Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Ładowarka firmy ASG


Recommended Posts

Zakupiłem dzisiaj baterię firmy Firefox 2000mAh 1.2V, oraz ładowarkę mikroprocesorową firmy ASG (Action Sport Games) i podłączyłem do ładowania. Ile mniej więcej muszę ładować tą baterię? 10-12 godzin starczy. I 2 pytanie: Jakie lampki (diody) będą świecić gdy bateria będzie naładowana i czy mogę od razu po tym włączyć rozładowywanie? (Jeżeli tak to ile czasu rozładowywać?)

 

Od razu mówię, że w kwestiach ładowarek mikroprocesorowych jestem (bardzo) zielony.

Link to post
Share on other sites

Ta ładowarka raczej nie naładuje poprawnie pojedynczego ogniwa (1,2V).

 

Co do pytań:

Ad.1. Ładowarka automatycznie przerywa proces ładowania kiedy akumulator ma już dość.

Ad.2. Zielona.

Ad.3. Masz rozładowywarkę?

Link to post
Share on other sites

Ta ładowarka raczej nie naładuje poprawnie pojedynczego ogniwa (1,2V).

 

Co do pytań:

Ad.1. Ładowarka automatycznie przerywa proces ładowania kiedy akumulator ma już dość.

Ad.2. Zielona.

Ad.3. Masz rozładowywarkę?

 

 

Dzięki za odpowiedź,

 

Co do 1 zdania, to czemu nie? W sklepie (dość porządnym) powiedzieli mi, że będzie dobra do ładowania tego.

 

Co do Ad.3 jest wbudowana w ładowarkę, ale kiedy mam włączyć rozładowywanie? Jak pojawi się zielona lampka oznaczająca, że bateria jest full?

Link to post
Share on other sites

wypowiem sie bo mam ta ladowarek i batke Firefox 9,6 2000 mAh.

 

Jak podlaczysz baterie to poczakaj az zielona dioda przestanie migac (zazwyczaj okolo 1 min) Oznacza to ze ladowarka poprawnie rozpoznala ogniwa i uznala ze nie sa uszkodzone i moze je ladowac.

 

Wtedy automatycznie przejdzie do ladowania.

 

Jesli chcesz rozladowac batke (co poronuje ci robic przed ladowaniem) musisz przynajmniej 2 s. przytrzymac zolty przycisk z prawej strony az do zapalenia sie zultej diody.