kobejn669 Posted May 17, 2009 Report Share Posted May 17, 2009 Mój kałasz podczas strzelanki odmówi posłuszeństwa. Jedynym obiawem(oprócz nie oddawania strzałów) jest grzejący się styk między bezpiecznikiem i baterią. Quote Link to post Share on other sites
Blad Posted May 17, 2009 Report Share Posted May 17, 2009 A sprawdziłeś, czy nie strzelił Ci bezpiecznik? Quote Link to post Share on other sites
kobejn669 Posted May 17, 2009 Author Report Share Posted May 17, 2009 Sprawdziłem, w środku słychać jakby coś się ruszało ale się blokuje czyli pewnie coś w środku w GB. Quote Link to post Share on other sites
vanar Posted May 17, 2009 Report Share Posted May 17, 2009 A próbowałeś podpiąć inną baterie, najlepiej naładowaną i mocniejszą? Bo to, że coś się rusza w gb to pewnie silnik który nie może poruszyć zębatek. Quote Link to post Share on other sites
Marcinek83 Posted May 17, 2009 Report Share Posted May 17, 2009 Na 100% źle naładowany aku. Quote Link to post Share on other sites
vanar Posted May 17, 2009 Report Share Posted May 17, 2009 Na 100% źle naładowany aku. A zdziwiłbyś się że to nie musi być to. Ja swego czasu miałem zacinke w swojej replice stock więc wszystkie bebechy plastikowe, no prawie wszystkie, wiec pękła mi głowica tłoka i zablokowała tłok, efekt ten sam jest. Quote Link to post Share on other sites
Marcinek83 Posted May 17, 2009 Report Share Posted May 17, 2009 Naładuj dobrze aku. i sprawdź czy we wtykach nie masz luzu, czy wsuwki nie są po rozginane. Vanar. Ja CIEBIE PROSZĘ! Quote Link to post Share on other sites
kobejn669 Posted May 17, 2009 Author Report Share Posted May 17, 2009 Sprawdzona na 3 różnych aku. Nic. Quote Link to post Share on other sites
Germ Posted May 17, 2009 Report Share Posted May 17, 2009 Odłącz silnik od GBX i naciśnij spust dla sprawdzenia, czy działa. Potem spróbuj zwolnić antyreversal. Quote Link to post Share on other sites
kobejn669 Posted May 17, 2009 Author Report Share Posted May 17, 2009 No silnik raczej działa bo coś się w środku rusza, poza tym jest nowy z serwisu silniczek CA, znajomy mówił, że miał te same objawi i to coś walneło w gearboxie. Jutro oddaje go do serwisu. Quote Link to post Share on other sites
Germ Posted May 18, 2009 Report Share Posted May 18, 2009 Prawdopodobnie tłok zaciął się w tylnej pozycji. Na jakich akumulatorach sprawdzałeś? Quote Link to post Share on other sites
kobejn669 Posted May 18, 2009 Author Report Share Posted May 18, 2009 Na swoim, taki samym od kolegi i od m4 AGM(wszystkie stockowe) Quote Link to post Share on other sites
Germ Posted May 18, 2009 Report Share Posted May 18, 2009 Czyli 8,4V? Jeżeli tak, to spróbuj na mocniejszych - 9,6 bądź nawet 10,8V. Quote Link to post Share on other sites
sylwan Posted June 14, 2009 Report Share Posted June 14, 2009 silnik ci opadł hłopie więc musisz go dicsnąć albo poruszać nim no i mocniejszą batke używać :-P Quote Link to post Share on other sites
SpiderD Posted June 14, 2009 Report Share Posted June 14, 2009 próbowałeś przełączać na SEMI i AUTO? być może styki są zawalone smarem Germ nie dawałbym mocniejszą batke jak sam stwierdziłeś może to być też problem antyreversala, a co za tym idzie dodatkowe przeciążenie silnika. Poza tym jeżeli masz replikę na gwarancji to i tak nic nie zdziałasz no chyba, że masz gdzieś gwarancję :) Quote Link to post Share on other sites
zygomir Posted June 21, 2009 Report Share Posted June 21, 2009 Dopisuję się do problemu. Mam identyko to samo ze swoim CM.028. Wydaje się, że coś się zacina w GB, ale to nie to. U mnie też niesamowicie nagrzewają się styki, ale bezpiecznik jest w całości :/ miałem tak ze starą batką (stockową) więc kupiłem nowe ogniwa - Intellecty. Wszystko działało git do momentu pierwszego rozładowania, potem jak to mówią jankesi 'shit hit the fan' - wszystko zaczęło się sypać. Mam ładowarkę stockową (bo niestety zakup karabinu i batki i tak nadwerężył moją płynność finansową) więc może w tym tkwi problem. Będę próbował u kumpla ładować, bo on ma ładowarkę procesorową i dam znać jakie były efekty tego zabiegu. Quote Link to post Share on other sites
Masta Posted June 21, 2009 Report Share Posted June 21, 2009 Miałem identyczny problem, planuję właśnie to naprawić, problem jest na 100% część, którą możesz zobaczyć pod powyższym linkiem: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/539b8a8e497bceb8.html Właśnie szukam takiej części, by ją dokupić. Pozdro Quote Link to post Share on other sites
zygomir Posted June 21, 2009 Report Share Posted June 21, 2009 (edited) Miałem identyczny problem, planuję właśnie to naprawić, problem jest na 100% część, którą możesz zobaczyć pod powyższym linkiem: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/539b8a8e497bceb8.html Właśnie szukam takiej części, by ją dokupić. Pozdro Yyy... bezpiecznik? Nie wiem jakoś mi to nie bangla, ale w sumie nie znam się za bardzo na naprawie replik więc się nie wypowiadam. btw. poza tym mówisz, że problem "miałeś", a problem nadal masz (z tekstu wynika, że jeszcze nie naprawiłeś repliki). Skąd wiesz, że to na pewno to? Ja na 100% byłem pewien już 3 razy jak naprawiałem swojego grata xD zawsze rozwiązuję (częściowo) problem, ale nie udało mi się jeszcze naprawić repliki definitywnie. Edited June 21, 2009 by zygomir Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.