Lolik06 Posted September 16, 2013 Report Share Posted September 16, 2013 Oglądałem to już paręnaście razy :D "CO TO ZA WIERTARA ???!!! " hahahahahahh Silniki ogółem fajnie się sprawują :D Ale się pytam, czy także znajdę coś lepszego, co będzie dobre dla osiągnięcia 30 rps ?? :) Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted September 16, 2013 Report Share Posted September 16, 2013 Czytaj opis. Quote Link to post Share on other sites
virusotron Posted September 16, 2013 Report Share Posted September 16, 2013 Ja bym zrobił test na 14,8V tylko jak zmierzyć rofa ;) Quote Link to post Share on other sites
Ryzbor Posted September 16, 2013 Report Share Posted September 16, 2013 (edited) To jesr rof: 50 rps :icon_twisted: Edited September 16, 2013 by Ryzbor Quote Link to post Share on other sites
Lolik06 Posted September 17, 2013 Report Share Posted September 17, 2013 bez przesady :) Mi wystarczy koło 20 rps... Ale dzięki wszystkim za odpowiedzi :) Teraz już wiem, ze wybiorę springa m120 Guardera oraz silnik Tornado :) Quote Link to post Share on other sites
Mariusz1136 Posted September 26, 2013 Report Share Posted September 26, 2013 Podłącze się pod temat: który silnik będzie lepszy do sp130-140? GFC F2? czy G&P 140 high torque???/ Quote Link to post Share on other sites
Szycha201 Posted September 27, 2013 Report Share Posted September 27, 2013 (edited) Z tych dwóch G&P, F2 jest max do M130. Natomiast jesli chodziło Ci o GFC F1 (High Torque) to wtedy zdecydowanie ten. Edited September 27, 2013 by Szycha201 Quote Link to post Share on other sites
ShOgun221 Posted October 11, 2013 Report Share Posted October 11, 2013 ciekawe to jest. ja mam w KWAczce stokowego HT i na batce redoxa 7,4 20C, spring 120 guarder i mam rofa 16..a tu na hi-speed jest 13,8? co to za High Speed? o.O Quote Link to post Share on other sites
Raselix Posted October 26, 2013 Report Share Posted October 26, 2013 Siemanko,jaki silnik polecacie do sprezyny m120 w KWA? Quote Link to post Share on other sites
maczo007 Posted October 26, 2013 Report Share Posted October 26, 2013 Na m120 stockowy da jeszcze rade. Tylko będzie się grzał, ale to normalne. A jak koniecznie chcesz zmienić to silniki SHS albo GFC Tornado są dobre. Quote Link to post Share on other sites
Raselix Posted October 26, 2013 Report Share Posted October 26, 2013 (edited) No własnie to grzanie mnie strasznie denerwuje,też myślałem nad GFC tornado high speed,wiesz jak bedzie z rofem przy GFC i batce 7,4 lipo? Edited October 26, 2013 by Raselix Quote Link to post Share on other sites
maczo007 Posted November 1, 2013 Report Share Posted November 1, 2013 Rof podskoczy o kilka k/s ale nie opłaca się wymieniać silnika tylko dlatego, że się grzeje. To normalne przy wysiłku. Jak padnie to dopiero możesz myśleć nad wymianą. Nie jest taki tragiczny ten silnik. Quote Link to post Share on other sites
Tomek P-ń Posted November 17, 2013 Report Share Posted November 17, 2013 (edited) No tak ale może też być tak, że spalenie się silnika być może pociągnie za sobą dodatkowe skutki np. zwarcie układu, zniszczenie baterii (szczególnie LiPo), zniszczenie mosfetu, spalenie kabli, że o zepsutej zabawie na strzelance na której dojdzie do awarii nie wspomnę. Polecam wymianę na silnik High Torque SHS - nie do zajechania. Edited November 17, 2013 by Tomek P-ń Quote Link to post Share on other sites
