Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Mam pytanie do użytkowników tego sprzętu chodzi mi o użytkowników m14 EBR firmy Kart.

Moje pytanie tyczy się tego jakie części i jakich firm włożyć wiem że popychacz dyszy od G&G nie pasuje ;/ chcę wiedzieć jak z częściami np. dysza, i szkielet Gb od g&P chodzi mi o ten dokładnie http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=1855 chce po prostu zrobić sobie przygotowanie pod mocniejszy zestaw z sprężyną przynajmniej m150 i chciałem zapytać o to jakie zębatki do tego kupić żeby wytrzymały i jaki silnik?

 

Troszkę się rozpisałem ale myślę że to nie wszystko

 

Ps. jaką lufę do tego dobrać? nie chodzi mi o średnicę tylko o długość ;]

Link to post
Share on other sites

Ja wsadziłem do tego pełen zestaw guardera z M150 do standardowego szkieletu i jakoś lata ;) trzeba tylko wykazać się chirurgiczną precyzją w dopasowaniu dyszy od G36 ;) silnik systemy magnum. Przy tym GB jednak będziesz musiał trochę przekombinować. Jestem pewien że znajdą się bardziej doświadczeni z tym szkieletem userzy.

Link to post
Share on other sites

Mam pytanie do użytkowników tego sprzętu chodzi mi o użytkowników m14 EBR firmy Kart.

Moje pytanie tyczy się tego jakie części i jakich firm włożyć wiem że popychacz dyszy od G&G nie pasuje ;/ chcę wiedzieć jak z częściami np. dysza, i szkielet Gb od g&P chodzi mi o ten dokładnie http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=1855 chce po prostu zrobić sobie przygotowanie pod mocniejszy zestaw z sprężyną przynajmniej m150 i chciałem zapytać o to jakie zębatki do tego kupić żeby wytrzymały i jaki silnik?

 

Troszkę się rozpisałem ale myślę że to nie wszystko

 

Ps. jaką lufę do tego dobrać? nie chodzi mi o średnicę tylko o długość ;]

 

Cześć

Po pierwsze to zakochałem się w wyglądzie tej repliki ( PSG i Cheytac też piękne:)

ja wkładam takie części. Lufa taka a nie dłuższa bo podobno trzeba by było kombinować ze skracaniem/szlifem itp zobaczymy co z tego wyjdzie.

lufa :

LayLax - Prometheus - Lufa Precyzyjna 6.03 - 469mm

3. Gumka Hop - Up: Systema -

4. Spężyna: Guarder M160 -

5. Element - Zębatki - 300% Torque - M14

6. Wzmocniony, kompletny zestaw cylindra i tłoka do M14

Guarder

 

7. Silnik krótki MAGNUM Systema

 

Nie masz problemu z podawaniem kulek z maga?

Link to post
Share on other sites

Zwróć uwagę na to że zębatki karta mają niestandardowo umieszczony bolec przesuwający tappet plat'a. Więc na inne zębatki trzeba założyć tą malutką część pomagającą odpowiednio dociągnąć dyszę. No i nie zapomnieć o bolcu układającym GB w odpowiednim miejscu :)

 

@ Kierda

Nie polecam tych zębatek do m160. Cylinder będziesz musiał przypiłować (guarder jest dłuższy).

Link to post
Share on other sites

Różnica między M160 a M170 jest niemal żadna dla części więc lepiej wybrać tą mocniejszą. Tłok guardera może nie wytrzymać, nie kupuj magnuma bo mała różnica jest między nim a Guarderem ITU.

Oczywiście po zmontowaniu całości możesz sobie wybić z głowy ogień ciągły ;)

Link to post
Share on other sites

Każdy ma swoje teorie, wg. mnie te części jak i sam szkielet w Karcie czy Cymie ma swoją wytrzymałość i weźmy że to będzie 10k strzałów. W mojej M14 wiem że ostatni pęknie GB ale i tak "auto" stosuje przez energiczne naciskanie spustu ;) Tylko jaki mi coś biegnie przed krzyżem :P No i co to za snajper co napieprza kompozytem na lewo i prawo ;) (Jeśli kolega chce się pobawić w snajpera )

Link to post
Share on other sites

Każdy ma swoje teorie, wg. mnie te części jak i sam szkielet w Karcie czy Cymie ma swoją wytrzymałość i weźmy że to będzie 10k strzałów. W mojej M14 wiem że ostatni pęknie GB ale i tak "auto" stosuje przez energiczne naciskanie spustu ;) Tylko jaki mi coś biegnie przed krzyżem :P No i co to za snajper co napieprza kompozytem na lewo i prawo ;) (Jeśli kolega chce się pobawić w snajpera )

 

Podpisuję sie pod tym pięcioma kończynami:)

Po takim tuningu moc będzie na poziomie +/- 530 fps. Walić z tego seriami?

