyjnie budowało klimat.

- natarcie z czołgiem (z jednej strony szkoda że towarzyszył tylko na początku natarcia ale rozumiem że bezpieczniej jak sobie jeździł po czołgowisku niż ciągle mieli by się przy nim ludzie kręcić podczas jazdy co było by dużym zagrożeniem dla zdrowia i życia uczestników)

- punkt ładowania baterii z gorącymi napojami chociaż miał być gdzie indziej to w punkcie rejestracyjnym został dobrze przygotowany. (nie było potrzeby iść do punktu zaznaczonego na mapie).

- profesjonalne zestawy dla medyków , podziękowania dla medyków za poświęcenie podczas ratowania naszych żyć :-P

- sygnalizacja zakończenia poszczególnych zwrotów taktycznych sprawdziła się doskonale

- ostrzał transportera podczas przejazdu był świetny chociaż druga strona też pewnie chciała by się zrewanżować tym samym :-P

- mapka i oznaczenia kluczowych punktów w terenie nie pozwalały się zgubić.

- nieśmiertelniki dobrze spełniły swoją rolę

- rozkazy dla każdego były miłym urozmaiceniem chociaż mogły by być tylko dla dowódców a dla reszty same mapki.

- dobrze że mapa i nieśmiertelnik były laminowane bo w deszczu by nie wytrzymały zbyt długo

- polowanie na Hammera w drugim zwrocie taktycznym :-P

- nie zauważyłem terminatorstwa :killer:

- gratisowe kilkadziesiąt tysięcy kulek rozsypane w punkcie rejestracyjnym (można było nieźle się na nich przejechać :-P

- gadżety od gunfire , tylko szkoda że zostały zostawione w punkcie rejestracji żeby każdy sobie wziął bo się okazało że nie wszyscy o takiej możliwości wiedzieli.

- przejazdy transporterem miłe choć czasochłonne.

- reporterzy czasem pakowali się pod lufy ale to też tworzyło klimacik :-P

 

3. Czy przyjadę za rok?

Jasne że przyjadę bo liczę że kolejne edycje będą jeszcze bardziej dopracowane.

Dobrze że organizatorzy interesują się jakie wrażenia mieli uczestnicy i chcą wyciągnąć wnioski. Oby tak dalej.

 

Podziękowania dla FIA za zorganizowanie scenariusza nocnego.

Link to post
Share on other sites

Ja chciałem podziękować organizatorom za zajefajną imprezę, nocny scenariusz to była jazda bez trzymanki, kto nie spróbował niech żałuje....

Kolegom z Sekcji oraz dzielnie wspierającym nas kolegom z Kaszub.... Jako snajper przez pierwsze trzy scenariusze wystrzeliłem całe dwie kulki, ale taki job.....

Co można poprawić:

-łączność i koordynację działań, przez przydzielenie do dowódców plutonów radiotelegrafisty mającego łączność cały czas ze sztabem, i szefem sztabu, ale to szczegół

-czy będę za rok: jeśli Sekcja G będzie to i ja też....Pozdrawiam i dzięki za świetną atmosferę, moim zdaniem było ekstra, włącznie z pogodą :-)...

Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...