Trela Posted January 2, 2017 Report Share Posted January 2, 2017 A tam przypadek nie trzeba zrobić ingerencje w lufę, która jest nieodwracalna? Tak mówili mi w BBmax (było to z rok temu więc może coś przekręciłem). Quote Link to post Share on other sites
Kriss88 Posted January 2, 2017 Report Share Posted January 2, 2017 Przy standardowym rhopie nie trzeba ingerencji w lufę, co najwyżej w komorę jeśli chce się większy dystanser, ale to dotyczy oryginalnego mnuba. Po prostu więcej roboty trzeba przy nim, i nakładu aby łatkę wyciąć pod okno lufy, czego widocznie im się nie chciało. No i rhop daje sporo lepsze efekty, oczywiście poprawnie zamontowany. Quote Link to post Share on other sites
Pietracha Posted January 2, 2017 Report Share Posted January 2, 2017 Ingerencja w lufę ma miejsce przy montażu er-hopa ("E" od "extended"), gdzie faktycznie powiększa się okno w lufie na łatkę. Quote Link to post Share on other sites
ZmutowanaRyba Posted March 11, 2019 Report Share Posted March 11, 2019 Serdecznie nie polecam serwisu BBMax. Oddałem do nich moją replikę. Do wymiany był gearbox (dostarczony przeze mnie - wszystko z nim było w porządku). Chciałem też zwiększyć zasięg skuteczny. Wymienili gearbox'a, kable, tłoki, sprężynę i coś tam jeszcze. Odebrałem replikę, pojechałem na strzelankę --> nie strzela, wróciłem na reklamację do serwisu. Okazało się, że coś jest krzywo w środku i pękła głowica, więc muszę ją kupić. Kupiłem wymienili. Pomijając fakt, że to oni wszystko składali, ale nie zauważyli, że coś jest krzywo. Odebrałem, pojechałem na strzelankę --> jedna kulka na 10 wylatuje z lufy. Nie mam już siły do nich. Serwis kosztował mnie już w sumie 550 zł u nich i generalnie replika mi nie działa. Ja wiem, że wszyscy mówią, że bardzo dobry serwis, sam mam kolegę, któremu wszystko zrobili dobrze, dlatego tam do nich poszedłem, ale więcej nie pójdę. Polecam sprawdzać replikę czy strzela u nich w momencie odbioru oraz potem w terenie. Do tego dochodzi zachowanie obsługi sklepu BBMax, która jak coś się dzieje to nagle mówi, że serwis to nie oni, że oni mają dość wysłuchiwania marudzenia klientów na serwis itd. No sorry, ale na stronie jest info, że jest serwis, ale jak coś się dzieje to już odpowiedzialności nie ma komu wziąć, tak? Quote Link to post Share on other sites
qbson6654 Posted March 15, 2019 Report Share Posted March 15, 2019 Witam Bardzo nam przykro z zaistniałej sytuacji nie mniej jednak jesteśmy tylko ludźmi, a nie myli się tylko ten kto nic nie robi. Szczycimy się tym, że mamy raczej dobre opinie i chcielibyśmy by tak pozostało. Co do uszkodzonej głowicy przykro nam, ale nie jesteśmy w stanie wszystkiego wykryć, część elementów nie daje oznak zużycia aż do samego końca i może się zdarzyć, że zbieg okoliczności spowoduje, że stanie się to chwile po serwisie. Niezmiennie i każdemu to powtarzamy. Zapraszamy w razie jakichkolwiek problemów z repliką, po serwisie będą one naprawiane. Co do podawania każdą replikę sprawdzamy po serwisie i proszę brać pod uwagę, że może to nie być wina repliki, a na przykład magazynka bądź kulek które to ostatnio stwarzają dużo problemów przez swój rozmiar (mieliśmy ostatnio dużo przypadków kulek które mają zwiększony rozmiar często przekraczający 6 mm). Co do ostatniej części pana wpisu "Do tego dochodzi zachowanie obsługi sklepu BBMax, która jak coś się dzieje to nagle mówi, że serwis to nie oni, że oni mają dość wysłuchiwania marudzenia klientów na serwis itd. No sorry, ale na stronie jest info, że jest serwis, ale jak coś się dzieje to już odpowiedzialności nie ma komu wziąć, tak?" to jakieś nieporozumienie ponieważ mamy więcej klientów do serwisu niż do sklepu i w tym się specjalizujemy, co więcej dostał pan na pewno numer telefonu który jest moim prywatnym numerem więc odbieramy telefony nawet poza godzinami pracy sklepu. Nadal zapraszamy do kontaktu ponieważ chcielibyśmy żeby każdy nasz klient był zadowolony. Pozdrawiam Qbson. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.