szczupe Posted January 5, 2010 Report Share Posted January 5, 2010 Jak w temacie... Który z tych dwóch silników bardziej byście polecili? http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=2153 http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=3034 Z silnikiem G&P miałem do czynienia w emce ale na jego niekorzyść przemawia zębatka a dokładniej kłopot z jej ewentualnym ściągnięciem. Czy w silnikach CA zębatka jest przykręcana tym malutkim imbusem? Quote Link to post Share on other sites
seger Posted January 5, 2010 Report Share Posted January 5, 2010 w długim jak dobrze pamietam była przykrecana nie wiem jak w krótkim ale olej te silniki i daj http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=5573 Quote Link to post Share on other sites
decigner12 Posted January 5, 2010 Report Share Posted January 5, 2010 Seger ma do ciebie pytanie. Masz ten silnik w jakiejś replice z m120? Dalbys probkę dźwiękową jak to strzela na batce 8.4v? Jestem bardzo ciekaw, nie chcę wyrzucić kasy w błoto na jakiś chiński niedorozwój. Quote Link to post Share on other sites
Biper Posted January 6, 2010 Report Share Posted January 6, 2010 Ja z tym cudem Elementa nie miałem styczności ale moim zdaniem jak już ma się wydać 160zł na chiński wynalazek to lepiej kupić niewiele droższy silnik ICSa Turbo 3000. W m4 ICSa z SP120(guarder) na 7.4 Lipo 1100mAh 15C dawał 13k/s, po ok 1k kulek ROF nieznacznie spadał. Quote Link to post Share on other sites
seger Posted January 6, 2010 Report Share Posted January 6, 2010 u kolegi w giwerze w m4 był silnik: http://azteko.pl/silnik-dlugi-mocny-system...gnum-p-130.html na baterii 8,4v na chińskich gównianych ogniwach i m110 guardera ciagnał miło i ładnie czepiał przedmioty: masa przedmiotów :) ? nie wiem ale z 400g na pewno :) na li-po był super rof i reakcja na spust :D Quote Link to post Share on other sites
decigner12 Posted January 6, 2010 Report Share Posted January 6, 2010 P&J lepszy bardziej przyciąga mam takie odczucie, a z resztą co tu gadać. Posluchaj mojego bubla!: http://www.youtube.com/watch?v=2IktreS3KK8 nie wiem jak wypadł shimming specjaliści oceniajcie. Quote Link to post Share on other sites
szczupe Posted January 6, 2010 Author Report Share Posted January 6, 2010 Szczerze mówiąc sama nazwa ELEMENT mnie odstrasza choć przyznam że z silnikami tej firmy nie miałem do czynienia. Tego PJ też rozważałem ( mam go w AKS74U i daje radę ) ale zdawało mi się że lepiej będzie kupić coś nieznacznie droższego a firmowego. Silniczek idzie do repliki zapasowej stąd raczej niski przedział cenowy ;-) Quote Link to post Share on other sites
Marcinek83 Posted January 6, 2010 Report Share Posted January 6, 2010 W mnie chodzi silnik Guardera I.T.U. ze sprężyną M170 i R.O.F. to 12k/s przy aku. Li-po 11,1V 2200mAh 35C. Jak na moje to bardzo doby wynik. Quote Link to post Share on other sites
Mr Willson Posted January 6, 2010 Report Share Posted January 6, 2010 Silnik AGM-a pociągnie znośnie M150? Quote Link to post Share on other sites
szumitek Posted January 6, 2010 Report Share Posted January 6, 2010 Element na pewno lepszy od wzmocnionego pj. Swego czasu przeprowadziłem testy porównawcze na springu M165 zębatkach o zwykłym przełożeniu. Wynik: większy rof w porównaniu do pj. Quote Link to post Share on other sites
decigner12 Posted January 6, 2010 Report Share Posted January 6, 2010 Dużo większy, czy delikatnie? Muszę podjąć decyzję silnik JG 2010 albo element. Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted January 6, 2010 Report Share Posted January 6, 2010 Do m120 element max speed. Na jakichś sensownych batkach urywa rofem jajca. Quote Link to post Share on other sites
decigner12 Posted January 6, 2010 Report Share Posted January 6, 2010 No nie wiem ja chyba wezmę JG 2010. Taki OFF: robilem test wytrzymałościowy, poszło 15k kulek na sp120 guarder. Zębatki hi-speed zmielone, zdecydowanie nie nadają sie do takich springów, oczywiście elementa:)). Plastikowe lożyska bez śladów jak nowe. Co najciekawsze prowadnica elementa jest cała o_O. Tłok systemy bez śladów. Glowica tłoka elementa cała. Głowica cylindra boyi, jak się domyślacie w strzępach...(kawał gumy, w który uderza tłok z gl.) Silnik P&J usmażył się... Izolacja od wtyku silnika podtopiona, ciekawe, że tylko ujemna faza... Jeżeli wyskakuja wam wsuwki, to wystarczy wyciąć kawalek gąbki i go wlożyć, mi zdało egzamin wtyki nie wypadają(od silnika). Quote Link to post Share on other sites
