Xyanek Posted February 16, 2009 Report Share Posted February 16, 2009 Witam, postanowiłem zainwestowac w nowy gb go aug a3, wiem już jakie części są potrzebne ale szkoda mi wydac 350 zł na silnik systemy jeżeli moze jest jakiś inny tańszy (tak ok. 200 zł, może więcej) który bez problemu pociagnie sprężynkę m150. Z góry dziękuje za odpowiedź. Quote Link to post Share on other sites
Karcen Posted February 16, 2009 Report Share Posted February 16, 2009 Systema magnum, ewentualnie silnik ICS Turbo 3000. Mój brat ma systeme magnum i springa 150 oraz batke 9,6 i rof ma bardzo przyzwoity. Quote Link to post Share on other sites
Marek Kiljan Posted February 16, 2009 Report Share Posted February 16, 2009 Znajomy serwisant odpalał GB systemy ze sprężyną m160 na silniku z JG IIIgen. pod baterią li-pol. 12V z niezłym skutkiem:) Quote Link to post Share on other sites
przemek10 Posted February 16, 2009 Report Share Posted February 16, 2009 Stokowy JG 3 gen + coś 10.8/li-pol 11.1 , powinno być wystarczające . Quote Link to post Share on other sites
Marek Kiljan Posted February 16, 2009 Report Share Posted February 16, 2009 A jeżeli brak Ci odpowiedniej baterii do tego to spróbuj na batce od wkrętarki 12V ale radziłbym tylko semi:D Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted February 16, 2009 Report Share Posted February 16, 2009 Żeś pojechał po bandzie :-F. Ja polecam aku od samochodu, tylko na full auto uważaj, żeby Ci prowadnica oka nie wybiła... A serio to najlepszym wyjściem byłby ICS 3000 turbo, tanie, niezawodne, uciągnie wszystko. Nie wiem jak się sprawa ma z tym silnikiem P&J, podobno ma najmocniejsze magnesy, ale to już sobie sprawdzisz, dla chcącego nic trudnego. Quote Link to post Share on other sites
przemek10 Posted February 16, 2009 Report Share Posted February 16, 2009 (edited) Ja polecam aku od samochodu, tylko na full auto uważaj, żeby Ci prowadnica oka nie wybiła... Może samochód to przesada , ale żelowy akumulator do kas fiskalnych wystarczy , mój ma 1,5 roku i działa :twisted: Edited February 16, 2009 by przemek10 Quote Link to post Share on other sites
remko Posted February 18, 2009 Report Share Posted February 18, 2009 Stockowy który masz w replice wystarczy w zupełności. Quote Link to post Share on other sites
Szitaho Posted February 18, 2009 Report Share Posted February 18, 2009 Tylko nie kupuj Eagle Force Hummer'a!!!! Quote Link to post Share on other sites
remko Posted February 18, 2009 Report Share Posted February 18, 2009 A co z nim nie tak?? Quote Link to post Share on other sites
Szitaho Posted February 18, 2009 Report Share Posted February 18, 2009 (edited) Tego badziewa to bałbym się wsadzić do stocka a co dopiero do takich sprężyn :wink: To najgorszy shit jaki miałem i rekordowy zarazem :-F P.S: Zanim wyzionął swego chińskiego ducha to pociagnął aż ok. 50 kulek!!!! 8) Edited February 18, 2009 by Szitaho Quote Link to post Share on other sites
cysi3k Posted February 18, 2009 Report Share Posted February 18, 2009 to pociagnął aż ok. 50 kulek!!!! 8) To zaprawdę imponujący wynik :wink: Quote Link to post Share on other sites
Xyanek Posted February 18, 2009 Author Report Share Posted February 18, 2009 (edited) Stockowy który masz w replice wystarczy w zupełności. Stockowy Od aug a3 (JG) pociągnie? Bo mój na batce 8,6V ma mizerną szybkostrzelnośc :/ I ledwo co idzie, słychac charakterystyczny dźwiek naciąganej sprężyny i zanim strzelę to "cel" zdązy uciec... :/ Chyba wole zainwestowac te 200 zł w lepszy silnik. Edited February 18, 2009 by Xyanek Quote Link to post Share on other sites
