Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Engine Tune Up


Recommended Posts

  • Replies 59
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 2 months later...
  • 1 year later...

Witam

 

Jako że w moim AK od JG (odpowiednik cm 028 - magnesy ferrytowe) spalił się silnik (padł po 8k używana bateria 8,4v i sporadycznie 9,6v ) ,

postanowiłem go przewinąć.

Drut jest owinięty 23 razy na wirniku ( na jednym ,,żeberku,, ) i teraz:

Jaki rodzaj drutu można użyć ( chodzi mi o grubość ) i ile razy owinąć owe ,,żeberko,, aby uzyskać w miarę jeszcze lepszą wydajność silnika ( o ile się da ).

Grubszy drut - mniej zwojów , cieńszy drut - więcej zwojów i inne kombinacje.

 

 

[Nie podam dokładnej grubości obecnego drutu bo suwmiarka gdzieś zaginęła w akcji ]

 

 

Może ktoś z was przewijał albo ma wiedzę na ten temat , chętnie ,,posłucham,, : >

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...