szczupe Posted January 6, 2010 Author Report Share Posted January 6, 2010 No nie wiem ja chyba wezmę JG 2010. Taki OFF: robilem test wytrzymałościowy, poszło 15k kulek na sp120 guarder. Zębatki hi-speed zmielone, zdecydowanie nie nadają sie do takich springów, oczywiście elementa:)). Plastikowe lożyska bez śladów jak nowe. Co najciekawsze prowadnica elementa jest cała o_O. Tłok systemy bez śladów. Glowica tłoka elementa cała. Głowica cylindra boyi, jak się domyślacie w strzępach...(kawał gumy, w który uderza tłok z gl.) Silnik P&J usmażył się... Izolacja od wtyku silnika podtopiona, ciekawe, że tylko ujemna faza... Jeżeli wyskakuja wam wsuwki, to wystarczy wyciąć kawalek gąbki i go wlożyć, mi zdało egzamin wtyki nie wypadają(od silnika). Można jaśniej? Było jakieś zwarcie czy sam z siebie wziął i zdechł? Quote Link to post Share on other sites
szumitek Posted January 6, 2010 Report Share Posted January 6, 2010 Nie wiem czy przeczytałem ze zrozumieniem ale czy to wszystko chodziło na plastikowych łożyskach? Quote Link to post Share on other sites
decigner12 Posted January 6, 2010 Report Share Posted January 6, 2010 Dobrze przeczytałeś. A silnik sam z siebie zdechł tzn. kręci się stopniowo szybciej. Katowalem na full auto. Szkielet boyi nie ma pęknięć. Mierzyłem na chrono były duże uskoki(chińskie). wynik 435 FPS 5 fps mniej niż wcześniej. Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted January 6, 2010 Report Share Posted January 6, 2010 A co w tym dziwnego, ze łożyska plastikowe przy m120 są ok? Kiedyś tylko takie były i działały. Quote Link to post Share on other sites
szumitek Posted January 6, 2010 Report Share Posted January 6, 2010 Wiem że działają trochę w tym już siedzę, dziwi mnie tylko że przy wymianie tylu elementów zostawiłeś stockowe łożyska... Quote Link to post Share on other sites
Marcinek83 Posted January 6, 2010 Report Share Posted January 6, 2010 Element na pewno lepszy od wzmocnionego pj. Swego czasu przeprowadziłem testy porównawcze na springu M165 zębatkach o zwykłym przełożeniu. Wynik: większy rof w porównaniu do pj. M165? Chyba firmy Element, ma ta sprężyna do siebie że po pary strzałach jest M150 i stopniowo wartość spada. Quote Link to post Share on other sites
szumitek Posted January 6, 2010 Report Share Posted January 6, 2010 Hmm... przecież ta wypowiedź dotyczyła silnika, co ma piernik do wiatraka? Hello! ;) Quote Link to post Share on other sites
0utsider Posted January 7, 2010 Report Share Posted January 7, 2010 Wszystko tylko nie CA. Mam silnik TU CA i nie jest w stanie ani razu nakręcić M120 CA na batce 8.4V od Firefoxa a silnik PJ kręci serie aż miło. Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted January 7, 2010 Report Share Posted January 7, 2010 Bo masz baterię wygrzebaną ze śmieci? Narzekasz na silnik jak masz kupsko a nie baterię. Quote Link to post Share on other sites
Paczko Posted January 7, 2010 Report Share Posted January 7, 2010 Co nie zmienia faktu że na tej batce pj jednak kręci... Quote Link to post Share on other sites
mali Posted January 8, 2010 Report Share Posted January 8, 2010 Co nie zmienia faktu że na tej batce pj jednak kręci... Mam w swojej mp5 CA sprężynę m90, silnik od ca dawał radę, po wymianie na m110 silnik nie daje rady jej naciągnąć. Po wsadzeniu silnika od m4 JG idzie bez problemu. Oczywiście mówię o batce 8,4, przy li-po nawet silnik od ca naciągał m110, tylko jego wytrzymałość pewnie by ucierpiała gdybym tak dłużej postrzelał. Quote Link to post Share on other sites
Marcinek83 Posted January 8, 2010 Report Share Posted January 8, 2010 Koledze na M150 w MP śmigał silnik CA. Jednak to było dawno temu a jak wiadomo, dawniejsze CA np. zębatki, ciągnęły M150 bez problemów. Silnik G&P M120 to też żadna rewelka, rewelką jest silnik ITU Guardera pod względem jakości i ceny przewyższa wszystkie i tutaj legnie pod Systemą. Dobry silnik to tez Turbo 3000 ICS. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.