Głupota. zębów znajomemu nie odkupisz nawet z mastercardem :-F

Link to post
Share on other sites

? Duszek PO PIERWSZE! Jakiej firmy masz M14? Cały zestaw tłoka jest tylko do G&G i jest jedyny no chyba ze masz tokarkę. M170 Systemy to nie jest dobry pomysł, lepiej wziąć guardera. Najbardziej mnei rozśmieszył silnik TURBO systemy, gdzie chcesz go pakować? DO zestawy zębatek org. torque i M170? Wszystko gdzie płynie prąd w twojej replice ODPARUJE do atmosfery i podusimy się smrodem, 5 lat zlodowacenia.

Napisz mi na prv. na gg co tam masz co chcesz kupić i pomogę TOBIE.

 

ED: Literówka.

Edited by Marcinek83
Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...
Czy do M14 EBR Karta (!KLIK!), wsadzi się GB G&Pka? Jak z innymi częściami od V7?

Montowałem, ale do zwykłej M14 Kart. "Wsadzi" się, ale jest problem z selektorem ognia i kostką stykową, trzeba niektóre części piłować. Zębatki kartowskie pasują, ale tylko silnikowa i tłokowa, środkowa nie pasuje. Obudowa silnika nie pasuje, trzeba szukać od G&P albo TM - jestem właśnie w trakcie poszukiwań takiej ramki/obudowy.

Tłok guardera może nie wytrzymać

Potwierdzam. O wiele lepszy ten dodany do GB G&P.

Link to post
Share on other sites

Tak czytając, to zostawia się tylko po grubszym tuningu same body, nie lepiej poczekać na wersje G&G EBR? Pancerne i na bank wytrzymają więcej przy niższym nakładzie gotówkowym.

BTW. Czy był ogłaszany casting na moda? Co róż jacyś nowi dołączają :P ( albo mnie się zdaje )

Link to post
Share on other sites
  • 5 months later...

Da się zamontować GB G&P. Pasuje też obudowa silnika AGM, ale trzyma się na jednej śrubce.

U mnie śmiga na M160. Zębatki mam Double Torque Up Prometheusa. Tłok Classic Army żółty, ale działa:) Co śmieszne wszystko chodzi na stockowym silniku. Założony MOSFET i bateria 35C. Reakcja na spust jest niezła. Oczywiście tylko semi.

Niestety nadal walczę z dyszą, a konkretnie jej długością. W tej chwili mam założoną standardową Karta i na chrono pokazuje 530-540fps. Czekam na komorę HU G&P. Mam nadzieję, że z nią będzie działała dysza od TM.

Link to post
Share on other sites

Tak czytałem wszystkie wątki jakie znalazłem na forum odnośnie ebrek z karta, i wiem jak wiele rzeczy trzeba w nich wymienić bo padają już na stocku,

ale mi tez chodzi o żywotność takiego sprzętu, na upartego to i 170 czy 190 założysz tylko jaką będziesz miał żywotność

Ktoś już pisał że dla TEGO(oryginalnego karta) gb m130 to max

 

Poprostu chciałbym wiedzieć czy montaż M140-150 ma sens bez zmiany szkieletu gb, czy nie padnie po 2-3 miechach

Link to post
Share on other sites

Tak czytałem wszystkie wątki jakie znalazłem na forum odnośnie ebrek z karta, i wiem jak wiele rzeczy trzeba w nich wymienić bo padają już na stocku,

ale mi tez chodzi o żywotność takiego sprzętu, na upartego to i 170 czy 190 założysz tylko jaką będziesz miał żywotność

Ktoś już pisał że dla TEGO(oryginalnego karta) gb m130 to max

 

Poprostu chciałbym wiedzieć czy montaż M140-150 ma sens bez zmiany szkieletu gb, czy nie padnie po 2-3 miechach

 

Wydaje mi się, że nie ma sensu. Mi padł po około 200 strzałach na M130. Szkielet G&P mam już jakieś dwa lata. Najpierw działał na M130, później M150. Teraz M160. Podobnie zębatki. Silnik mam od początku, ale chyba trafiłem jakiś dobry. Przez dwa lata wymieniłem dwa razy kostkę stykową i tłok. Stockowe zębatki są sprawne, ale wymieniłem na Prometheusa dla świętego spokoju.

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

Wstawiłem lufę guardera 6.02 550mm i na stocku kulki zaczęły zbyt szybko opadać, stąd decyzja o wzmocnieniu repliki.Ja planuje wstawić taki zestaw czy ktoś może powiedzieć mi jak mocno będę musiał ingerować w GB żeby wstawić ten zestaw? Może macie jakieś inne propozycje, no i oczywiście jaki silnik do tego zestawu będzie pasował. Stock mi się rozleciał a chciałem zrobić z mojej EBR-ki coś mocniejszego.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...