raeone Posted March 15, 2010 Report Share Posted March 15, 2010 (edited) Jeśli rzecz którą zamówił założyciel tematu jest nielegalna w jego miejscu pobytu to uważam że GF jest niewinny. Jeśli zamówię pistolet gazowy* 9mm PAK. w Czechach, dokonam wpłaty na konto firmy w której dokonałem zakupu... firma wyśle paczkę, a ta zostanie skonfiskowana przez policję to jestem w "czarnej dupie" i wina leży po mojej stronie że nie zapoznałem się z przepisami prawnymi lub po prostu je zlekceważyłem. Firma wysłała paczkę zgodnie z prawem. *- broń gazowa jest w RP dostępna tylko na zezwolenie ) Nie rozumiesz. Przeczytaj co napisałem powyżej o prawie przewozowym. Z regulaminu sklepu: 8. Koszty przesyłki są pokrywane przez nabywcę. W określonych przypadkach, o ile dopuszcza je GunFire.pl opłata za dostawę zamówionych towarów może być przerzucona na GunFire.pl Odpowiedzialnym jest sklep. Przesyłka nie była pobraniowa tylko klient wpłacił pewną kwotę za transport dla sklepu. Jako nadawca i właściciel towaru do czasu przekazania go klientowi. Firma której zgłaszasz zapotrzebowanie na artykuł musi wiedzieć gdzie, co i jak wysyłać. Wszystkie obwarowania prawne, dokumenty, dopełnienie procedur też są w jej zakresie. Nie mówiłbym też tu o gunfire w sposób winny/niewinny. Problem leży w logistyce i pracowniku co się tym zajmuje. Powinien znać bieżące przepisy w całej Europie. A w ten sposób naraził firmę na podwójną stratę: UNO konfiskata towaru i zapewne długotrwała procedura dowodowa która sprawi że przedmioty jakie dostaną po procesie stracą na wartości 100krotnie. DUO reklamacja klienta która jest 100% ZASADNA NIESTETY Powinni mnie zatrudnić ;) Edited March 15, 2010 by raeone Link to post Share on other sites
Cornold Posted March 15, 2010 Report Share Posted March 15, 2010 Jeśli tak, to już rozumiem. Będę dalej śledził ten temat bo jest baardzo ciekawy :) Link to post Share on other sites
Musley Posted March 16, 2010 Report Share Posted March 16, 2010 Spróbuj zamówić coś z zagranicznego sklepu za pobraniem... powodzenia :roll: Jak mi się uda, to na pewno się tym tutaj pochwalę :-o . Link to post Share on other sites
golasze Posted March 16, 2010 Author Report Share Posted March 16, 2010 (edited) Witam. Dzwonilem kolejny raz do Ups, gdyz z firma gunfire, czy tez airsoftgun (ten sam podwykonawca) nie mam jakiegokolwiek kontaktu. Nie obieraja tel, nie odpisuja na maile. Tam poinformowali mnie, iz ja z miejsca kupujacego moge domagac sie zwrotu kosztow od wysylajacego czyli firmy gunfire (gdyz gunfire zawarl umowe z nimi nie ja) ktora to dnia 22 lutego 2010, wnioskowala o odszkodowanie od firmy przewozowej za utracona paczke. Opis sprawy zostal w calosci przeslany do wysylajacego paczke, nastepnie sprawa zostala zamknieta. Poinstruowali mnie rowniez, ze mam sie skontaktowac z wysylajacym paczke, gdyz w tym momencie przedstawiciel ups nie ma wgladu do tej sprawy, fizycznie zostala ona juz zamknieta, co wiecej wysylajacy wniosl o odszkodowanie. Ups poinformowal mnie, iz niemozliwe jest odzyskanie paczki przez adresata, tu cala odpowiedzialnosc spada na wysylajacego, gdyz on bezposrednio zaplacil za transport, ktory to tez zamowil. Niestety firma (adresy e-mail do nich) '****************'; 'AirSoftGuns.pl'; 'bok@gunfire.pl' nie poczuwaja sie do odpowiedzialnosci za rozstrzygniecie sprawy. Wzieli pieniadze za towar, ktory mial zostac w calosci dostarczony do 25 stycznia 2010, co nie mialo miejsca, wnioskowali do ups o zwrot za utracona paczke. Brak