Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

gumka hop-up i zacinająca się kulka...


Recommended Posts

witam.

mam kilka pytań, problem polega na tym że dość często zacina mi się kulka w komorze, i tym samym w tłoku zjeżdża przednie początkowe zęby...

 

1. czy jeśli dystanser jest na zero to kulka przeleci przez komore ( wrzucamy powiedzmy ręcznie ) bez zatrzymania , czy musi się zatrzymać na "kożuszku" gumki ??

2. czy plastik ( zapięcie w kształcie księżyca ) na komorze HU ma znaczenie jeśli chodzi o głębokość osadzenia lufy i tym samym może powodować to że się kulka zacina ?? bo mam lekko zjechany ten plastik i niewiem...

3. czy standardowe zębatki z JG i bateria 9.6v , silnik S. Magnum może powodować to że zjeżdża zęby ( początkowe ) , chodzi mi o przełożenie.

4. kulka na gumce z Systemy częściej blokuje mi się niż guardera , przypadek ??

 

dodam ze GB v.2 m16a4 JG , komora KA , lufa precka

Link to post
Share on other sites

witam.

mam kilka pytań, problem polega na tym że dość często zacina mi się kulka w komorze, i tym samym w tłoku zjeżdża przednie początkowe zęby...

 

1. czy jeśli dystanser jest na zero to kulka przeleci przez komore ( wrzucamy powiedzmy ręcznie ) bez zatrzymania , czy musi się zatrzymać na "kożuszku" gumki ??

2. czy plastik ( zapięcie w kształcie księżyca ) na komorze HU ma znaczenie jeśli chodzi o głębokość osadzenia lufy i tym samym może powodować to że się kulka zacina ?? bo mam lekko zjechany ten plastik i niewiem...

3. czy standardowe zębatki z JG i bateria 9.6v , silnik S. Magnum może powodować to że zjeżdża zęby ( początkowe ) , chodzi mi o przełożenie.

4. kulka na gumce z Systemy częściej blokuje mi się niż guardera , przypadek ??

 

dodam ze GB v.2 m16a4 JG , komora KA , lufa precka

 

1. Tak

2. Tak - jak za bardzo wepchniesz lufę w komorze to kołnierz gumy może się zawijać i kulas na tym blokować - tłok może stawać w tylniej pozycji.

3. Tak trudno powiedzieć bo to zależy od twardości sprężyny

4. A jak myślisz?

 

A ja dodam żebyś czyścił lufę lub/i pochwalil się jaką masz "preckem".

Link to post
Share on other sites

1. Dopiero na kołnierzu powinna się zatrzymywać. A nie na wysepce podkręcającej.

2. Ten plastik to bodaj najważniejsza część komory ;-) . Bez niego lufa się wysuwa jesli nie jest CIASNO wepchnięta i po podwinięciu gumki, następuje wielka zacinka, śmierć tłoka i czasem zębatek.

3. Przełożenie ma się nijak to zjeżdżania tłoka dopóki nie przegniesz i nie zrobisz kosiary. Jaki to tłok? Jaka sprężyna? Powiedzmy, że wedle mnie przy m130-140 i niżej nie ma sensu zakładać Magnuma a patrząc po tym, zę precka/komora KA/Magnum, wnioskuję, zę masz coś a'la m140-150. W takiej konfiguracji nie ma szans na rekord życiowy ROFu więc raczej winiłbym jakość tłoka i zacinki.

4. Guarder jest miękką kupą, pęka od patrzenia na niego. Łatwiej na chama w razie problemów przepchnąć przezeń kulkę.

Link to post
Share on other sites
  • 4 years later...

od kilku tyg walczę z moją gietą.

Zmieniłem lufą na precyzyjną guardera 363 mm i przezroczystą gumkę guardera.

I mam straszny problem, gdyż teraz bez problemu strzela na semi, jednak na auto bardzo często się zacina (kulki g&g).

Wydaje mi się że właśnie kołnierz się podwija. Rozkładałem to i składałem już dziesiątki razy, próbowałem nawet z zieloną gumką g&g, ale było tylko gorzej.

 

Co do powyższej dyskusji chciałbym odnieść się do punktu 2 a mianowicie do stopnia nasunięcia komory hu na lufę. Ja teraz za każdym razem robiłem to powiedzmy do "oporu", czy to poprawny sposób ?

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...