maczo007 Posted November 17, 2013 Report Share Posted November 17, 2013 Nic się przy m120 nie spali :) u mnie chodziło długi czas na stocku na m130 i nadal by chodziło tylko wymieniłem. Quote Link to post Share on other sites
SlayerASG Posted December 14, 2013 Report Share Posted December 14, 2013 (edited) Co do silników Elementa, to trzeba troszkę uważać. U mnie w AK Element Ultra Torque przy sprężynie SP130, okablowaniu RC, mosfecie i LiPo 11.1V 1600mAh 20C po wystrzeleniu 2 mid-capów wsiorbało mi tłok, wyglądał tak jak by kosiarka przez niego przeleciała, no ale wiadomo dość mocna sprężyna i nie mały rof spowodowało, że kompozytowy tłok się po prostu poddał. Po wymianie tłoka na niebieski CA z metalowymi zębami poddały się zębatki, które następnie wymieniłem na SHS 16:1. Teraz wszystko lata jak trzeba. Ostatnio wymieniłem springa na SP150, nie wiem jaki mam ROF po tym zabiegu, aczkolwiek nadal wydaje się być szybki. Jutro odpalę audacity i sprawdzę jaki ROF mam w tej replice i wrzucę tu info. Aktualnie czekam na silnik neodym P&J, ten porównywany do Systemy Magnum, tak więc wydaje mi się, że mocą zbliżony będzie do tego Elementa, z tym że prawię połowę tańszy. Ktoś z Was mógłby powiedzieć coś więcej o silnikach P&J? Czytałem temat o silnikach i parę razy natrafiłem na komentarz, w którym to ludzie radzili kupić właśnie silnik P&J, aczkolwiek nie podawali jakiś szerszych informacji na ich temat. W M4 od EA mam SP120, po wsadzeniu tej sprężyny stockowy silnik zaczął wydawać z siebie bardzo niefajny dźwięk. Początkowo były typowane źle spodkładkowane zębatki, co okazało się nietrafioną diagnozą, podkładki były ok, ale dla świętego spokoju i 100% pewności spotkładkowałem wszystko od nowa, tak że jest teraz lepiej niż było, a było dobrze. Koniec końców wniosek jest taki, że silnik ledwo zipie przy tak mocnej sprężynie stąd wcześniej wspomniany przeze mnie nieprzyjemny dźwięk (świstanie). Gdyby nie bateria LiPo 7.4V 2000mAh ~15/25C to prawdopodobnie na jakiejś baterii 8.4V silnik już by nie uciągnął tej sprężyny. No ale w większości przypadków markowe repliki mają to do siebie, że są składane na bebechach dedykowanych pod daną sprężynę, w moim przypadku było to 330fps. Myślę że SP120 przy komorze King Arms i dodatkowym doszczelnieniu głowicy cylindra i zrobieniu strzykawki na głowicy tłoka>cylindrze powinno dać mi jakieś 440/450fps więc nie dziwota, że silnik przystosowany do ~330fpsów ledwo to ciągnie. Co do filmiku SCDTV to coś liche są albo te ich silniki, albo te ich baterie. Ja w AK mam SP150 i nie ma problemu żeby LiPo 7.4V uciągnęło mi tego springa, no ale żeby nie było, że mam zajebi.cie mocny silnik, to kolega w tej samej replice też ma SP150, z tym że stockowy silnik (CYMA neodym) i też moje LiPo 7.4V bez problemu to wszystko Ciągnie, a ich tuningowe silniki nawet raz nie są wstanie oddać strzału na M150? IMO coś tu jest nie halo. Edited December 14, 2013 by SlayerASG Quote Link to post Share on other sites
Garnek Posted December 14, 2013 Report Share Posted December 14, 2013 (edited) Silniki PJ są mocne , ale strasznie wolne:)..przynajmniej ten egzemplarz , który ja miałem -czy wkładałem sp100 czy sp130 to rof na ucho nie przekraczał 13 k/s na 7, 4 2000mah.Dla mnie to akurat plus :)... Edited December 14, 2013 by Garnek Quote Link to post Share on other sites