jakiegokolwiek kontaktu z moja osoba przez pracownikow gunfire od czasu zalozenia tego postu.. czy nie daje to do myslenia?? PS. Na terenie Irlandii mozna bez problemu kupc replike do 1,2J firmy KIWA, (niestety jest to kiepska marka) za polska cene G&P. Co do broni krotkiej to mozna tu kupic np. Sig Sauer 226 firmy KWC na poziomie 353fps (ten co zamowilem z firmy gunfire mial 280fps) i jest to calkowicie legalne. Usunięto ze względu na : upublicznianie danych (w tym adresów e-mail) osób prywatnych przez osoby trzecie, szczególnie zaś adresów zawierających imię i nazwisko tejże osoby, jest nielegalne w myśl art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.). Edited March 16, 2010 by szmerglu Link to post Share on other sites
1beduin Posted March 16, 2010 Report Share Posted March 16, 2010 czyli sklep chce zarobić dwa razy 8O Raz za "SPRZEDANY towar i drugi raz odszkodowanie 8O Nie chce mi się wierzyć, wydawało by się że w dobie internetu (możliwość takiej antyreklamy) gdzie jest setki sklepów na świecie, firma GF olewa temat tak jak by mu zwisało czy straci klientów czy nie. Może właścicielowi nie zależy na zarabianiu kasy tylko na istnieniu firmy która nie sprzedaje :roll: Link to post Share on other sites
szmerglu Posted March 16, 2010 Report Share Posted March 16, 2010 Chciałbym żeby Firma GunFire, ustosunkowała się na łamach naszego portalu do zarzutów golasze. Temat wg. mnie jest już do zamknięcia, gdyby nie fakt wypowiadania się ciągle jednej strony opisanego wyżej sporu. Apeluje więc o poskromienie wypowiedzi (takich jak powyższe) do momentu oficjalnej odpowiedzi firmy GF w tym temacie. Link to post Share on other sites
Gunfire_com Posted March 17, 2010 Report Share Posted March 17, 2010 Poznaliśmy już historię golasze a teraz fakty: 1. Klient pisze o braku kontaktu co oczywiście jest totalną bzdura gdyż jest ciągła korespondencja mailowa od 10.02.2010 w sprawie tego tematu. Kontakt telefoniczny jest również jak najbardziej możliwy. 2. W załączniku screen z monitorowania paczki UPS, pokazujący, że przesyłka została wysłana, klient trzykrotnie nie odebrał przesyłki, po czym została ona skonfiskowana przez policję w Shannon. 3. Kontaktowaliśmy się również z firma UPS w tej sprawie, oto odpowiedź centrali: Szanowny Panie,Pragnę Pana poinformować, iż w/w przesyłka została skonfiskowana przez irlandzką policję. Towar, atrapa pistoletu, został zatrzymany w związku z zaistnieniem podejrzenia mośliwości użycia w sposób niezgodny z prawem. w związku z tym mając pełne informacje dotyczące tego gdzie znajduje się przesyłka, klient jest zobowiązany udać się do odpowiednich służb i wyjaśnić sprawę. Przesyłka została wysłana zgodnie z życzeniem klienta, na adres podany w formularzu, odpowiednio spakowana i zabezpieczona dlatego wszelkie oskarżenia oraz mijające się z prawdą spekulacje są bezpodstawne. Co więcej BOK wciąż podejmuje działania związane z rozwiązaniem sytuacji. Niemniej sytuacja jest na tyle skomplikowana, iż wygląda na to, że klient będzie musiał się jednak pofatygować i wyjaśnić sprawę na policji osobiście, ponieważ wypisywanie niestworzonych historii czy próby wywierania presji na sklepie nie rozwiążą problemu. Tyle faktów. Link to post Share on other sites
Viamortis Posted March 17, 2010 Report Share Posted March 17, 2010 2. Średni czas realizacji zamówień wynosi 1-2 dni robocze. W wyjątkowych sytuacjach może on ulec zmianie. źródło: http://www.gunfire.pl/Czas-dostawy-cabout-pol-106.html Jeśli tę paczkę wysłaliście Państwo po 10 dniach, to ciekaw jestem w jaki sposób wyrównujecie tę średnią ;) Link to post Share on other sites
