Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

  • Replies 2.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nie wiem, czy to było wcześniej wrzucane, ale też kilka ciekawych fotek jak wz.80, prototypowy tantal...

http://www.forgotten...s/wz-88-tantal/

 

usańskie graty

http://www.theakforum.net/forums/27-polish/131486-onyks-pr0n.html

 

a tu zwykły

http://www.theakforum.net/forums/27-polish/155891-wz-89-onyks-pictures.html

Edited by fumfel hubert
Link to post
Share on other sites

Zbieraj na dobry brzeszczot i suplementy diety albo dobrą tarczę szlifierską i jedziesz jak poniżej:

 

2lsbfi0.jpg

 

Jak masz to gotowe walczysz z ogonem.

 

Ale kaleczysz te koby...

 

Ja zawsze preferowałem wycinanie jedynie miejsca pod du9ę gearboxa, a tu widzę pół klocka kolby idzie w piach.

Link to post
Share on other sites

Tak trzeba jak się stosuje takie "ogony" jak kilka stron wcześniej na zdjęciu.

 

Ogon Guardera ze zdjęcia budową łudząco podobny do ogona Boja. Skoro masz już ten element na zewnątrz komory to lepiej go trochę podciąć i zostawić kolbie sprężynę dociskającą ją w pozycji zlożonej. Przy takim cięciu bez "docisku" kolba lata luzem po złożeniu. Szkoda kolby,

Link to post
Share on other sites

Sam trzpień nie da rady, podobnie jak sama sprężyna bez tego trzpienia.

 

A przygodę z kolbą od Beryla bez sprężyny (kolba z demobilu, sprężyna pękła), gdzie kolba złożona trzymała się na samym trzpieniu mógłbym z powodzeniem opisywać w temacie o najboleśniejszych przeżyciach w airsofcie. Nie ma to jak przyciąć sobie łapę kolbą przy przeskakiwaniu przeszkody. Ostatecznie w replice bez sprężyny można sobie poradzić wklejając magnes w gumę stopki, ale celowe usunięcie tego elementu przy dopasowywaniu kolby do repliki nie jest rozsądną rzeczą. Już naprawdę wolałbym ciąć gearbox, a nie sprężynę.

Link to post
Share on other sites

Po pierwsze obsady były cięte ile trzeba pod konkretny ogon z guardera i w ten a nie inny sposób nie bez przyczyny, po drugie oś da się zamontować, po trzecie nawet sam trzpień trzyma kolbę jak jest dobra sprężyna. Nic nie lata i rąk nie przytrzaskuje.

Link to post
Share on other sites

@ x54

1- a zdradzisz tą przyczynę ? 2- oś da się zamontować ale o co zaprzesz sprężynę ? 3- nowy/dobry trzpień i sprężynka pod nim trzymają bardzo krótko, nie dbaj o jego czystość albo przesadnie go nasmaruj to zobaczysz czary.

 

@ tymom

Zapomniałeś wstawić obiecanych "obmiarów" zwalniacza magazynka

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...