Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

biurmax / BBmax


Recommended Posts

  • Replies 54
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Przy standardowym rhopie nie trzeba ingerencji w lufę, co najwyżej w komorę jeśli chce się większy dystanser, ale to dotyczy oryginalnego mnuba. Po prostu więcej roboty trzeba przy nim, i nakładu aby łatkę wyciąć pod okno lufy, czego widocznie im się nie chciało. No i rhop daje sporo lepsze efekty, oczywiście poprawnie zamontowany.

Link to post
Share on other sites
  • 2 years later...

Serdecznie nie polecam serwisu BBMax.

Oddałem do nich moją replikę. Do wymiany był gearbox (dostarczony przeze mnie - wszystko z nim było w porządku). Chciałem też zwiększyć zasięg skuteczny. Wymienili gearbox'a, kable, tłoki, sprężynę i coś tam jeszcze.

Odebrałem replikę, pojechałem na strzelankę --> nie strzela, wróciłem na reklamację do serwisu. Okazało się, że coś jest krzywo w środku i pękła głowica, więc muszę ją kupić. Kupiłem wymienili. Pomijając fakt, że to oni wszystko składali, ale nie zauważyli, że coś jest krzywo.

Odebrałem, pojechałem na strzelankę --> jedna kulka na 10 wylatuje z lufy. Nie mam już siły do nich.

Serwis kosztował mnie już w sumie 550 zł u nich i generalnie replika mi nie działa.

Ja wiem, że wszyscy mówią, że bardzo dobry serwis, sam mam kolegę, któremu wszystko zrobili dobrze, dlatego tam do nich poszedłem, ale więcej nie pójdę. Polecam sprawdzać replikę czy strzela u nich w momencie odbioru oraz potem w terenie.

Do tego dochodzi zachowanie obsługi sklepu BBMax, która jak coś się dzieje to nagle mówi, że serwis to nie oni, że oni mają dość wysłuchiwania marudzenia klientów na serwis itd. No sorry, ale na stronie jest info, że jest serwis, ale jak coś się dzieje to już odpowiedzialności nie ma komu wziąć, tak?

Link to post
Share on other sites

Witam

Bardzo nam przykro z zaistniałej sytuacji nie mniej jednak jesteśmy tylko ludźmi, a nie myli się tylko ten kto nic nie robi. Szczycimy się tym, że mamy raczej dobre opinie i chcielibyśmy by tak pozostało. Co do uszkodzonej głowicy przykro nam, ale nie jesteśmy w stanie wszystkiego wykryć, część elementów nie daje oznak zużycia aż do samego końca i może się zdarzyć, że zbieg okoliczności spowoduje, że stanie się to chwile po serwisie. 

Niezmiennie i każdemu to powtarzamy. Zapraszamy w razie jakichkolwiek problemów z repliką, po serwisie będą one naprawiane. Co do podawania każdą replikę sprawdzamy po serwisie i proszę brać pod uwagę, że może to nie być wina repliki, a na przykład magazynka bądź kulek które to ostatnio stwarzają dużo problemów przez swój rozmiar (mieliśmy ostatnio dużo przypadków kulek które mają zwiększony rozmiar często przekraczający 6 mm). 

Co do ostatniej części pana wpisu "Do tego dochodzi zachowanie obsługi sklepu BBMax, która jak coś się dzieje to nagle mówi, że serwis to nie oni, że oni mają dość wysłuchiwania marudzenia klientów na serwis itd. No sorry, ale na stronie jest info, że jest serwis, ale jak coś się dzieje to już odpowiedzialności nie ma komu wziąć, tak?" to jakieś nieporozumienie ponieważ mamy więcej klientów do serwisu niż do sklepu i w tym się specjalizujemy, co więcej dostał pan na pewno numer telefonu który jest moim prywatnym numerem więc odbieramy telefony nawet poza godzinami pracy sklepu.  

Nadal zapraszamy do kontaktu ponieważ chcielibyśmy żeby każdy nasz klient był zadowolony. 

Pozdrawiam Qbson. 

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...