chmiel23 Posted April 30, 2020 Report Share Posted April 30, 2020 Witam ponownie, może uda się odkopać temat :) Czy ktoś montował w swoim RSie okładziny i kolbę od palnego SWD? Jeśli chodzi o okładziny to wiem, że się da a co z kolbą- da się wybrać materiał tak, żeby koszyk silnika się zmieścił czy za chwyt w oryginale jest zbyt wąski? Quote Link to post Share on other sites
Marcus Polonus Posted May 2, 2020 Report Share Posted May 2, 2020 (edited) @chmiel23 Mam SWD od Cymy, jest to niemal to samo więc co nieco powiem. Okładziny drewniane rzeczywiście powinny wejść bez okuć. Sam jednak zamontowałem oryginalne polimerowe okładziny i tutaj historia nie jest tak prosta, bo metalowe elementy są wtopione i trzeba je przypiłować, by pasowały na szerokość. O kolbie możesz od razu zapomnieć. Musiałbyś najlepiej mieć koszyk silnika na coś w stylu LCT V3 slim. Nawet jak to robisz to oryginalna kolba zupełnie inaczej się montuje i musiałbyś na precyzyjnych maszynach wydrążyć miejsce na silnik i modlić się, że ścianki będą dość grube, by nie rozleciały się od razu - chwyt w oryginałach jest węższy. Na koniec - najłatwiej byłoby przerobić do tego celu polimerową kolbę, ale to też się nie uda, bo polimerowa kolba jest mocowana pod kątem względem osi broni. Edited May 2, 2020 by Marcus Polonus Quote Link to post Share on other sites
Mendi Posted May 26, 2020 Report Share Posted May 26, 2020 W dniu 30.04.2020 o 11:20, chmiel23 napisał: Witam ponownie, może uda się odkopać temat :) Czy ktoś montował w swoim RSie okładziny i kolbę od palnego SWD? Jeśli chodzi o okładziny to wiem, że się da a co z kolbą- da się wybrać materiał tak, żeby koszyk silnika się zmieścił czy za chwyt w oryginale jest zbyt wąski? Tak jak napisał Marcus - okładki da się, a z kolbą z palnego to ciężka sprawa jest. Ogólnie wszystkie repliki swd, czy to spring, czy aeg czy gbb, maja sporo pogrubione i powiększone kolby względem oryginału. W przypadku aega, nawet przy silniku slim, nie wydremlujesz otworu na silnik z braku wystarczającego materiału. Swego czasu identyczną sytuację mięliśmy z wintoriezem, a do niego drewniana kolba jest nie do dostania, więc robiliśmy od postaw sklejkowe. Pomimo na silnik standardowy dosłownie prześwitywał przez ścianki na chwycie, wyszło dosyć toporne i niewygodne koromysło. Może gdyby zastosować te silniki slim od lct... ale koszty wzrosły by znacząco a efekt mógłby być ten sam. Quote Link to post Share on other sites
FullX Posted February 8, 2022 Report Share Posted February 8, 2022 Czy jest jakaś alternatywna komora do RS, która umożliwia eksperymenty z dystanserem? A może ktoś ma projekt .STL (do druku 3d) lub inny komory? Quote Link to post Share on other sites
Nieyu Posted May 24, 2022 Report Share Posted May 24, 2022 Mam stare SVD od Bison. Wiem zabytek. Uzywam go od dawna i lubie go. Z oryginalu zostalo " body". Reszta zmieniona. Lufa dluga na 720 mm 6.01 , sprezyna M160 , flat hop, wzmocnione mocowanie bebechow, tlok i cylinder wytoczony z alu w miejsce plastikowego , i pare innych drobiazgow. Daje mi 470 fps mierzone na kulkach 0.2 ( w UK gdzie gram mam limit 500 fps ). Najlepiej chodzi na 0.3 . Zasieg przy dobrze ustawionym hopie 80 do 100 m. Na celnosc nie narzekam. Na 30 m mozna sciagac luski od 3.5 mm. Ma niestety jedna wielka wade. Plastikowe "body". Powoduje to ze jest troche " elastyczny" i trzeba nauczyc sie go trzymac bo ta elastycznosc ma duzy wplyw na celnosc. Dlatego szukam nastepcy. Mysle o SVD od Koer. Wiem, jakosc srednia ale jedyne czego szukam to sztywne metalowe body. Bebechy poskladam sobie sam :) Szukam opini uzytkownikow Koera. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.