mat99 Posted September 16, 2010 Report Share Posted September 16, 2010 Nie miałem czasu żeby zajrzeć do Coyotów, ale dzwoniłem dzisiaj. Moja replika jest na testach. W poniedziałek lub wtorek będzie do mnie wysłana. Wymieniają jeszcze dodatkowo komore HU. Moja podobno wysłana kurierem. Ale - jak znam zycie - dotrze juz po moim wyjeździe na Border War:-( Quote Link to post Share on other sites
tobi Posted September 25, 2010 Report Share Posted September 25, 2010 Jak tam twoje CTW Mat? Moje wróciło. Silnik i komora hu wymieniona na Systemy. Biovale 0.3g się tną, a karabin nie jest w stanie naciągnąć M150 przy prawie 12V w lipo GE Power 1280mAh 20C. Wracam do punktu wyjścia... po prostu brak mi słów. Quote Link to post Share on other sites
Ratoll Posted September 25, 2010 Report Share Posted September 25, 2010 Po kupnie zespołu lufy od Fizjologa moje CTW zyskało możliwość strzelania w trybie full-auto. Wcześniej spray'owało tylko odłamkami. Jutro testy w terenie .. Quote Link to post Share on other sites
Sonsi Posted September 26, 2010 Report Share Posted September 26, 2010 Jak tam twoje CTW Mat? Moje wróciło. Silnik i komora hu wymieniona na Systemy. Biovale 0.3g się tną, a karabin nie jest w stanie naciągnąć M150 przy prawie 12V w lipo GE Power 1280mAh 20C. Wracam do punktu wyjścia... po prostu brak mi słów. Słuchaj, Twój karabinek był testowany na dwóch różnych cylindrach M150 Systemy, na M130 Systemy i na cylindrze stockowym. Nie mieliśmy ani jednej zacinki na kulkach G&G 0.20 i 0.28 i czarnych 0.25. Spalił nam się na testach jeden bezpiecznik ale tylko dlatego, że robiliśmy test na skrajnie wyczerpanej baterii. Wniosek jest taki, że być może problem nie leży w karabinku ale w baterii albo też cylindrze. Quote Link to post Share on other sites
tobi Posted September 26, 2010 Report Share Posted September 26, 2010 Słuchaj, Twój karabinek był testowany na dwóch różnych cylindrach M150 Systemy, na M130 Systemy i na cylindrze stockowym. Nie mieliśmy ani jednej zacinki na kulkach G&G 0.20 i 0.28 i czarnych 0.25. Spalił nam się na testach jeden bezpiecznik ale tylko dlatego, że robiliśmy test na skrajnie wyczerpanej baterii. Wniosek jest taki, że być może problem nie leży w karabinku ale w baterii albo też cylindrze. Ok. Zamówiłem lufe DF + części do komory HU. Zauważyłem, że kulki blokują się na gumce przed wejściem do komory. Spróbuje inną markę kulek i baterie. Mam jeszcze jeden cylinder M150 systemy i dwa stockowe CTW. Kolejne testy w środę. Quote Link to post Share on other sites
Sonsi Posted September 27, 2010 Report Share Posted September 27, 2010 (edited) Ok. Zamówiłem lufe DF + części do komory HU. Zauważyłem, że kulki blokują się na gumce przed wejściem do komory. Spróbuje inną markę kulek i baterie. Mam jeszcze jeden cylinder M150 systemy i dwa stockowe CTW. Kolejne testy w środę. Kulki powinny zatrzymywać się się na gumce w komorze ale podkreślam zatrzymywać a nie blokować. Jeszcze jedno, a mianowicie magazynek. Wszystkie testy robiliśmy na magazynku celciusa, pytanie jakie Ty masz magi bo to może też mieć znaczenie jeżeli chodzi o cięcie kulek. Edited September 27, 2010 by Sonsi Quote Link to post Share on other sites
tobi Posted September 27, 2010 Report Share Posted September 27, 2010 Kulki powinny zatrzymywać się się na gumce w komorze ale podkreślam zatrzymywać a nie blokować. Jeszcze jedno, a mianowicie magazynek. Wszystkie testy robiliśmy na magazynku celciusa, pytanie jakie Ty masz magi bo to może też mieć znaczenie jeżeli chodzi o cięcie kulek. Mam Celsiusa i Systemy. Na Celsiusie chodził trochę lepiej. Magazynki były czyste. Quote Link to post Share on other sites
