Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Szkielet który wytrzyma sp130


Recommended Posts

Postanowiłem zmienić szkielet na mocniejszy który będzie chodził na sp130 guardera, macie jakieś pomysły jaki będzie żył najdłużej? myślałem o DF ale po poczytaniu tematu nie jestem co do niego przekonany...

BTW. będę na m130 używał go tylko jak będzie dość dobra temperatura, jeśli spadnie automatycznie bedę wsadzał m110, czyli szkielet nie będzie katowany

Link to post
Share on other sites

ja bym zostawił JG, ale nie przesadzał z baterią.

mam gb Deep Fire + FTK Guardera M120 - zestaw pracuje rewelacyjnie, ale prawidłowy montaż to mordęga... mój mechanik spędził nad tym mnóstwo czasu, pozatym gb od Deep Fire jakoś tak nie do końca jest wymiarowo zgodny z JG.

Link to post
Share on other sites

witam ja mam w swojej m4 szkielet wzmocniony szkielet G&P 6mm,Zestaw BU Guardera,sprężyne 140 Guardera batke 10,8V 3300mah,silniczek PJ,zębatki STU CA.Wale na auto(rof batdzo przyjemny) i narazie nic nie pęka(i nawet nie ma zamiaru pękać bo ten szkielet jest mega pancerny (bardzo gruby).Ten szkielet 3 gen JG ci nie przeżyje(miałem go i dopuki waliłem na single to było dobrze,zakręciłem na auto i już popękał).Pozdro

Link to post
Share on other sites

witam ja mam w swojej m4 szkielet wzmocniony szkielet G&P 6mm,Zestaw BU Guardera,sprężyne 140 Guardera batke 10,8V 3300mah,silniczek PJ,zębatki STU CA.Wale na auto(rof batdzo przyjemny) i narazie nic nie pęka(i nawet nie ma zamiaru pękać bo ten szkielet jest mega pancerny (bardzo gruby).Ten szkielet 3 gen JG ci nie przeżyje(miałem go i dopuki waliłem na single to było dobrze,zakręciłem na auto i już popękał).Pozdro

 

ile szkieletów JG już miałeś w swojej historii ??

jeden ??

niestety nie masz racji... szkielet JG 3gen. spokojnie wytrzyma sp130 guardera.

Prawidłowy montaż, podkładkowanie, smarowanie i regulacja - i smiga.

 

można oczywiście otworzyć gb, wyrzucić stare części, włożyć nowe, zamknąć... i pozbyć się gearboxa po 0,5k kulek... tylko po co ??. I problem ten dotyczy KAŻDEGO gearboxa

Edited by JarekM
Link to post
Share on other sites

Ja swój miałem dobrze złożony, wypodkładkowany i przesmarowany, ale w gruncie rzeczy przemielił coś koło 100k, w tym właśnie ostatnie 6k na sp120 i BU

PS. znalazłem szkielet używany ale w 100% sprawny i będę go kupował w tym tyg.

Narazie jednak zobaczę czy wytrzyma 10k na sp120, jak tak to spróbuję sp130, a jaką baterię polecacie do tego?

Edited by Marek Kiljan
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

ponawiam pytanie co do szkieletu planuje podpiąć m140 do gb od hk416 i batke moze 10.8 albo silnik magnuma i 9.6 reszta w srodku stock prócz tłoka DF z metalowymi zebami ..szkielet jg wytrzymał 3k kulek na m130 mozliwe przez to że pierwszy raz składałem gearboxa i moglem cos sknocic ( ogólnie głosno chodził) ..tym razem przejade sie do kogos ale z jakiej firmy szkielet wybrac ? ( v.2 oczywiscie)

Link to post
Share on other sites

nie chce zakładać nowego tematu, bo spreżyne docelowo też bede miał 130tke, wiec jaki gearbox V.2 : systema z łożyskami 7mm , CA z łożyskami 7mm czy G&P z łożyskami 8mm ?

 

pozdro i dzieki za odpowiedzi

Edited by cardamon
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...