Gunfire_com Posted March 17, 2010 Report Share Posted March 17, 2010 źródło: http://www.gunfire.pl/Czas-dostawy-cabout-pol-106.html Jeśli tę paczkę wysłaliście Państwo po 10 dniach, to ciekaw jestem w jaki sposób wyrównujecie tę średnią ;) Sprawa jest prosta - przedmiot został zakupiony w czasie inwentaryzacji, co opóźniło wysyłkę, klient został o tym poinformowany. Nie rozumiem jednak co to ma za związek z tematem? Czyżby kolejna okazja aby o coś się przyczepić? Link to post Share on other sites
Viamortis Posted March 17, 2010 Report Share Posted March 17, 2010 (edited) Nie rozumiem jednak co to ma za związek z tematem? Podstawowym zarzutem w Państwa kierunku jest spóźniona wysyłka/dostawa. Taki to ma związek. Czyżby kolejna okazja aby o coś się przyczepić? Jeżeli zastrzeżenia odnośnie przestrzegania przez Państwa sklep własnych zasad zamawiania, nazywacie Państwo czepianiem się, to ja już nie mam więcej pytań. Edited March 17, 2010 by Viamortis Link to post Share on other sites
Gunfire_com Posted March 17, 2010 Report Share Posted March 17, 2010 Punkt 2 regulaminu na który się Pan powołuje: 2. Średni czas realizacji zamówień wynosi 1-2 dni robocze. W wyjątkowych sytuacjach może on ulec zmianie. Dalszą polemikę uważam za bezsensowną. Link to post Share on other sites
Viamortis Posted March 17, 2010 Report Share Posted March 17, 2010 (edited) W takim razie jedyną funkcją tego zapisu, jest wywołanie u klienta mylnego wrażenia, że jego towar zostanie wysłany w ciągu 2 dni, jednak skutecznie pozbawiacie zapis jakiegokolwiek znaczenia wprowadzając "wyjątkową sytuację" i statystykę ("średni czas"). Pozdrawiam. Dalszą polemikę uważam za bezsensowną. Wedle życzenia... Edited March 17, 2010 by Viamortis Link to post Share on other sites
cichyop Posted March 17, 2010 Report Share Posted March 17, 2010 W takim razie jedyną funkcją tego zapisu, jest wywołanie u klienta mylnego wrażenia, że jego towar zostanie wysłany w ciągu 2 dni, jednak skutecznie pozbawiacie zapis jakiegokolwiek znaczenia wprowadzając "wyjątkową sytuację" i statystykę ("średni czas"). Pozdrawiam. Wedle życzenia... To proste, jeżeli na 100 paczek 70 przychodzi w 1 dzień, 29 w 2 dni a 1 paczka po 10 dniach to oblicz sobie jak to wygląda statystycznie... i zastanów się co byś Sam napisał w takiej sytuacji... Link to post Share on other sites
AnR Posted March 17, 2010 Report Share Posted March 17, 2010 Regulamin to regulamin, ma być jasny i doprecyzowany, jeśli występują terminy nieostre, takie jak tutaj, to nie bez powodu. Twórca regulaminu pozostawia sobie furtkę na takie wydarzenia. Ale to sklep, chciałbym wiedzieć kiedy mój towar do mnie dojdzie, a jeśli nie to w jaki sposób sklep będzie się zachowywał. Na razie przedstawiciel zachowuje się pretensjonalnie, pomijając wszelką etykę zawodową. Teraz wiem, że towar może przyjść po 2 dniach, albo stanę się "wyjątkiem od reguły". Link to post Share on other sites