mat99 Posted September 28, 2010 Report Share Posted September 28, 2010 Jak tam twoje CTW Mat? Po pierwsze, to już takie mniej CTW, a bardziej PTW raczej :wink: Wróciło, pojechało ze mną na Border War i dąło ciała podczas przedbitewnych testów :wink: , co z kolei skończyło sie dosyc nieprzyjemną wymiana zdań pomiedzy mną a Kojotami tamże. Ale - po obustronnej poprawce na brak snu i nerwy :wink: - dogadalismy się jakoś. Wczoraj byłem w CASGu w Józefowie, sprawdzilismy jeszcze raz wszystko. (Dzieki, Michał, za pomoc). Okazało sie, ze miałem uszkodzona dysze w stockowym cylindrze; przestrzelalismy replike na mojej batce, na moich magach...i na kojotowych cylindrach (CL400 i czerwony PTW). Replika banglała aż miło. Mam tylko nadzieje, że to nie typowo komputerowy przypadek, że sprzet działa tylko w serwisie :wink: Ale generalnie mój stan umysłu na dzis: CTW - minus PTW - plus Kojoty - plus :wink: Quote Link to post Share on other sites
sebin Posted September 28, 2010 Report Share Posted September 28, 2010 U mnie tnie kulki, lub łapie zacinki jeśli mam magazynki naładowane do pełna. Jeśli ładuję po ok. 60 sztuk to spokojnie mogę wywalić wszystkie na auto bez problemów. Używam kulek G&G. Quote Link to post Share on other sites
tobi Posted September 28, 2010 Report Share Posted September 28, 2010 Po pierwsze, to już takie mniej CTW, a bardziej PTW raczej :wink: Co konkretnie Ci wymienili? Bo u mnie jest silnik i komora hu z PTW. Ile wytrzymuje na baterii 11.1V 1280mAh 20C na cylindrze M150? Quote Link to post Share on other sites
mat99 Posted October 1, 2010 Report Share Posted October 1, 2010 Co konkretnie Ci wymienili? Bo u mnie jest silnik i komora hu z PTW. Ile wytrzymuje na baterii 11.1V 1280mAh 20C na cylindrze M150? to samo co u Ciebie. O baterii nic nie powiem, bo ja mam tylko GE Power 11.1V 1520mAh 16C, a i tej nie miałem jeszcze okazji porzadnie przetestowac. Quote Link to post Share on other sites
tobi Posted October 6, 2010 Report Share Posted October 6, 2010 Moje CTW na razie działa. Nie robiłem jeszcze dłuższych testów, ale nie zacina się i przy napieciu 11.3V w baterii jest w stanie bez problemu naciągnąć M150. Quote Link to post Share on other sites
BushidoTM Posted October 10, 2010 Report Share Posted October 10, 2010 (edited) Jak mi wiadomo to CTW to firma SYSTEMY :) Chłopcze, dostałeś już kilka ostrzeżeń. Jeżeli mimo to nadal nie przestaniesz pisać bzdur, odkopywać tematy sprzed lat i spamować idiotycznymi tematami/ankietami - Twoje konto zostanie zablokowane. Nie posiadasz wiedzy - nie pisz. Czytaj forum, może się czegoś nauczysz. Edited October 10, 2010 by Promant Quote Link to post Share on other sites
dominZbolca Posted October 10, 2010 Report Share Posted October 10, 2010 To żle Ci wiadomo. Celcius jest kopią PTW, ma siedzibę w Hong Kongu. Quote Link to post Share on other sites
mat99 Posted October 11, 2010 Report Share Posted October 11, 2010 (edited) Moje CTW na razie działa. Nie robiłem jeszcze dłuższych testów, ale nie zacina się i przy napieciu 11.3V w baterii jest w stanie bez problemu naciągnąć M150. Moje wreszcie też. Na ostatnim Weissenbergu nie odmówiło współpracy... I po raz pierwszy od kiedykolwiek wywalilem wszystkie magi....sztuk 7 (z czego 6 po zakonczeniu milsima :biggrin:) aż sie boje chwalić, coby nie zapeszać :hahaha: Edited October 11, 2010 by mat99 Quote Link to post Share on other sites
tobi Posted October 11, 2010 Report Share Posted October 11, 2010 Moje wreszcie też. Na ostatnim Weissenbergu nie odmówiło współpracy... I po raz pierwszy od kiedykolwiek wywalilem wszystkie magi....sztuk 7 (z czego 6 po zakonczeniu milsima :biggrin:) aż sie boje chwalić, coby nie zapeszać :hahaha: Na ostatnim treningu wystrzelałem ponad 1000 kulek na stockowym cylindrze. W baterii jest 11.5V. Obszerniejsze testy na M150 jak pojadę do lasu:) Po wymianie lufy śmigają wszystkie kulki, celność też się poprawiła. Quote Link to post Share on other sites
goren Posted November 1, 2010 Report Share Posted November 1, 2010 Gdyby ktoś był zainteresowany to mam na sprzedaż kompletną komorę hop-up do PTW wraz ze stockową lufą. Quote Link to post Share on other sites
