Majkiman Posted December 8, 2009 Report Share Posted December 8, 2009 Chciałbym przeprowadzić tani tuning mojej repliki, gdybym miał wymienić 3 albo 4 elementy GB to które najlepiej żeby było jak najwydajniej? Jeśli ma to jakieś znaczenie to GB - v.3 Quote Link to post Share on other sites
Dizzy Posted December 8, 2009 Report Share Posted December 8, 2009 (edited) Zależy od repliki i tego ile chcesz osiągnąć zasięgu. Edited December 8, 2009 by Dizzy Quote Link to post Share on other sites
Majkiman Posted December 8, 2009 Author Report Share Posted December 8, 2009 Mam obecnie około 340 fps a mam nadzieję na 390-400, części są rzecz jasna stockowe, jeszcze nigdy nic nie wymieniałem. Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted December 8, 2009 Report Share Posted December 8, 2009 Ale jaka dokładnie replika, bo to wsio zależy od repliki i producenta - zwyczajnie w jednym GB wystarczy dać twardszą sprężynę, zaś w innym łożyska, prowadnicę, tłok, zespół cylindra i możliwie inny akumulator. Ehh... Quote Link to post Share on other sites
Majkiman Posted December 8, 2009 Author Report Share Posted December 8, 2009 Au-1G [JG] Tak wiem, że na temat AUGa jest niżej, ale potrzebuje konkretniejszych informacji. Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted December 8, 2009 Report Share Posted December 8, 2009 (edited) Stalowe łożyska uszczelniona dysza, M110 i trochę magii, masz 400fps niezawodne. Jak nie umiesz czarować to dorzucasz jeszcze stalową prowadnicę z łożyskiem i m120 zamiast m110. Edited December 8, 2009 by Gogin Quote Link to post Share on other sites
Majkiman Posted December 8, 2009 Author Report Share Posted December 8, 2009 Dzięki! A gumka HOP Up nie ma większego znaczenia? Można włożyć sprężynę z Mad Onion czy lepiej zainwestować w droższa? Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted December 8, 2009 Report Share Posted December 8, 2009 Zestaw pierwszy z bardziej miękką sprężyną: Dysza uszczelniona SP100 Łożyska 7mm stalowe + podkładeczki, doszczelnienie i będzie banglać Zestaw drugi z twardszą sprężyną: Prowadniczka stalowa z łożyskiem M120 G&G Łożyska 7mm stalowe + podkładeczki i efekt ten sam co wyżej Do tego guma Guarder'a z dystanserem H (Guma, dystansery i masz osiągi jedwabiste. Oczywiście wsio zakładając dobre złożenie, a że sam się nie brałeś za to to znajdź kogoś w okolicy najłatwiej i najprościej. Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted December 8, 2009 Report Share Posted December 8, 2009 Gumek przeźroczystych Guardera unikaj jak ognia. Szybko się zużywają, trudno je zamontować i rwą się same od patrzenia na nie. Weź czarną systeme/zielone g&g/niebieski madbull. Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted December 8, 2009 Report Share Posted December 8, 2009 Gogin... SP100 i m120 G&G? Mylisz się myśląc, ze efekt będzie taki sam. A w ogóle to sp100 dla osiagnięcia 400-420 fps? Przesadziłeś. Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted December 8, 2009 Report Share Posted December 8, 2009 Ja używam albo sprężyn Guardera, albo G&G, z tym, że G&G szybciej się ubijają od Guardera. Poza tym, SP100, to można tak liczyć, według tych chińskich oznaczeń jako SP105... Nie przesadzaj. Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted December 8, 2009 Report Share Posted December 8, 2009 Gogin... SP100 i m120 G&G? Mylisz się myśląc, ze efekt będzie taki sam. A w ogóle to sp100 dla osiagnięcia 400-420 fps? Przesadziłeś. Uszczelniona dysza nic nie daje rozumiem? Zresztą nie 400-420 tylko 390-400 i tak- myślę, że da się zrobić na tej sprężynie. Quote Link to post Share on other sites