SlayerASG Posted December 14, 2013 Report Share Posted December 14, 2013 (edited) Mi nie zależy na dużym rofie, dla mnie najważniejszą rzeczą jest sprawność i niezawodność repliki. A zwiększanie ROFu niesie za sobą szybsze zużycie części. Priorytetem dla mnie jest wsadzenie silnika który nie będzie tak hałasował przy naciąganiu sprężyny. http://w443.wrzuta.pl/audio/1YnvrVZ4DvL/m4a1 Tu macie nagranie dźwięku, na którym słychać wkurzające świstanie. w rzeczywistości jest dużo głośniejsze, także wymiana silnika musowo, bo chciałbym mieć dość cichą replikę. Edited December 14, 2013 by SlayerASG Quote Link to post Share on other sites
destructor Posted December 16, 2013 Report Share Posted December 16, 2013 Jaki silnik wybrać na SP140 i 16:1? Bardzo zależy mi na reakcji na spust i dobrze by było, gdyby był dość cichy. Wiem, że może się grzać na takim przełożeniu, ale w większości będzie tylko semi. Quote Link to post Share on other sites
SlayerASG Posted December 16, 2013 Report Share Posted December 16, 2013 (edited) No to wydaje mi się, że zdecydowanie High Speed, może Element albo GFC? Z nagrania SCDTV wyniaka, że silnik HS daje całkiem przyzwoity ROF. Chociaż z drugiej strony jak już wcześniej wspominałem mam Element Ultra Torque a przy SP130, baterii LiPo 11.1V i okablowaniem niskooporowym stockowy tłok zjadło mi po wystrzeleniu 2 mid-capów. :P Prędkość była na tyle duża, że zestaw tłoka i cylindra nie był w stanie sprężyć tak szybko powietrza przez co miałem spadek zasięgu i mocy no nie przymierzając aż o połowę. Edited December 16, 2013 by SlayerASG Quote Link to post Share on other sites
destructor Posted December 17, 2013 Report Share Posted December 17, 2013 Czy do szybszej reakcji na spust nie będzie lepszy silnik HT? Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted December 17, 2013 Report Share Posted December 17, 2013 HT jak najbardziej, gdyż już od samego początku jego pracy mamy 100% jego sprawności, HighSpeed musi się rozkręcić do osiągnięcia max obrotów. Polecam GFC F1, ciągnął u mnie SP150+ Modify na 11,1V i zębach 22:1 z rofem 19rps. Quote Link to post Share on other sites
destructor Posted December 17, 2013 Report Share Posted December 17, 2013 Co do GFC to zdania są dość podzielone. A systema magnum? Warto za taką cenę? Quote Link to post Share on other sites
destructor Posted December 17, 2013 Report Share Posted December 17, 2013 http://gunfire.pl/product-pol-1152195733-Silnik-Tornado-F1-High-Torque-dlugi.html Chodzi o ten silnik? Quote Link to post Share on other sites
SlayerASG Posted December 17, 2013 Report Share Posted December 17, 2013 (edited) Tak to jest ten silnik. Ew. trochę tańszy aczkolwiek z podobnymi parametrami i zastosowaniem P&J http://gunfire.pl/pr...igh-Torque.html . Jeśli miałbym zaś wydać te 180zł to zamiast GFC wziąłbym kolejnego ELEMENTA Ultra Torque http://azteko.pl/element-silnik-ultra-torque-dlugi-p-5572.html . Edited December 17, 2013 by SlayerASG Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted December 17, 2013 Report Share Posted December 17, 2013 JBU HT też bardzo mocne silniki i mogę je osobiście polecić. Tak samo jak silniki Core z airsoftarmory.pl PJ silników bym nie brał, są mocne to fakt ale są wolne. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.