Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Który silnik ?


Recommended Posts

SP 120 Guardera siedzi w środku. Batka narazie 8,4, ale planuje ymianę na 9,6 lub 10,8 :twisted:

Zależy mi na tym, żeby stosunek jakość/cena był dobry albo inaczej chce jak najtańszy silnik, który będzie lepszy od stockowego Boyia. Jeżeli ten G&P od PJta jest dużo lepszy to zainwestuję.

Edited by filon_swaj
Link to post
Share on other sites

Skoro planujesz wymianę stockowego silnika Boyia i masz m4 wiec z tego snajperki nie będzie, a masz sprężynę guardera, to pamiętaj, że ona jest twardsza niż wynika z opisu i da o wiele więcej fps niż inne m120 oraz wymieniasz batkę na 9.6V albo na 10.8V, i chcesz jak najtaniej ale dobrze, to poszukaj silnika stockowego P&J od 2 albo 3 generacji, na allegro albo na forum coś znajdziesz za małe pieniądze.

Ja przy silniku 2 generacji plus sp120 i mosfecie oraz 9.6V na ogniwach KAN mam piękny rof, trochę za duży według mnie ale nic na to nie poradzę już niestety.

Link to post
Share on other sites

Ten silnik PJ w stocku potrafi naciagnac m150 na batce 8.4 v ....

Sam do m150 tki uzywam ogniw 9.6 2.2 Ah tylko ze na semi wiec rof mnie zupelnie nie interesuje.

Jednakze reakcja na spust jest bardzo szybka no i latwo wystrzelic na raz trzy kulki (aug).

Ale owszem - rof ten silnik nie ma jakis powalajacy ( i to niezaleznie prawie od baterii) Jezeli chodzi ci tylko o rof to moze zeczywiscie lepiej zainwestowac w jakies markowe silniki.

Link to post
Share on other sites

Mam 2 dobre batki 9.6 dość pojemne bo 2000mAh, do tego mikroprocesorówkę, więc wiele mniejszym wydatkiem będzie dla mnie kupno silnika niż dobrego lipo i do tego ładowarki. Z tego co czytam raczej zdecyduję się na silnik G&P :)

Link to post
Share on other sites

Przecież u was w ekipie wiele osób ma ładowarki do lipo. Dobra nie ważne, sory za off top.

Silnik G&P daje około 17-18 k/s na m110 z 9,6 1100. Maksymalnie da się z 20 kulek osiągnąć.

 

Mam silnik G&P HS i mam sprężynę m100 - na batce 10,8V 1300 mAh mam rof 25 bb/s więc jest możliwe więcej do osiągnięcia - kwestia batki...

Tylko 1 rzecz nie podoba mi się w tym silniku - system mocowania zębatki tak jak w TM.

Edited by kermit
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Pozwolę sobie wtrącić moje trzy grosze, mam silnik GE i batkę 9.6V RC i muszę stwierdzić, że powinienem chyba mieć słabszą baterie bo na, jak szybko nie pociągnę spustu, semi mam posyć szybką serie. Spring M130 i zwykłe zębatki XYT.

 

Zresztą GE łatwiej dorwać, na alledrogo i w tutejszym komisie, niż silnik P&J.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Wypodkładkowanie ma jednak tutaj znaczenie. Możliwe, że zębatka silnikowa zbytnio napiera na zębatkę silnika.

 

To o czym mówisz raczej nie ma znaczenia. Jeżeli jest dobrze wypodkładkowane nie powinno być problemów. Może gdzieś na kablu masz przebicie, albo wtyki się przepalają?

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Silnik golden eagle to silnik jg :) a silniki jg są zajebiste wiem bo mam :) ten silnik jest duzo wytrzymalszy od pj porównywałem ze znajomym silnik jg i pj na tej samej batce na tym samym gearboxie silnik jg wyciągał większy rof :)

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...