Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Wybór batki 9.6v oraz blokujący się tłok


Recommended Posts

Witam, muszę kupić jakąś batkę, ponieważ ta boyowska się sypnęła i w dodatku, gdy pociągnęła sprężynę to tłok został w tylniej pozycji. Ma ktoś jakiś pomysł na batkę za 100zł i odblokowanie tego tłoka nie posiadając innej batki. Niestety sztuczka z zasilaczem 12v nic nie daje efekt jest odwrotny niż miał być, a mianowicie silnik buczy jak prostownik.

Link to post
Share on other sites

Dokładnie mikroprocesorowa MW, kolega pożyczył mi stockową batkę od ak47 i scar ruszył mimo iż to była 8.4v. Jednak rof jest gorszy niż był z powodu mniejszej przestrzeni na sprężyne, ktorą zabrała lożyskowana prowadnica, a ten stockowy silnik jest trochę cieńki, jednak na 9.6 daje radę.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Weź odpal z komputerowego ;) Odłącz od kompa i połącz chyba zielony z czarnym to się odpali zasilacz :D [sprawdzane i testowane :D] No i teraz nie pamiętam, można różne woltaże uzyskać odpowiednio znając się na tym [kabelki różne są] .

 

:D

 

Pozdrawiam serdecznie,

grzechotnik

Link to post
Share on other sites

A wiesz jakie tam napięcia są w takim zasilaczu? Jak nie wiesz nic konkretnego to lepiej nie poddawaj takich pomysłów bo możesz doprowadzić do nieszczęścia. Teoretycznie aby coś robić z takim zasilaczem w środku trzeba mieć uprawnienia do 1kV.

Link to post
Share on other sites

Zabawa z zasilaczami komputerowymi może skończyć się tragicznie ponieważ występują tam napięcia nawet powyżej 600V. Szczególnie z radami typu "to chyba był zielony i niebieski a może pomarańczowy".

Edited by KicpA
Link to post
Share on other sites

Zasilaczami komputerowymi to ja się bawię na co dzień.

BTW, Wczoraj rozłożyłem dziada i wypierdzieliłem springa elementa bo zasięg był straszny(mały). Obejrzałem dokładnie tłok(stockowy) i troszeczkę przesadziłem, że jest zmielony dostał ubytku na zębach bo kiedy pierwszy raz rozłożylem GB to nie opanowałem jeszcze sztuki shimmingu. Ten ubytek jest żaden ja bym powiedział, że to zadraśnięcie. Wszystko posmarowałem znanym mi smarem łt 42 bo nie miałem nic innego posmarowałem cylinder i dolałem ciut oleju wazelinowego żeby ułatwić rozprężanie. Założyłem łożyska kulowe i wyshimmingowałem zębatki jak należy. Złożylem dziada i narazie sztrzela i nie będę ingerowal w GB do póki się coś nie piepsznie. Jeszcze tylko długa lufa i będzie para snajperka. Lunętę już mam zarombiaszczą tylko wysoki montaz potrzebuję.

Link to post
Share on other sites

Wczoraj i dzisiaj przestrzelałem dziada tak, że batka padła i nie było słychać zgrzytów. Zęby chodzą gładko tylko słychać niemiłosiernie wyjący silnik produkcji chińskiej. Raz był dziwny odgłos strzału jakbym założył nową gumkę i replika strzeliła kilkoma pestkami za pierwszym razem. Stawiam na nadmierną ilość smaru w cylindrze, który raczej myślę, że replika wypluła. ROF na stockowym springu śliczny reakcja na spust też, ale tylko na ni-cd bo na ni-mh robi się kaszanka. Chyba pierwsze co zrobię to kupię aku i pójdę sprawdzić wartość bojową mojej zabawki od di-chłopców. Pytanie tylko który będzie najlepszy najlepiej żeby seger się wypowiedział, on jest znawcą aku. Myślałem nad aku g&p bo używam tylko singla. Raczej to będzie 9.6v + Montaż do lunety i powinno być OK?

Link to post
Share on other sites

Wczoraj i dzisiaj przestrzelałem dziada tak, że batka padła i nie było słychać zgrzytów. Zęby chodzą gładko tylko słychać niemiłosiernie wyjący silnik produkcji chińskiej. Raz był dziwny odgłos strzału jakbym założył nową gumkę i replika strzeliła kilkoma pestkami za pierwszym razem. Stawiam na nadmierną ilość smaru w cylindrze, który raczej myślę, że replika wypluła. ROF na stockowym springu śliczny reakcja na spust też, ale tylko na ni-cd bo na ni-mh robi się kaszanka. Chyba pierwsze co zrobię to kupię aku i pójdę sprawdzić wartość bojową mojej zabawki od di-chłopców. Pytanie tylko który będzie najlepszy najlepiej żeby seger się wypowiedział, on jest znawcą aku. Myślałem nad aku g&p bo używam tylko singla. Raczej to będzie 9.6v + Montaż do lunety i powinno być OK?

 

Dobiło mnie to zdanie - sam nie jednego Boyi'a złożyłem - shimming, smarowanko, regulacja silnika i żaden silnik "nie wył", ciekawe, nie? Zresztą niby dlaczego po założeniu nowej gumki HU ma replika strzelać "kilkoma pestkami za pierwszy razem"? Bezsensu troszkę, tak jak twierdzenie że smar na kołnierzu gumki bierze się z cylindra (prześledź sobie cały cykl dżirboksa) bo narazie opierasz swoje twierdzenia na własnej niewiedzy. Jak nie chcesz strzałów kilkoma kulkami naraz to poszukaj przyczyny w smarze na kulkach/ w magu/ w komorze, potem go usuń.

Edited by Gogin
Link to post
Share on other sites

Gogin źle zrozumiałeś może źle to ująłem, ale chodziło mi o to ze dźwięk wystrzału był tak jak by się to stało ale nie jest. Strzelałem na sucho jak coś. Może piszę niejaśnie tak więc przepraszam. Co do smaru to ja zawsze daję trochę smaru do zespołu cylindra dla lepszego rozprężania. Dlatego się wziął. A gumka jest stockowa.

Link to post
Share on other sites

No smaru się daje, ale odrobinę na początek cylindra (uszczelka głowica tłoka sama rozsmaruje cylinder), albo na samą uszczelkę, efekt ten sam. A chlapać - będzie chlapać, ale nie na kołnierz, chyba że to replika MP5 gdzie dysza nie ma fazy i dysza "przygniata" kołnierz, a nie w niego wchodzi. Tak czy inaczej zależy od smaru (a dokładnie jego gęstości), ja daje 1S (gęstszy od łt43) i jakoś nie obrzyguje lufy/gumki. Tak czy inaczej z głową dawać ten smar, a nie byle dać ;-). A ty widzę dałeś oleju wazelinowego jak piszesz do zespołu cylindra, myślisz, że lepszy niż kujawski?

Link to post
Share on other sites

Owszem, że nie, ale udało mi się rozwiązać problem z silnikiem P&J. A dokładniej strzelał krótką serią i już padał. Już wiem dlaczego tak było. Bo jakiś chińczyk za mocno nabił zębatkę na czpień. I trzeba było dziada ubić tak żeby zębatka poszła do góry. Udało się silnik strzela super normalnie rewelka, a przy okazji nie muszę się martwić o kiepski naciąg markowej 120. Długo ten silnik leżał na półce z tego powodu.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...