raeone Posted March 18, 2010 Report Share Posted March 18, 2010 Szok. I to pisze oficjalnie pracownik sklepu z firmowego konta? Parafrazując: "Ładnie się Państwo przedstawiają przed tysiącami klientów" Ja rozumiem zapis w regulaminie mówiący o zostawieniu sobie furtki na wysyłkę i opóżnienia z nią związane. Rozumiem również, że wysyłka do RoI to nie krajówka i trzeba zamienić 24 godzinny serwis na 5 dni roboczych, żeby się przesyłka między HUB-ami UPS`u pobujała. Nie rozumiem tego w jaki sposób od dnia 11 stycznia do dnia 28 stycznia realizowali Państwo zamówienie. Taka jest różnica terminów pomiędzy zamówieniem złożonym przez użytkownika Golasze, a pierwszym krokiem związanym z wysyłką czyli przesłaniem dokumentów do rozliczeń. Przyznam szczerze że jest to skandaliczny poziom obsługi klienta. Niedawno inny sklep w PL miał ze mną również lekką batalię o to samo czyli o czas realizacji/kompletowania/pakowania/przygotowania do wysyłki. Tylko w tamtym przypadku chodziło o opóźnienie 2 dni. Nie dwutygodniowe pakowanie paczki. Jeszcze prośbę o ustosunkowanie do jednej sprawy tutaj mam do sklepu. Owe wspomniane http://images.gunfire.pl/ups.gif tutaj trzy próby doręczenia. Czy to Państwo je zarządzili? Sami z siebie bez kontaktu z klientem? Bo z tego co wiem UPS i każda firma kurierska/spedycyjna ma w takich przypadkach obowiązek poinformowania o nieskuteczności doręczenia nadawcę i zapytać jakie działania ma podjąć dalej. Link to post Share on other sites
SAper111 Posted March 18, 2010 Report Share Posted March 18, 2010 Czytaj z zrozumieniem, z tego co napisano wynika że MIELI INWENTARYZACJE!!! Do tego nie miałeś do czynienia chyba z UPS bo oni zawsze podejmują 3 próby doręczenia i do tego nie mają w zwyczaju informować kogokolwiek o tym czy też pytać o zdanie. Raeone proszę nie wpisuj się w modny nurt nie myślenia... ;p "Sabo, Raeone nie idźcie tą drogą!!!" Link to post Share on other sites
jos Posted March 18, 2010 Report Share Posted March 18, 2010 Jak dla mnie czas realizacji jest skandaliczny ale z drugiej strony Gunfire napisał, że klienta POINFORMOWAŁ o trudnościach. Link to post Share on other sites
raeone Posted March 18, 2010 Report Share Posted March 18, 2010 (edited) Czytaj z zrozumieniem, z tego co napisano wynika że MIELI INWENTARYZACJE!!! Do tego nie miałeś do czynienia chyba z UPS bo oni zawsze podejmują 3 próby doręczenia i do tego nie mają w zwyczaju informować kogokolwiek o tym czy też pytać o zdanie. Raeone proszę nie wpisuj się w modny nurt nie myślenia... ;p "Sabo, Raeone nie idźcie tą drogą!!!" Saper, z całym szacunkiem dla Ciebie jako osoby, a nie pracownika GF (ex-pracownika?)... Ale: Z pierwszym zdaniem trafiłeś jak kulą w płot. Mam styczność z UPS codziennie bo jestem z tej samej branży. Jestem ich zleceniodawcą, korzystam z różnych form przesyłki, wybieram ich bo są tani i relatywnie solidni jak na cenę. Dziennie mam U NICH do spakowania i wysłania z różnych miast w Polsce około 100 przesyłek. Proszę Cię nie mów mi mądrości o mojej branży którą znam jak własną kieszeń od 6 lat, i lepiej niż Ty jako pracownik tego sklepu. Nigdy mi się nie zdarzyło w exp z Polski realizowanym przez UPS takie coś jak wam. Ale widać GF potrafi. UPS nie ma w zwyczaju informowania o doręczeniach krajowych gdzie ma komfort złożenia tego na swoim HUBie. W przesyłkach międzynarodowych ma obowiązek pytać klienta o dyspozycje. Jeśli nie wiesz o tym to proszę Cie nie zabieraj głosu w dyskusji na temat o jakim nie masz pojęcia ani teoretycznego ani praktycznego. Do tekstu o myśleniu nie odniosę się bo to poniżej mojego i Twojego poziomu. Inwentaryzacja zgoda. Dwutygodniowa??!! Kpina. Magazyn w krynicznie nie jest aż tak duży. Powiedz lepiej że mieliście burdel związany z zamknięciem sklepu Militaria24, przymusowe otwarcie nowego sklepiku na Tęczowej, i standardowy burdel jak zwykle i będzie w porządku. Nie wiem kto u was jest osobą odpowiedzialną za konto na wmasg to oficjalne które się tu wypowiada, ale chyba PR słaby robi. Bardzo słaby. Dziękuję za uwagę. @Golasze czy miałeś informację o opóźnieniach związanych z inwentaryzacją? Edited March 18, 2010 by raeone Link to post Share on other sites
