filon_swaj Posted April 29, 2009 Report Share Posted April 29, 2009 Witam ;-) Planuje wymianę silnika w eMce. Pozostaje kwestia na jaki, >TEN< czy TEN . Z góry dzięki i pozdrawiam ;] Quote Link to post Share on other sites
habib Posted April 29, 2009 Report Share Posted April 29, 2009 (edited) GE jest ciut szybszy od PJ, mocowo nie widzę różnicy ale maks sprężynę miałem m130, nie wiem co ty chcesz napędzać. Ale za 130 zeta to lepiej G&P m120 kupić. Edited April 29, 2009 by habib Quote Link to post Share on other sites
filon_swaj Posted April 29, 2009 Author Report Share Posted April 29, 2009 (edited) SP 120 Guardera siedzi w środku. Batka narazie 8,4, ale planuje ymianę na 9,6 lub 10,8 :twisted: Zależy mi na tym, żeby stosunek jakość/cena był dobry albo inaczej chce jak najtańszy silnik, który będzie lepszy od stockowego Boyia. Jeżeli ten G&P od PJta jest dużo lepszy to zainwestuję. Edited April 29, 2009 by filon_swaj Quote Link to post Share on other sites
habib Posted April 29, 2009 Report Share Posted April 29, 2009 Do G&P nie będziesz potrzebował więcej niż 9.6V, za to do PJ jak najbardziej 10.8V bo to jest mocny ale wolny silnik. Quote Link to post Share on other sites
samael16 Posted April 29, 2009 Report Share Posted April 29, 2009 Skoro planujesz wymianę stockowego silnika Boyia i masz m4 wiec z tego snajperki nie będzie, a masz sprężynę guardera, to pamiętaj, że ona jest twardsza niż wynika z opisu i da o wiele więcej fps niż inne m120 oraz wymieniasz batkę na 9.6V albo na 10.8V, i chcesz jak najtaniej ale dobrze, to poszukaj silnika stockowego P&J od 2 albo 3 generacji, na allegro albo na forum coś znajdziesz za małe pieniądze. Ja przy silniku 2 generacji plus sp120 i mosfecie oraz 9.6V na ogniwach KAN mam piękny rof, trochę za duży według mnie ale nic na to nie poradzę już niestety. Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted April 30, 2009 Report Share Posted April 30, 2009 Ten silnik PJ w stocku potrafi naciagnac m150 na batce 8.4 v .... Sam do m150 tki uzywam ogniw 9.6 2.2 Ah tylko ze na semi wiec rof mnie zupelnie nie interesuje. Jednakze reakcja na spust jest bardzo szybka no i latwo wystrzelic na raz trzy kulki (aug). Ale owszem - rof ten silnik nie ma jakis powalajacy ( i to niezaleznie prawie od baterii) Jezeli chodzi ci tylko o rof to moze zeczywiscie lepiej zainwestowac w jakies markowe silniki. Quote Link to post Share on other sites
MAJOR762 Posted April 30, 2009 Report Share Posted April 30, 2009 Bo do uzyskania ROFa stosuje się specjalne silniki w stylu Systema TURBO, a silnik P&J jest odpowiednikiem silnika Systema Magnum. Quote Link to post Share on other sites
Pieniadz Posted April 30, 2009 Report Share Posted April 30, 2009 czyli ostatecznie który z nich byłby lepszy do tiuningu siłowego przy porządnej batce 9.6v PJ czy GE? Quote Link to post Share on other sites
jackobi Posted April 30, 2009 Report Share Posted April 30, 2009 Również dołączam się do pytania :) jaki silnik w cenie około 100 zł da największy rof na m100 i m120 :D Quote Link to post Share on other sites
Dragunow Posted May 1, 2009 Report Share Posted May 1, 2009 Największy rof da... LIPO xD wypodkładkowanie i głowice stożkowe i masz śliczny rof i bezpieczeństwo. Quote Link to post Share on other sites
filon_swaj Posted May 1, 2009 Author Report Share Posted May 1, 2009 LiPolek nie wchodzi w grę, najprawdopodbniej wybór padnie na PeJota ;] Quote Link to post Share on other sites
pidzejfat Posted May 1, 2009 Report Share Posted May 1, 2009 W okolicach 100zł najlepszy będzie M120 HS z G&P. Duży ROF nawet na 8,4V i M120. Quote Link to post Share on other sites
