zwierzu93 Posted January 8, 2010 Report Share Posted January 8, 2010 Panowie, nie wiem czy tylko ja mam taki efekt, czy jaki czort ? Otóż w kilku replikach, które robiłem na ekstremalne tuningi m150, stock i full auto nagminnie pękają tłoki. 3 korpusy i 1 szczęka. 4 repliki i 4 tłoki trefne ? Dodam, że przebiegi nie były większe niż 10k kulek na każdym. Mam stary tłok (ponad roczny) i aktualnie na m150 pęka mu 200k kulek i nie ma śladów, a nowe tłoki jak zapałki. O co tu chodzi? Czy Deep fire zaczął odlewać tłoki z shitu, czy trafiły mi się 4 trefne jakieś ? To jest chore ... Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted January 8, 2010 Report Share Posted January 8, 2010 (edited) Nie wiem jak z tymi najnowszymi, ale mój kupowałem ponad rok temu na asgshop'ie, śmiga do teraz, tylko zęby są klejone do korpusu. Najlepiej kupić sobie całego z Al'u jakiegoś Systemy/JBU czy Hurricane'a i odciążyć dziada paroma dziurkami. Ogólnie w DF'ach fakt, że padnie korpus bez klejenia jest kwestią czasu... Edited January 8, 2010 by Gogin Quote Link to post Share on other sites
zwierzu93 Posted January 8, 2010 Author Report Share Posted January 8, 2010 Każdy kleiłem. Półtoraroczny ledwo nadpiłowany na pierwszych zębach, nowe albo popękały, albo ..ehh szkoda gadać. DF jak dla mnie schodzi na psy. Wczesniej kupiłem bore upa do AK z DF, efekt na m150 5 m zasięgu skuecznego. Wsadziliśmy z kolegom ten sam BU do rpk i zasięg podskoczył do 7m ... porażka. Quote Link to post Share on other sites
decigner12 Posted January 8, 2010 Report Share Posted January 8, 2010 W dodatku "zarzyna" Ci szkielet i to ostro. Głowice alu. taki OT, ostatnio boyi poprawiło szkielety, ten który kupiłem w promocji za 30 zł działa do dzis na m130(jak tak przeliczam guardera sp120) chrono nie kłamie. Na mrozach też było ostro full auto przy -18*C Z niecierpliwościa czekam na pęknięcie. Quote Link to post Share on other sites
zwierzu93 Posted January 8, 2010 Author Report Share Posted January 8, 2010 Szczerze, to wisi mi czy szkielet pęknie po 3k kulek czy po 50k. V3 tak łatwo nie pęka jak v2. A dodatkowo robiąc tuningi wszelkie muszę liczyć się z wymianą komponentów - normalnym jest, że coś pęknie, ułamie się czy przepali. Ryzyko jest ryzykiem, a dobrze złożona replika na alu głowicach i m150 może wytrzymać więcej niż ch..o złożona replika na cichych systemy i m150. P.s. v2 na m160 nie zarznąłem na m160 i alu głowicach, to v3 tymbardziej nie uda się uszkodzić. Z resztą decyzję ostateczną odnośnie głowic podejmuję ja, a nie osoba druga czy trzecia. Gdybym się tak grzecznie słuchał co jest pisane na wmasgu to niepotrzebnie wydawałbym krocie złotówek na tuningi pomimo, że części 3 razy tańsze są tak samo wytrzymałe. Marka i napis systema - wzmocnione to nie wszystko. Quote Link to post Share on other sites
kermit Posted January 8, 2010 Report Share Posted January 8, 2010 Ostatnio nie wiem czy może mieć na to wpływ "wypukłość" metalowych zębów na tłoku. Nie wiem czy wcześniejsze modele miały wypukłą wkładkę metalową ale ostatnie co kupowałem to tak... Jeden tłok taki założyłem zobaczę jak długo będzie działać... fakt tylko m100 i duży rof ale się zobaczy. Quote Link to post Share on other sites
AYss Posted January 14, 2010 Report Share Posted January 14, 2010 Zgłupiałem już zupełnie. Czytam opinie o tłokach od paru ładnych godzin i gdy już myślę że mam niejakie pojęcie co kupić, na sam koniec (czytałem od dna) taki topic. Czy na prawdę do sprężyny M140 muszę kupować tłok za ~150zł ? (dodam, że silnik to TurboDymoChinol ten z mocnymi magnesami na batce 11.1V, rof ~15bb/s) Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted January 14, 2010 Report Share Posted January 14, 2010 Kup sobie tłok JBU z korpusu z aluminium, odciąż go otworami nawierconymi w odpowiednich miejscach i masz nieśmiertelny tłok na tą sprężynę, używaj auto do woli :-P. Quote Link to post Share on other sites
zdzisiu Posted January 14, 2010 Report Share Posted January 14, 2010 Nie taki nieśmiertelny, ja JBU zarżnąłem. :-F Co do tłoków DF, to obecnie śmigają mi pięknie, bez tego podklejenia zębom zdarzało się wlecieć do środka korpusu, jednak tu muszę zaznaczyć, że w zasadzie każdy tłok dopasowywałem do zębatek (mam 3). Podpiłowywałem zęby aż po przekręceniu palcem zębatki tłokowej, tłok będzie się cofał bez żadnych oporów - fabrycznie zawsze trzeba było użyć trochę więcej siły, by zębatka zazębiła się z tłokiem. Quote Link to post Share on other sites