remko Posted February 18, 2009 Report Share Posted February 18, 2009 No bez zmiany batki to się nie obejdzie. 10.8v to minimum a silnik sprawdzaliśmy na 12v i m150 i działało. Quote Link to post Share on other sites
demonywojny Posted February 26, 2009 Report Share Posted February 26, 2009 Ja mam w ak 74 batke 9,6V spring 150 silnik magnum systemy i działa bez problemu. Ostatnio nawet podłączyłem batke stockowa 8,4V i też działał ale szybko padła. Polecam silnik Magnum Sytemy Quote Link to post Share on other sites
loopack Posted February 27, 2009 Report Share Posted February 27, 2009 http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=3314 ten ładnie ciągnie, a przy 12V to ROF taki jak w wiertarce udarowej na springu 130-140, bo nie pamiętam jaką wsadziłem :D (ale 420 fps) Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted March 4, 2009 Report Share Posted March 4, 2009 http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=3314 ten ładnie ciągnie, a przy 12V to ROF taki jak w wiertarce udarowej na springu 130-140, bo nie pamiętam jaką wsadziłem :D (ale 420 fps) Takie sprężyny i takie efpeesy ? Powietrza ci ucieka tyłem dżirboksa :-F. Quote Link to post Share on other sites
Marek Kiljan Posted March 4, 2009 Report Share Posted March 4, 2009 Takie sprężyny i takie efpeesy ? Powietrza ci ucieka tyłem dżirboksa :-F. No fakt:D, gdzieś musi być nieszczelność jak osiąga wyniki dobrej m120:) Quote Link to post Share on other sites
LogaN Posted March 5, 2009 Report Share Posted March 5, 2009 (edited) A ja polecam silniki A&K z taiwanguna. Stockowy, który mam w SR na sprężynie SP140 Guardera, przy baterii 9.6V naładowanej na full daje ROF na poziomie 14k/s. EDIT: Teraz zauważyłem, że chodzi o silnik do AUGa. A jeśli chodzi o krótkie silniki z A&K, to albo jakieś pechowe egzemplarze się u nas trafiały w środowisku, albo ich moc jest mniejsza niż tych długich, bo przy sprężynach 140 i 150, przy batkach 9.6V dawały przeciętny ROF. Edited March 5, 2009 by Bajeczny1990 Quote Link to post Share on other sites
Szitaho Posted March 5, 2009 Report Share Posted March 5, 2009 No to fajnie masz, że przy springu M150 chcesz mieć 'dobry' ROF :-F Quote Link to post Share on other sites
KicpA Posted March 5, 2009 Report Share Posted March 5, 2009 Szitaho a nie słyszałeś o tym że ktoś chce mieć dobrą reakcję na spust? btw 420 to na m110 guardera da się uzyskać. Quote Link to post Share on other sites
ramiel Posted March 16, 2009 Report Share Posted March 16, 2009 Potwierdzam uzyskane na P90 Tm. Quote Link to post Share on other sites
Szitaho Posted March 16, 2009 Report Share Posted March 16, 2009 KicpA a od kiedy ROF to jest czas reakcji na spust?? :wink: Quote Link to post Share on other sites
KicpA Posted March 17, 2009 Report Share Posted March 17, 2009 (edited) Od chyba 1991 roku kiedy Tm zrobił pierwszego Aega. Im większy rof to krótszy czas trwania pełnego cyklu, a im krótszy czas trwania jednego cyklu to tym szybciej pada strzał od naciśnięcia spustu. A im szybszy czas oddania strzału po naciśnięciu spustu to szybsza jest reakcja na jego naciśnięcie. Są to pojęcia które się pokrywają w Aegach które strzelają ze zwolnionej sprężyny. te które z napiętej to już inna bajka. Czasem pomyśl. Edited March 17, 2009 by KicpA Quote Link to post Share on other sites
ramiel Posted March 18, 2009 Report Share Posted March 18, 2009 A które AEGi strzelają z napiętej sprężyny? Bo jedyne takie jakie znam to KSC HK 33 i Tm PSG 1 Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.