jackobi Posted May 1, 2009 Report Share Posted May 1, 2009 Mam 2 dobre batki 9.6 dość pojemne bo 2000mAh, do tego mikroprocesorówkę, więc wiele mniejszym wydatkiem będzie dla mnie kupno silnika niż dobrego lipo i do tego ładowarki. Z tego co czytam raczej zdecyduję się na silnik G&P :) Quote Link to post Share on other sites
Dragunow Posted May 2, 2009 Report Share Posted May 2, 2009 Przecież u was w ekipie wiele osób ma ładowarki do lipo. Dobra nie ważne, sory za off top. Silnik G&P daje około 17-18 k/s na m110 z 9,6 1100. Maksymalnie da się z 20 kulek osiągnąć. Quote Link to post Share on other sites
kermit Posted May 2, 2009 Report Share Posted May 2, 2009 (edited) Przecież u was w ekipie wiele osób ma ładowarki do lipo. Dobra nie ważne, sory za off top. Silnik G&P daje około 17-18 k/s na m110 z 9,6 1100. Maksymalnie da się z 20 kulek osiągnąć. Mam silnik G&P HS i mam sprężynę m100 - na batce 10,8V 1300 mAh mam rof 25 bb/s więc jest możliwe więcej do osiągnięcia - kwestia batki... Tylko 1 rzecz nie podoba mi się w tym silniku - system mocowania zębatki tak jak w TM. Edited May 2, 2009 by kermit Quote Link to post Share on other sites
Germ Posted May 2, 2009 Report Share Posted May 2, 2009 A ma ktoś jakieś dane odnośnie silnika P&J? Quote Link to post Share on other sites
Dragunow Posted May 2, 2009 Report Share Posted May 2, 2009 nigdy nie używałem w tym mocniejszych batek niż 9,6. No raz lipo i wyszło 30k/s xDD Quote Link to post Share on other sites
vanar Posted May 10, 2009 Report Share Posted May 10, 2009 Pozwolę sobie wtrącić moje trzy grosze, mam silnik GE i batkę 9.6V RC i muszę stwierdzić, że powinienem chyba mieć słabszą baterie bo na, jak szybko nie pociągnę spustu, semi mam posyć szybką serie. Spring M130 i zwykłe zębatki XYT. Zresztą GE łatwiej dorwać, na alledrogo i w tutejszym komisie, niż silnik P&J. Quote Link to post Share on other sites
Dragunow Posted May 10, 2009 Report Share Posted May 10, 2009 Napisz to po naszemu xD "bo na, jak szybko nie pociągnę spustu, semi mam posyć szybką serie." - po jakiemu to? Quote Link to post Share on other sites
Germ Posted May 10, 2009 Report Share Posted May 10, 2009 (edited) Miałem coś podobnego. Podładuj batkę, wyczyść styki. Powinno pomóc. U mnie pomogło, ale ja jeszcze spodkładkowałem zębatki. Edited May 10, 2009 by Germ Quote Link to post Share on other sites
smoke Posted May 19, 2009 Report Share Posted May 19, 2009 Podkładkowanie, ma się nijak do tego. Quote Link to post Share on other sites
Germ Posted May 19, 2009 Report Share Posted May 19, 2009 Napisałem wszystko, co zrobiłem. A ułożenie ostatniej zębatki względem przerywacza? ;) Quote Link to post Share on other sites
Dragunow Posted May 20, 2009 Report Share Posted May 20, 2009 Wypodkładkowanie ma jednak tutaj znaczenie. Możliwe, że zębatka silnikowa zbytnio napiera na zębatkę silnika. To o czym mówisz raczej nie ma znaczenia. Jeżeli jest dobrze wypodkładkowane nie powinno być problemów. Może gdzieś na kablu masz przebicie, albo wtyki się przepalają? Quote Link to post Share on other sites
MoniT Posted June 26, 2009 Report Share Posted June 26, 2009 Silnik golden eagle to silnik jg :) a silniki jg są zajebiste wiem bo mam :) ten silnik jest duzo wytrzymalszy od pj porównywałem ze znajomym silnik jg i pj na tej samej batce na tym samym gearboxie silnik jg wyciągał większy rof :) Quote Link to post Share on other sites
Dragunow Posted July 4, 2009 Report Share Posted July 4, 2009 Błagam Cię, jak piszesz jakąś wypowiedz to zamiast emotki wstawiaj znaki interpunkcyjne. Musiałem przeczytać Twoją wypowiedź dwa razy, bo nie skumałem nic z tego bełkotu. Nie tłumacz się dysleksją, jakoś emotki możesz wstawiać. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.