AYss Posted January 14, 2010 Report Share Posted January 14, 2010 Co do tłoków DF, to obecnie śmigają mi pięknie, bez tego podklejenia zębom zdarzało się wlecieć do środka korpusu A mówimy o TYM czy o TYM ? Quote Link to post Share on other sites
pidzejfat Posted January 15, 2010 Report Share Posted January 15, 2010 A mówimy o TYM czy o TYM ? Mowa o 1szym tym z wymienną wkładką z zębami co trzeba podkleić... Quote Link to post Share on other sites
AYss Posted January 15, 2010 Report Share Posted January 15, 2010 No to chyba jednak zostanę przy wersji Gogina za (bagatelka) połowę ceny. Quote Link to post Share on other sites
sakamuto22 Posted January 15, 2010 Report Share Posted January 15, 2010 A czy te pancerne metalowe tłoczki JBU nie mają destrukcyjnego wpływu na żywotność GB i czy nie zmniejszają prędkości wylotowej i rofa, w końcu metal jest chyba trochę cięższy os plastiku ??? Quote Link to post Share on other sites
MAJOR762 Posted January 15, 2010 Report Share Posted January 15, 2010 A jak myślisz, po co Gogin pisał o wierceniu tego tłoka?? :roll: Quote Link to post Share on other sites
zdzisiu Posted January 15, 2010 Report Share Posted January 15, 2010 Wszystkie moje tłoki DF mają wszystkie metalowe zęby. Z tego co widzę nikt oprócz mnie nie załatwił tłoka JBU (pękła mi ta wkładka z zębami - ostatni po prostu odpadł), więc chyba naprawdę to lepszy wybór. Do tego zapomniałem, że w MP5 Galaxy siedzi drugi JBU i śmiga elegancko. Quote Link to post Share on other sites
miloslupsk Posted January 15, 2010 Report Share Posted January 15, 2010 Z tego co widzę nikt oprócz mnie nie załatwił tłoka JBU (pękła mi ta wkładka z zębami - ostatni po prostu odpadł), więc chyba naprawdę to lepszy wybór. heheh. Ostatnio koleżka w kałaszku załatwił ten aluminiowy JBU :???: Co ciekawe. Nie poszły zęby a korpus pękł w przedniej części (od strony głowicy). Naprawdę ciekawa sytuacja. Quote Link to post Share on other sites
zwierzu93 Posted January 15, 2010 Author Report Share Posted January 15, 2010 Dodam, że ten korpus pękł po 4 strzałach na m150. nie jest to wina tłoka, tylko fachowo zrobionego szkieletu ICS, który miał krzywe prowadnice tłoka ... Quote Link to post Share on other sites
Ari Posted January 17, 2010 Report Share Posted January 17, 2010 Panowie a czy mieliście taki przypadek jak ja który poniżej opisze? Otóż robiłem tuning w replikach. Jedna to G36k a druga to G36. Obie marki JG. Obie na vortexowych lozyskowanych prowadnicach, w jednej lozyska kulowe i m130 guarder a druga lozyska slizgowe i m140 guarder. W obu przypadkach z tłokami Deepfire wystepowalo cos takiego, ze po naciagnieciu sprezyny, tlok zostawal w tylnej pozycji i cos blokowalo go aby mogl pojsc sie zwolnic. Jedna zebatka tlokowa i jej 2 ostatnie zeby ucierpialy. Czego moze byc to wina, jakie przerobki sa wymagane? Otoz probowałem: - wiele metod podkladkowania - wyjmowalem lozyskowanie z prowadnic gdyz mialem podejzenie ze po prostu sprezyna nie ma miejsca sie do konca zlozyc - wsadzalem lekkie springa m90 Pytam sie tutaj, gdyz moze ma to jakis zwiazek z "nowymi" tlokami czy cos ? W ubieglym roku instalowalem kilka tlokow DF w roznych replikach i nigdzie problemu nie bylo Quote Link to post Share on other sites
miloslupsk Posted January 18, 2010 Report Share Posted January 18, 2010 (edited) Edit: Post do kasacji. Przepraszam Edited January 18, 2010 by miloslupsk Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted January 20, 2010 Report Share Posted January 20, 2010 Panowie a czy mieliście taki przypadek jak ja który poniżej opisze? Otóż robiłem tuning w replikach. Jedna to G36k a druga to G36. Obie marki JG. Obie na vortexowych lozyskowanych prowadnicach, w jednej lozyska kulowe i m130 guarder a druga lozyska slizgowe i m140 guarder. W obu przypadkach z tłokami Deepfire wystepowalo cos takiego, ze po naciagnieciu sprezyny, tlok zostawal w tylnej pozycji i cos blokowalo go aby mogl pojsc sie zwolnic. Jedna zebatka tlokowa i jej 2 ostatnie zeby ucierpialy. Czego moze byc to wina, jakie przerobki sa wymagane? Otoz probowałem: - wiele metod podkladkowania - wyjmowalem lozyskowanie z prowadnic gdyz mialem podejzenie ze po prostu sprezyna nie ma miejsca sie do konca zlozyc - wsadzalem lekkie springa m90 Pytam sie tutaj, gdyz moze ma to jakis zwiazek z "nowymi" tlokami czy cos ? W ubieglym roku instalowalem kilka tlokow DF w roznych replikach i nigdzie problemu nie bylo Może przeczytaj post 9. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.