Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Co się dzieje z Capri?


Recommended Posts

Witam. Czy ktoś może wie co się dzieje z Capri ASG? # miesiące temu wysłałem do reklamacji replikę. Cały czas mnie zbywają, ostatnio pozwolili mi wybrać coś w zamian z oferty tylko, że nic nie mają od miesiąca. Czy aby ta firma nie zwijała żagli?

Link to post
Share on other sites

Czy ktoś może wie co się dzieje z Capri ASG?

W sumie ja chyba mogę wiedzieć... ;)

 

# miesiące temu wysłałem do reklamacji replikę. Cały czas mnie zbywają, ostatnio pozwolili mi wybrać coś w zamian z oferty tylko

Zauważam tu lekką niespójność wypowiedzi - zbywają, czy zaproponowali rozwiązanie reklamacji?

 

nic nie mają od miesiąca.

Zakładając trwającą przez miesiąc świąteczną promocję i to że 3 dni temu zamknęliśmy remanent z kilkunastoma tysiącami produktów w magazynie, śmiem posądzić przedmówcę o co najmniej lekką przesadę.

Mimo to przyznaję, że na koniec roku "czyścimy" magazyn i może komuś wyda się to dziwne, ale jest to raczej normalna gospodarka magazynowa.

 

Czy aby ta firma nie zwijała żagli?

 

Aktualnie nie żeglujemy, więc ich nie zwijamy, jak również nie rozwijamy :D

Link to post
Share on other sites

Hihu hihu, a ja jak repliki nie miałem tak nie mam. Po którymś telefonie i mojej propozycji zamiany na replikę o podobnych parametrach otrzymałem zgodę na wybranie sobie czegoś w podobnej cenie. Idealne rozwiązanie to nie było bo w podobnej cenie nie ma innych replik zbliżonych do wybranej przeze mnie. Ale ok. No i co. wpadam na stronę a tu praktycznie wszędzie "produkt chwilowo niedostępny" itp. Do wyboru miałem drogie TM, które de facto wcale mnie nie kręciły albo szmelc z STTi.

Niemniej cieszę się widząc optymizm capri. Pozwala mi on wierzyć że do wiosny dostanę swoją replikę.

Link to post
Share on other sites

Proponuję zamówić mimo statusu.

 

Prawda jest taka, że cały czas mamy lekki chaos w automatycznych statusach produktów niedostępnych. Tego typu status (np. "dostawa za 2-3 tygodnie" itp.) informuje o teoretycznym cyklu dostaw, nie gwarantuje to jednak, że produkt jest dostępny u producenta/dystrybutora lub nawet że zostanie zamówiony przez nas.

Wydaje mi się, że mniej mylne będzie zmiana tej informacji na np. "dostawa w 2-3 tygodnie".

 

Nieustannie jesteśmy w trakcie wdrażania wielu zmian i nad tym również pracujemy. Mam nadzieję, że na dniach dojdziemy do ładu z tym tematem.

Link to post
Share on other sites

OLO - święta racja, ale lada moment problem zostanie rozwiązany i kontakt tą drogą będzie możliwy, a nawet pożądany...

Tylko forum będzie inne ;)

 

Hunt3R - zdziwisz się, ale wg zapewnień naszego przewoźnika - JUTRO :D (u nas w magazynie, a pojutrze w sprzedaży).

Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...