jubei Posted December 5, 2010 Report Share Posted December 5, 2010 Trochę temat ucichł czyli jak koniec awarii i wszystko śmiga? Prośba do użytkowników o kilka słów o używaniu po tych wszystkich naprawach. Zacinki, dodatkowe problemy techniczne? Ew. czy na własną rękę musieliście jeszcze robić poprawki przy ctw żeby działała dobrze i bezawaryjnie. Oraz co najważniejsze jak działa przy niskich temperaturach... Quote Link to post Share on other sites
TBM Posted December 7, 2010 Report Share Posted December 7, 2010 Ja tam czekam aż wróci z naprawy od producenta. Zapowiedziane jest że przed świętami będzie i wszystko jest ok. Jak dla mnie bomba. Quote Link to post Share on other sites
Raq Posted December 11, 2010 Report Share Posted December 11, 2010 Ja na chwilę obecną czekam na dostawę części do Kojotów. Quote Link to post Share on other sites
fizjog Posted December 17, 2010 Report Share Posted December 17, 2010 (edited) Panowie nie sądzicie że to jest śmieszne, wydaje mi się że sklep ma nas w d. My grzecznie czekamy... Oni cały czas mają inne wymówki. Kiedy przebierze się miara? Czy czekamy na koniec gwarancji żeby mogli oficjalnie się na nas wypiąć? Edited December 17, 2010 by fizjog Quote Link to post Share on other sites
Vintersky Posted December 17, 2010 Report Share Posted December 17, 2010 Panowie nie sądzicie że to jest śmieszne, wydaje mi się że sklep ma nas w d. My grzecznie czekamy... Oni cały czas mają inne wymówki. Kiedy przebierze się miara? Czy czekamy na koniec gwarancji żeby mogli oficjalnie się na nas wypiąć? Czas gwarancji jest wydłużany o okres pobytu sprzętu klienta w serwisie. Nie możemy nic poradzić na to że producent najnormalniej w świecie nie dostarcza części na czas. Staramy się posiłkować częściami alternatywnego producenta, aczkolwiek nie wszystkie części są kompatybilne. Więc nie, nie mamy nikogo w d****. Jesteśmy po prostu uzależnieni od dostawcy części. BTW części Celcius - są na cle, w poniedziałek bodaj będą w firmie. Quote Link to post Share on other sites
tobi Posted December 20, 2010 Report Share Posted December 20, 2010 Ja zrezygnowałem z wysyłania CTW do serwisu. Sam wymieniłem jeszcze "sun gear bearing" bo się rozsypało. Na szczęście pasuje z PTW. Zabezpieczyłem elektronikę przed wodą bo niestety w czasie deszczu replika zaczyna strzelać tylko na auto. Bardzo łatwo woda ścieka do "selector switch board" i zwiera obwód. Jest to przypadłość nie tylko CTW, ale całej konstrukcji Training Weapon. Wymieniłem też sprężynę z M150 na M130, żeby nie obciążać bebechów które nie są najlepszej jakości. Porównując je do PTW gearbox wypada po prostu słabo, są luzy których nie powinno być. W obudowie GB są nadlewki metalu które wygięły "shim for internal sector gear". Piny które trzymają zębatki powinny być wprasowane i odpowiednio wypoziomowane, niestety nie są, po prostu wypadają. Zębatki na nich nie kręcą się swobodnie tylko mają wyczuwalny opór w jednej pozycji itd... Quote Link to post Share on other sites
TBM Posted January 26, 2011 Report Share Posted January 26, 2011 Ufff Koniec przygody z CTW. W zeszłym tygodniu dostałem karabinek, w niedzielę razem z kumplem złozyliśmy go, dzisiaj zamontowałem ostatnie części. Działa na 7,4, 11,1 mpodaje kuleczki 0,20, 0,23, 0,25 0,28 wszystkie G&G. Ostateczny przebieg to myślę że koło 10 tyś w 15mieś. Zaliczone 5 wyjść w teren i więcej czasu u kojotów niż u mnie w domu. Efekt? Działa. Ale czy u mnie czy u kogoś innego to już inna sprawa. JG przez 2 lata się nie posypał ani razu :D:D:D Quote Link to post Share on other sites
ricky Posted February 1, 2011 Report Share Posted February 1, 2011 Witam Nie wiem czy piszę w odpowiednim temacie, ale proszę o wyrozumiałość jestem poczatkujący :). Chciałbym prosić o radę. Jestem zainteresowany kupnem dobrego karabinu i nie wiem co wybrać : Celsius CTW czy dobrego AEG ( jeśli AEG to jakiego jakiej firmy?). Zaznaczam że nigdy nie miałem styczności z Celsiusem ani tym bardziej Systemą a dobre AEG widziałem tylko u znajomych :). Zresztą na systema raczej mnie nie będzie stać. a czytając to forum mam wątpliwości odnośnie jakości CTW i jego serwisu. Proszę o rade. ż góry dzięki Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.