KicpA Posted December 8, 2009 Report Share Posted December 8, 2009 (edited) Na SP100 max jaki można wyciągnąć to chyba 380 ale to były wyniki szczytowe i możliwe że były to błędy chrono. Normalnie było tak 370. Edit: Zapomniałem dodać że była to sprężyna kupiona 3,5 roku temu która była na 100% i nie używana wcześniej. Na sprężynie TMa da się wyciągnąć jakieś 335-340. Edited December 8, 2009 by KicpA Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted December 9, 2009 Report Share Posted December 9, 2009 To niech weźmie tą smutną M120 Guay Guay'ów z dyszkzą, będzie 400 na pewno. Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted December 9, 2009 Report Share Posted December 9, 2009 Aug nie ma lozysk 7 mm tylko zwykle 6 mm. Wzmocniona prowadnica tez nie jest jakos super konieczna o ile nie zlamie sie zabkow stockowej. Uszczelniona dysza + rozciagniecie oringu na toku + lozyska slizgowe 6 mm + sprezyna m120 da ponad 400 fps. Problem tylko ze wtedy lepiej wymienic silnik bo stockowy na stockowej batce w zimie nie podziala. Albo silnik albo nowa mocna batka 9.6 V. (lub lepiej lipol 11.1). Jak kolega chce dokladnie pogadac o augu zapraszam na gg. Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted December 9, 2009 Report Share Posted December 9, 2009 Na pewno te najnowsze mają 6mm? Chinole idą na łatwiznę i pakują szkielety np. V3 do wszystkich gnatów te same - obecnie te szkielety mają gniazda na łożyska 7mm i wcięcie na szczycie GB, na drucik do tłoka na BB. Wątpie by AUG był tym wyjątkiem. Quote Link to post Share on other sites
Majkiman Posted December 9, 2009 Author Report Share Posted December 9, 2009 Dzięki, mam jedynie nadzieję Kocur, że ten AUG ma rzeczywiście łożyska 6mm. Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted December 10, 2009 Report Share Posted December 10, 2009 Zalerzy ktora partia. A3 wersja byla zmodyfikowana. A1 i A2 starsze wersje mialy 6 mm lozyska. Zreszta co za problem odkrecic tyl i wyjac gearbox i sprawdzic .... To czy sa jakies nowe augi z lozyskami 7 mm nie wiem, ale raczej nie. To nowsze g36 maja gearboxy 7 mm. Au-1g - to stara wersja (sprawdz sobie na taiwanie). Au-3g - to nowa A3 orisowana - i ona owszem ma 7 mm lozyska ale ma tez 420 fps w stocku wiec tuning z 340 na 400 w jej przypadku jest niemozliwy ;D Zreszta oprocz ewentualnego borka ma wszystko co trzeba do szczescia wlacznie z mosfetem i silnikiem hi torque. Quote Link to post Share on other sites
Zelber Posted December 10, 2009 Report Share Posted December 10, 2009 rozciagniecie oringu na toku Fajnie, że to coś da... Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted December 10, 2009 Report Share Posted December 10, 2009 Czasami daje, z reguły w chińskich AEG'ach są idealne te o-ringi na głowiczkach tłoka, nie trzeba ich rozciągać. Częściej raczej to markowe trzeba rozciągać bo są o kant dupy potłuc. Quote Link to post Share on other sites
Zelber Posted December 10, 2009 Report Share Posted December 10, 2009 Czasami daje, z reguły w chińskich AEG'ach są idealne te o-ringi na głowiczkach tłoka, nie trzeba ich rozciągać. Częściej raczej to markowe trzeba rozciągać bo są o kant dupy potłuc. Tylko, że po kilku minutach o ring wróci do swojego oryginalnego kształtu;) Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted December 10, 2009 Report Share Posted December 10, 2009 Tylko, że po kilku minutach o ring wróci do swojego oryginalnego kształtu;) Na cylinder, do wrzątku na parę sekund i pod zimną wodę od razu. Wierz mi, że nie wróci. Chyba, że z jakiejś super gumy jest, ale super materiałów to się nie używa do produkcji replik, więc - nie. Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted December 10, 2009 Report Share Posted December 10, 2009 Wymyślasz ;-) . Paluchami pod samą granicę zerwania. Parę sekund przytrzymać i po godzince sprawdzić. Zapewniam, zę nie wróci do końca. Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted December 11, 2009 Report Share Posted December 11, 2009 A wlasnie chodzi o te pol milimetra wiekszej srednicy uszczelki ... wiec takie rozciagniecie daje rade. Borkowe uszczelki sa ostro do dupy bo tam zawsze sa nieszczelnosci. Ale uszczelki ze sklepow gazowych do rur wygrywaja bo maja akurat ten 1 mm czy dwa wieksza srednice a kosztuja cale 50 gr ;) Quote Link to post Share on other sites
KicpA Posted December 11, 2009 Report Share Posted December 11, 2009 (edited) Borkowe uszczelki sa ostro do dupy bo tam zawsze sa nieszczelnosci. Mam Bore Systemy i Guardera, miałem głowicę tłoka CA i u mnie jakoś po nasmarowaniu i złożeniu nie było nieszczelności. Dużo tego montowałem i czasem w CA i Systemie trzeba było naciągnąć ale to sporadyczne przypadki. Dobry smar do cylindra i na uszczelkę i żadnych nieszczelności nie ma ;) Edited December 11, 2009 by KicpA Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.