Marek Kiljan Posted May 30, 2009 Report Share Posted May 30, 2009 Postanowiłem zmienić szkielet na mocniejszy który będzie chodził na sp130 guardera, macie jakieś pomysły jaki będzie żył najdłużej? myślałem o DF ale po poczytaniu tematu nie jestem co do niego przekonany... BTW. będę na m130 używał go tylko jak będzie dość dobra temperatura, jeśli spadnie automatycznie bedę wsadzał m110, czyli szkielet nie będzie katowany Quote Link to post Share on other sites
JarekM Posted May 30, 2009 Report Share Posted May 30, 2009 czyj (jaki) szkielet masz teraz ?? Quote Link to post Share on other sites
Marek Kiljan Posted May 30, 2009 Author Report Share Posted May 30, 2009 JG 3 gen, a właściwie to co po nim zostało, chodził na m120 guardera i BU dopóki nie zakręciłem rofa na baterii 10,8V... Na szczęście załatwiam sobie już taki sam sprawny:) Quote Link to post Share on other sites
JarekM Posted May 30, 2009 Report Share Posted May 30, 2009 ja bym zostawił JG, ale nie przesadzał z baterią. mam gb Deep Fire + FTK Guardera M120 - zestaw pracuje rewelacyjnie, ale prawidłowy montaż to mordęga... mój mechanik spędził nad tym mnóstwo czasu, pozatym gb od Deep Fire jakoś tak nie do końca jest wymiarowo zgodny z JG. Quote Link to post Share on other sites
KicpA Posted May 30, 2009 Report Share Posted May 30, 2009 Na tak zadane pytanie odpowiem: Bierz ten od M249 wytrzyma wszystko. Może byś napisał która wersja Cię interesuje? Bo V3 to nawet szkielet TMa wytrzyma M130. Quote Link to post Share on other sites
Marek Kiljan Posted May 30, 2009 Author Report Share Posted May 30, 2009 O kurcze, sory, chodzi mi o gb v2, który ma siedzieć w M16:) Quote Link to post Share on other sites
zwierzu93 Posted May 31, 2009 Report Share Posted May 31, 2009 Zostaw szkielet te 3 gen. od JG. Swój katuje na m140 i 12v auto, przeszedł już 30k kulek i jest w dobrym stanie. Zębatki stock, m140 guarder, BU guarder. Quote Link to post Share on other sites
marek1988 Posted May 31, 2009 Report Share Posted May 31, 2009 witam ja mam w swojej m4 szkielet wzmocniony szkielet G&P 6mm,Zestaw BU Guardera,sprężyne 140 Guardera batke 10,8V 3300mah,silniczek PJ,zębatki STU CA.Wale na auto(rof batdzo przyjemny) i narazie nic nie pęka(i nawet nie ma zamiaru pękać bo ten szkielet jest mega pancerny (bardzo gruby).Ten szkielet 3 gen JG ci nie przeżyje(miałem go i dopuki waliłem na single to było dobrze,zakręciłem na auto i już popękał).Pozdro Quote Link to post Share on other sites
JarekM Posted May 31, 2009 Report Share Posted May 31, 2009 (edited) witam ja mam w swojej m4 szkielet wzmocniony szkielet G&P 6mm,Zestaw BU Guardera,sprężyne 140 Guardera batke 10,8V 3300mah,silniczek PJ,zębatki STU CA.Wale na auto(rof batdzo przyjemny) i narazie nic nie pęka(i nawet nie ma zamiaru pękać bo ten szkielet jest mega pancerny (bardzo gruby).Ten szkielet 3 gen JG ci nie przeżyje(miałem go i dopuki waliłem na single to było dobrze,zakręciłem na auto i już popękał).Pozdro ile szkieletów JG już miałeś w swojej historii ?? jeden ?? niestety nie masz racji... szkielet JG 3gen. spokojnie wytrzyma sp130 guardera. Prawidłowy montaż, podkładkowanie, smarowanie i regulacja - i smiga. można oczywiście otworzyć gb, wyrzucić stare części, włożyć nowe, zamknąć... i pozbyć się gearboxa po 0,5k kulek... tylko po co ??. I problem ten dotyczy KAŻDEGO gearboxa Edited May 31, 2009 by JarekM Quote Link to post Share on other sites
Marek Kiljan Posted May 31, 2009 Author Report Share Posted May 31, 2009 (edited) Ja swój miałem dobrze złożony, wypodkładkowany i przesmarowany, ale w gruncie rzeczy przemielił coś koło 100k, w tym właśnie ostatnie 6k na sp120 i BU PS. znalazłem szkielet używany ale w 100% sprawny i będę go kupował w tym tyg. Narazie jednak zobaczę czy wytrzyma 10k na sp120, jak tak to spróbuję sp130, a jaką baterię polecacie do tego? Edited May 31, 2009 by Marek Kiljan Quote Link to post Share on other sites
