Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

CM.050 [CYMA]


Recommended Posts

  • Replies 135
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 5 weeks later...

Witam kupiłem cm050a i podczas próbnego strzelania zamek się zacinał chwilami i trzeba go było pchnąć żeby zaczął normalnie chodzić. Czy to normalne w tym modelu i czy da się jakoś to naprawić? Pozdrawiam

 

EDIT: Udało mi się już rozwiązać problem wystarczy nie dopychac baterii do końca gdyż blokuje ona wtedy zamek.

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Czemu uważasz że nie warto? Ja mam i sprawuje się bardzo dobrze dobry zasięg i celność dobre wykonanie zewnętrzne na kolbie minimalny luz a gearbox v3 ten sam co w cm048 ludzie używają ich po 3 lata bez serwisowania i wszystko się trzyma. Jednak jeśli masz wybór to kup lepiej jakieś cm048 bo łatwiej jest przerobić ewentualnie kolbę.

Edited by Master of Hell
Link to post
Share on other sites

CM048 i CM050 to najwyższe modele ak cymy z niezniszczalnym gearboxem i stalowym body i są uznawane za jedne z najlepszych replik w tym przedziale cenowym (pewnie zaraz odezwą się fani RK Boyi). Możesz wymienić jakieś lepsze repliki w tym przedziale cenowym? Chyba że myślisz np o m4 lmt/kwa defender można dostać tą replikę za 920zł albo giete aresa wersja C za 800zł, ale to już nie są repliki AK. Pozdrawiam

Edited by Master of Hell
Link to post
Share on other sites

A co ma takiego pmc? gówniane łoże które chodzi po 30zł? w komisie czy może oszynowana rura gazowa którą można ściągnąć z hk w cenie ok 40zł. Strasznie duże koszty. Naprawdę 70zł na asg w dzisiejszych czasach to sezonowy budżet większości teamów.

Link to post
Share on other sites

0wn, mam te gówienka za 40PLN na moim akaczu boyi, pomimo mnóstwa podkładek i innych cudów dalej podchwyt gibie się jak pijany rezus. Nakładki na rurę nie idzie w ogóle założyć. Masz coś co pasuje-daj linka, bo ja poza kozackimi Samsonami z Redwolfa, które kosztują tyle, co połowa wartości tego karabinka ja nic nie znalazłem do systemu VFC.

Dalej nie dostałem odpowiedzi na pytanie dla mnie kluczowe-jak te repliki sprawują się po upływie dłuższego czasu. Czy nie dostają luzów na newralgicznych częściach (kolba, risy) czy podstawa szczerbiny jest trwalsza niż w Cymce 48.

Edited by Nath
Link to post
Share on other sites

Podstawa szczerbiny ta sama, czyli równie licha. Co do "gówienek" za 40zł, to na Cymie łoże też się gibie (chyba, że złapiesz "szczęśliwy egzemplarz"). Luzów na kolbie nie widziałem poza tymi co są od świeżości (czyli akceptowalne), ale za to luzy na obsadzie lufy i na samej lufie skreślają Cymę na starcie, o ile nie masz porządnego warsztatu, by doprowadzić replikę do jako takiego stanu.

Link to post
Share on other sites

Wypowiem się jako użytkownik tej repliki po przeszło roku solidnego jej używania. Luzy na kolbie były od nowości, da się to przeżyć. Podkładek nie miałem okazji wkładać by owe luzy zniwelować, kolby wyjąć się raczej nie da bez niszczenia nitów w korpusie jak to pisał Own. Co do "kultury pracy" GB, bez zarzutów ani zgrzytów, żadnych tuningów, na 9,6 NiMH firefoxa od samego początku. Co do fps'ów miesiąc temu na chrono na 0,23g 390fps (po przebiegu 12k kulek) z ustawionym hop-up'em. Magi się nie chybotały (midy cymy), oraz stokowy hicap. Obsada lufy, lufa, podstawa muszki, żadnych luzów nie miały, jedynie kolano gazowe po zdjęciu risowanej rury się klekotało jednak po ponownym złożeniu luzów brak. Plastikowe łoże miało tendencje do trzeszczenia jednak nie pękło, luzy wręcz niewyczuwalne. Ostatnio stałą się jednak rzecz straszna. Podczas ucieczki na manewrach wraz z karabinem porządnie przeorałem ziemie, pewnie nie jedna eMka wówczas by pękła w obsadzie lufy. W moim kałachu zrobiły się tam lekkie luzy. Wynika to z odgięcia się stalowych ścianek korpusu na pół milimetra. Dwa przednie nity dostały luzów z powodu rozchylenia korpusu przez obsadę lufy podczas upadku przez co całość dostała już rażących odchyłów. Moja wina z tymi luzami jednak karabin sam w sobie nie jest najgorszym wyborem jeżeli nie mamy zamiaru orać nim ziemi. Ja swój zanituję na nowo w obsadzie i wyklepie te odstające body i będzie jak nowy :icon_razz2: jak ktoś ma jakieś pytania, prośby zdjęciowe to dajcie znać.

Edited by grzegorz89
Link to post
Share on other sites

Wiesz, zwiększasz tylko napięcie przez co mechanizm działa szybciej. Replika nie będzie strzelała przez to z większą mocą. Pod opisem takiego tłoka ze stalowymi zębami jest zazwyczaj informacja że takie rozwiązania są dedykowane zazwyczaj rozwiązaniom siłowym (czyli silniejsza sprężyna, "twardsze" zębatki które muszą ją napiąć i do tego się nie połamać itp). Aczkolwiek podejrzewam że może ktoś się znaleźć co będzie twierdził że zębatki będą szybciej "uderzać" w zęby tłoka by go naciągnąć przez co szybciej mogą go uszkodzić itp, itd, ect. W mojej opinii zwiększenie napięcia na mechanizm nie jest równoznaczne z wymianą podzespołów gearboxa ;] Natomiast pytanie trochę nie w temacie :P

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...