plakopl Posted February 5, 2010 Report Share Posted February 5, 2010 Witam.Chciałbym się dowiedzieć jak jeszcze można "bezpiecznie" upgradeować swoją broń nie tracąc na bezawaryjności a zyskując na fps'ach.Do tej pory wymieniłem w gearboxie cylinder na typ 0 i wstawiłem lufę o 20 cm dłuższą z mniejszą średnicą wewnętrzną.Czy macie jeszcze pomysły na "bezpieczny tuning"? Quote Link to post Share on other sites
OC14Groza Posted February 6, 2010 Report Share Posted February 6, 2010 http://wmasg.pl/forum/index.php?showtopic=...&hl=g36c+tm Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted February 6, 2010 Report Share Posted February 6, 2010 (edited) http://wmasg.pl/forum/index.php?showtopic=...&hl=g36c+tm Raczej się nie da osiągnąć 450 fps nie tracąc w ogóle na bezawaryjności gnata, szczególnie, że to stock TM... Jako iż to TM, raczej nie wiele więcej zrobisz, szczególnie jeśli chodzi o większą szybkość wylotową kulki. Najbezpieczniejsza opcja to moim zdaniem wstawić SP100 Guardera i mieć te 350-370 fps, różnica będzie zauważalna, ale żywotność spadnie, co jednak nie znaczy, że zębatki się zmielą po jednym magazynku a prowadnica sprężyny wybije Ci oko podczas strzelania ;). Edited February 6, 2010 by Gogin Quote Link to post Share on other sites
Wolfran Posted February 6, 2010 Report Share Posted February 6, 2010 I po kłopocie (nie do końca, oczywiście) http://www.specshop.pl/index.php?cPath=22_291_314 Quote Link to post Share on other sites
Azur Posted February 6, 2010 Report Share Posted February 6, 2010 Szkoda pieniędzy moim zdaniem. Płacisz za "redukcję rezystancji, smarowanie" i inne pierdoły. Lepiej kupić części i wysłać do sprawdzonego serwisanta typu AnR, Poldeck czy Gogin i zaoszczędzić a mieć na tym samym, albo nawet lepszym poziomie to zrobione. Ja swojego TM'a oddałem do Capri , gdzie założyli mi M110 G&P, wymienili głowicę tłoka na aluminiowego Promyka, łożyska na ślizgowe Promyka i to chyba wszystko. A, jeszcze dorzucili uszczelnioną dyszę CA i wymienili głowicę cylindra która była uszkodzona na stock CA. Efekt był taki, że powtarzalność była bardzo fajna i dawało to 380 fps. Także jak dla mnie najlepiej w TMie dać uszczelnione części, spring nie mocniejszy niż M110, batkę 8,4/9,6 i wzium. Quote Link to post Share on other sites
plakopl Posted February 10, 2010 Author Report Share Posted February 10, 2010 1. Może ktoś mi powiedzieć coś na temat tzw teflonfixu? opłaca się to w ogóle robić ? 2. Uszczelnione części.Jakie, jakiej marki.Prosiłbym o konkretne komponenty. 3.Spring M110, ile zyskam na tym fps i jak bardzo spadnie bezawaryjność Quote Link to post Share on other sites
lukira Posted February 11, 2010 Report Share Posted February 11, 2010 1. Może ktoś mi powiedzieć coś na temat tzw teflonfixu? opłaca się to w ogóle robić ? opłaca się, chociaż w TM mało to daje. Najwięcej daje w "chińczykach" 2. Uszczelnione części.Jakie, jakiej marki.Prosiłbym o konkretne komponenty. TM jest cholernie szczelny przecież... Nie wiem po co chcesz wymieniać coś. A tak poza tym to polecam BU Guardera, dysze też Guardera, zestawy cylindra G&P. 3.Spring M110, ile zyskam na tym fps i jak bardzo spadnie bezawaryjność Przy szczelnym układzie 380fps lekko w TM. Bezawaryjność tak dość spadnie. Najszybciej może pójść zębatka tłokowa lub tłok. Przy m100 nie ma się czego bać. Quote Link to post Share on other sites
plakopl Posted February 22, 2010 Author Report Share Posted February 22, 2010 A co myślicie o tym http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=3303 Ile fps zyskam ? Quote Link to post Share on other sites
MAJOR762 Posted February 22, 2010 Report Share Posted February 22, 2010 Przy dobrym złożeniu powinno być w okolicach 430FPS. Quote Link to post Share on other sites
plakopl Posted February 24, 2010 Author Report Share Posted February 24, 2010 To dosyć dużo, zadowalał by mnie taki wynik... chyba będzie trzeba przyoszczędzić na ten zestaw. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.