Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Farba potrzebuje 150 stopni, Znal topi się w temperaturze około 300 stopni, ale trzeba pamiętać, że piekarnik rozgrzewa płytę dużo mocniej, niż masz na pokrętle. Jak dasz 200 stopni i ustawisz w dolnej części piekarnika, albo masz gazowy piekarnik, to ściany osiągną około 400 stopni, żeby nagrzać szybko powietrze do 200.

 

Ciast nigdy nie robiliście? :)

Link to post
Share on other sites
  • Replies 2.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dobry znal topi sie przy ok 400C, ten jest chinski więc... :wink: Dread bardzo dobrze wyjaśnił zasady pieszenia w piecyku.

Ja ustawiałem temperaturę ok 150/200C i kładłem bibeloty na środku blachy. Testowałem temperaturę na zbędnych elementach RK. Piekłem raczej krótko.

Edited by AeroL
Link to post
Share on other sites

Czesci wsadziłem mokre do częściowo nagrzanego już pieca, nie wiem ile czasu tam były, zerkałem co chwilę i te z szyt metalu wyjmowałem wczesniej. Możliwe, że trwało to ok 30 min. Szczerze mowiac nie czytałem nawet zaleceń producenta farby ;). Jeśli masz jakiś zbędny element RK zrób próbę, piec piecykowi nie równy...może powieś części po środku pieca :zastanawia:

Link to post
Share on other sites

Też będzie różnica między znalem z Boja, czy APS, a znalem Cymy. Cyma potrafi popłynąć z byle powodu, o ile części Boja dają się na przykład lutować, o tyle za Cymę nawet się nie biorę, bo roztapia się nierównomiernie (na przykład grzeję krawędź, a płynie środek elementu).

Link to post
Share on other sites

Znal'owa podstawa szczerbiny i obsada lufy zmusiły mnie do zaniechania pewnych działań. Mianowicie, nie będę całkowicie usuwał dźwigni w szczerbinie, która trzyma okucie łoża, gdyż nie będę mógł użyć cyny żeby załatać dziury, tak samo sprawa się ma z usunięciem ruskiej gwiazdy z boku obsady lufy. A szkoda.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Jest kilka sposobów.

 

Pierwszy, to zaklejenie otworów superglutem posypanym opiłkami stalowymi (jak masz szlifierkę i coś tniesz, to fajnie jest podłożyć magnes, by łapał "iskry", które potem można fajnie wykorzystać) i zeszlifowanie papierem ściernym. Zaletą jest stosunkowa łatwość wykonania, wadą mniejsza wytrzymałość, niż w przypadku innych metod.

Drugi sposób, to wkręcenie w otwór "na chama" śruby w taki sposób, by nie wlazła zbyt do środka i trzymała się mocno. Resztę śruby należy spiłować (piłka do metalu, lepiej dremel) i wyszlifować na gładko. Zaletą jest uzyskanie stali w każdym miejscu korpusu, wadą jest trudność takiego wpasowania śruby, by się nie poluzowała (ale da się). Jak coś, to samą śrubę można potraktować poxipolem, żeby trzymała się lepiej.

Trzeci sposób, to zaspawanie otworu spawarką elektrodową (sąsiedzi z reguły mają takie). Wcześniej trzeba wpasować śrubę, albo coś podobnego w sposób opisany powyżej, a na koniec złapać wszystko jednym ładnym spawem. Na koniec trzeba wszystko ładnie przeszlifować. Wada tego rozwiązania jest taka, że nie każdy potrafi spawać (choć nie jest to aż tak trudne, jak się niektórym wydaje). Zaletą jest całkowite, jednorodne, trwałe zasklepienie otworu.

 

 

 

Edyt:

 

Rumak, Twoje dotychczasowe wypociny podobają mi się bardziej, niż dotychczasowe wypociny Aresa :)

Edited by Dread
Link to post
Share on other sites

Pytanie

Jak najlepiej zaślepić otwory po zdemontowanej szynie bocznej?

Odpowiedz wydaje sie prosta, stalowymi nitami.

Tylko co w przypadku kiedy nie posiadamy nitownicy ?

Jak je wtedy zaklepać?

 

 

Ja te dziury zalepiłem poxiliną. Podłożyem kawałek tektury pod spód, zalepiłem, przytarłem papierem ściernym, pomalowałem. Nie było śladu nawet ze były tam jakieś otwory.

Link to post
Share on other sites

Mam 2 pytanka. Czy jest jeszcze gdzieś możliwość zdobycia takiej oto szyny znalazłem ją tylko na specshopie, ale jest ona wiecznie niedostępna, a pan w informacji powiedział jakiś czas temu, że dostawa będzie na przełomie września i października, ale szyny jak nie było tak nie ma. Na allegro też nie mogę znaleźć (wpisuję AK do wyszukiwarki i jadę w dół kółkiem od myszki, przez te wszystkie aukcje), więc jakby mi ktoś podpowiedział gdzie to bym był wdzięczny.

po 2. czy mógłby ktoś mi podać jaką długość ma zwykły tłumik ognia do beryla? Zamierzam wytoczyć takowy na tokarce i chcę mniej więcej zachować oryginalne wymiary.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Przez podstawę muszki i przewód skośny, chyba przechodzi bez większych problemów. Teraz już nie pamiętam jak wyglądała dokładnie sprawa z wymiarami lufy od repliki. Zresztą dotaczałem w całości nową lufę pod nowe części i zbytnio nie sprawdzałem wymiarów na stockowej lufie. :icon_razz2:

Link to post
Share on other sites

Witam

Znaleźć ogon kolby do akm`a jest skrajnie trudno więc zapewne będę zmuszony pospawać go własnoręcznie.

Czy ktoś może podać wymiary obsady kolby od repliki akm lub ak74? Grubość blachy tworzącej obsadę itp.

Edited by Piotro
Link to post
Share on other sites

Jeśli brałes z silesa- factory, to się nie dziw. Do BOYia tez nie podejdzie. Piłowałem gwint do upadłego, w sumie to go nie ma. Muszę niestety stwierdzić że ich wyrób "spadł na psy". Gwint robią zdecydowanie za wąski, całość jest za długa... Najlepsze były początkowe serie tego produktu.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...