michalll Posted May 31, 2009 Report Share Posted May 31, 2009 Miałeś pecha, kolego wrogu tuningu :P Te chińskie szkielety JG czy BOYi co do zasady wytrzymują m130 i m140, Twój mógł być pechowy... chociaż z drugiej strony 100 000 to i tak bardzo dobry przebieg. Quote Link to post Share on other sites
Marek Kiljan Posted May 31, 2009 Author Report Share Posted May 31, 2009 Zobaczymy ile wytrzyma kolejny:P Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted June 4, 2009 Report Share Posted June 4, 2009 Rzekłbym iż to nawet kosmiczny przebieg :-D . Jak już to szkielet G&P polecam i podparcie komorą. Chociaż jak JG taki mocny... ;-) O podparciu już pisałem w paru miejscach (nie zaszkodzi na pewno), na przykład tu: http://wmasg.pl/forum/index.php?showtopic=67490&st=20 Quote Link to post Share on other sites
Marek Kiljan Posted June 5, 2009 Author Report Share Posted June 5, 2009 Dzięki stary!!!, wykorzystam ten patent z gumą:), wybór padł na szkielet od JG 3 gen, czyli znowu ten sam, BTW odkryłem czemu tamten pękł, była po prostu zacinka na full auto, poleciało po niej jeszcze kilka strzałów za dużo i GB tego nie zniósł.... Quote Link to post Share on other sites
Marcinek83 Posted June 15, 2009 Report Share Posted June 15, 2009 EEE od zacinki nie pęka GB ;) Co do samego szkieletu JG 3 gen. bez obaw a co do gumki to kurwcze MÓWIŁEM że to wzmocni przód GB ale nikt nie słuchał, dranie jesteście i tyle :-P Quote Link to post Share on other sites
Marek Kiljan Posted June 15, 2009 Author Report Share Posted June 15, 2009 Teraz aktualnie czekam na szkielet CA, ten napewno już nie pęknie:D Quote Link to post Share on other sites
Marcinek83 Posted June 17, 2009 Report Share Posted June 17, 2009 Na pewno? ;-) Się okaże, robiłem parę emek CA i na pęknięcia GB już się napatrzałem :) Lepiej wziąć systemy albo DF, masz z głowy. Quote Link to post Share on other sites
Marek Kiljan Posted June 18, 2009 Author Report Share Posted June 18, 2009 Właśnie sobie poczytałem o tym DF, wszytko tylko nie to, zaczynam mierzyć przebig na stock szkielecie CA, spring sp120, może wytrzyma ze 2 sezony;] Quote Link to post Share on other sites
MoniT Posted June 28, 2009 Report Share Posted June 28, 2009 ponawiam pytanie co do szkieletu planuje podpiąć m140 do gb od hk416 i batke moze 10.8 albo silnik magnuma i 9.6 reszta w srodku stock prócz tłoka DF z metalowymi zebami ..szkielet jg wytrzymał 3k kulek na m130 mozliwe przez to że pierwszy raz składałem gearboxa i moglem cos sknocic ( ogólnie głosno chodził) ..tym razem przejade sie do kogos ale z jakiej firmy szkielet wybrac ? ( v.2 oczywiscie) Quote Link to post Share on other sites
Marek Kiljan Posted June 28, 2009 Author Report Share Posted June 28, 2009 Weź stockowy CA, ma dobre opinie, deep fire po ostatnich opiniach odradzam Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted June 29, 2009 Report Share Posted June 29, 2009 Weź CA, podeprzyj komorą i będzie ok. Quote Link to post Share on other sites
ParQ Posted June 29, 2009 Report Share Posted June 29, 2009 Powiedzcie, ile lub czy, wytrzyma wzmacniany GB v.3 ICS na sprężynie 130. Quote Link to post Share on other sites
Marek Kiljan Posted June 29, 2009 Author Report Share Posted June 29, 2009 Powinien wytrzymać, szkielety gb v3 są mocniejsze i więcej wytrzymują niż v2 Quote Link to post Share on other sites
MoniT Posted July 4, 2009 Report Share Posted July 4, 2009 A nie lepiej do takiej konfiguracji zamiast szkieletu ca szkielecik 8mm g&p ?? Quote Link to post Share on other sites
cardamon Posted July 5, 2009 Report Share Posted July 5, 2009 (edited) nie chce zakładać nowego tematu, bo spreżyne docelowo też bede miał 130tke, wiec jaki gearbox V.2 : systema z łożyskami 7mm , CA z łożyskami 7mm czy G&P z łożyskami 8mm ? pozdro i dzieki za odpowiedzi Edited July 5, 2009 by cardamon Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.