szaszlyk133 Posted December 18, 2009 Report Share Posted December 18, 2009 (edited) Szukałem i nic nie znalazłem, styki w cm.028 moje młodszego brata na ostatniej akcji przerywały tzn. brat wystrzelił 5-10 kul, potem praca silnika zaczęła spowalniać (tak jakby się bateria kończyła) odłączył baterię, podłączył baterię i działał mu jakby miał pełną baterie (chodzi o ROF) oddaje znowu 5-10 strzałów i trzeba odłączyć i podłączyć ponownie. Dzisiaj obejrzałem mu wtyki w kolbie i są trochę pokrzywione konektory. Wygląda to tak: http://img69.imageshack.us/img69/1416/wtyki1.jpg http://img693.imageshack.us/img693/4085/wtyk.png Jedyne co zauważyłem, to to, że wtyk (czy tam konektor) w wejściu "kwadratowym" jest skrzywiony na bok, ale po poruszeniu kabelkiem zmienia swoje położenie. Co z tym zrobić, żeby działało? :strach: Pozdrawiam szaszłyk. Edited December 18, 2009 by szaszlyk133 Quote Link to post Share on other sites
seger Posted December 18, 2009 Report Share Posted December 18, 2009 wywalić, założyć deansy. Quote Link to post Share on other sites
P3t3r Posted December 18, 2009 Report Share Posted December 18, 2009 Miałem coś takiego u siebie, dociśnij te konektory do końca i obklej kilometrem taśmy. U mnie pomogło. Quote Link to post Share on other sites
szaszlyk133 Posted December 18, 2009 Author Report Share Posted December 18, 2009 (edited) Co to są deansy? google pokazuje mi tylko jeansy. @P3t3r Wielkie dzięki za radę, spróbujemy! :mrgreen: Tylko muszę odmierzyć równy kilometr izolki xD Edited December 18, 2009 by szaszlyk133 Quote Link to post Share on other sites
Soul reaper Posted December 18, 2009 Report Share Posted December 18, 2009 http://www.rcskorpion.pl/product_info.php?products_id=1082 http://www.rcskorpion.pl/product_info.php?products_id=1081 To są deansy. Quote Link to post Share on other sites
seger Posted December 18, 2009 Report Share Posted December 18, 2009 (edited) Co to są deansy? google pokazuje mi tylko jeansy. http://www.google.pl/search?hl=pl&clie...;oq=deans+conne dziwne, 805000 wyników. Edited December 18, 2009 by seger Quote Link to post Share on other sites
mikunda Posted December 19, 2009 Report Share Posted December 19, 2009 (edited) Ogólnie to to wydaje mi się, że to nie z wtykiem problem, po pierwsze zwalniający silnik to spadające napięcie a we wtyku albo styka albo nie, nie może stykać bardziej lub mniej. Poza tym to, że konektory w wtyku latają na wszystkie strony to taka ich uroda :/ montowane są na wcisk w plastik, izolka zbędna za pomocą małych szczypiec wciśnij konektor na miejsce. Sprawdź napięcie baterii, czy na 100% się nie rozładowała, sprawdź czy się nie grzeje zbyt mocno. Sprawdź batkę w innej replice, sprawdź replikę inną batką. Edited December 19, 2009 by mikunda Quote Link to post Share on other sites
szczupe Posted December 19, 2009 Report Share Posted December 19, 2009 Miałem podobny problem. Batka 9,6 bardzo wolno a czasem wcale nie naciągała SP120. Po wywaleniu tamiy i wstawieniu T-connectorów replika śmiga na baterii 8,4 ... Jeśli zdecydujesz się na wymianę konektorów zastanów się też nad zmianą okablowania na modelarskie. Quote Link to post Share on other sites
Agata Posted December 19, 2009 Report Share Posted December 19, 2009 Jeżeli chcesz naprawić tamten konektor, bierzesz szpilkę i wciskasz do środka zapadki, wyjmujesz pina, delikatnie go prostujesz, odginasz zapadki i wkładasz z powrotem. W mojej ocenie najlepiej wypadają goldy 4mm. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.