Viamortis Posted March 18, 2010 Report Share Posted March 18, 2010 (edited) @Golasze czy miałeś informację o opóźnieniach związanych z inwentaryzacją? I jeśli tak, to w którym momencie ją otrzymałeś? PS. Raeone proszę nie wpisuj się w modny nurt nie myślenia... Widzę, że kółko miłośników GF rzuciło się do walki... Edited March 18, 2010 by Viamortis Link to post Share on other sites
raeone Posted March 18, 2010 Report Share Posted March 18, 2010 Widzę, że kółko PPRACOWNIKÓW GF rzuciło się do walki... ;) Link to post Share on other sites
SAper111 Posted March 18, 2010 Report Share Posted March 18, 2010 Viamortis twój tekst jak zwykle jest złoty... :poddanie: Raeone Ty zapewne wiesz lepiej niż GF jakie relacje mają z UPS ile powinna trwać inwentaryzacja itp... Z tym nie ma co polemizować. Link to post Share on other sites
AnR Posted March 18, 2010 Report Share Posted March 18, 2010 W największych hurtowniach śrubek w PL inwentaryzacja trwa jakieś 5 dni. Śrubek, rozumiesz? Śrubek. W GFC to dwa tygodnie widzę. Link to post Share on other sites
raeone Posted March 18, 2010 Report Share Posted March 18, 2010 (edited) Raeone Ty zapewne wiesz lepiej niż GF jakie relacje mają z UPS ile powinna trwać inwentaryzacja itp... Z tym nie ma co polemizować. Czy ty teraz w swoim imieniu czy w imieniu sklepu występujesz bo nie wiem. Relacje z UPS...zapewne macie takie jak każdy klient korporacyjny. Wspomnę tylko o istotnym dla klientów: Stawka za paczkę do 5 kg 7,00 pln po kraju w serwisie 24-godzinnym ze zwrotnym dostarczeniem dokumentów. Stawka za paczkę do 5 kg 8,40 pln po kraju w serwisie 24-godzinnym za pobraniem ze zwrotnym dostarczeniem dokumentów. Czytam swoją umowę zapewne mamy podobny przemiał. Bo przy takim wolumenie macie około 53% zniżki od normalnych stawek w umowach pomiędzy firmami, dokładnie tak jak ja. Chcesz więcej? Czy lepiej już wystarczy to co jest? Prosiłbym o oficjalne stanowisko sklepu o całej sytuacji jak będzie rozwiązana. Bo czas dla Golasze gra na niekorzyść niestety jeśli chodzi o reklamację. Jeszcze coś znalazłem. A co będę skrupulatny. Golasze na pierwszej stronie przytoczył treść maila jaki otrzymał po zamówieniu i opłaceniu przesyłki: wartość produktów: 1554.20 zł(387.58 €) rodzaj przesyłki: UPS koszt przesyłki: 89.00 zł(22.19 €) łącznie do zapłaty: (z kosztami przesyłki) 1643.2 zł (409.78 €) dostawa: UPS płatność: przedpłata Przesyłka wysłana: 2010-01-21 15:54 Przewidywana data doręczenia: 2010-01-23. A u was na skanie z UPS http://images.gunfire.pl/ups.gif Jak wół stoi: Przesłanie informacji rozliczeniowych 28.01.2010. Oznacza to że dopiero wtedy wysyłka została zgłoszona do zabrania przez UPS. Oznacza to w skrócie że procedura wysyłki została rozpoczęta dopiero 28.01.2010 Brawo za pierwsze wprowadzenie w błąd już na starcie. Winszuje zdolności naprawdę Edited March 18, 2010 by raeone Link to post Share on other sites
SAper111 Posted March 18, 2010 Report Share Posted March 18, 2010 Występuje tylko i wyłącznie w swoim imieniu. Z jakiej racji miał bym występować w imieniu GFC. Ciesze się, że masz takie ceny w takim przypadku już wiem przez kogo wysyłać paczki jeśli się zgodzić. Link to post Share on other sites
Viamortis Posted March 18, 2010 Report Share Posted March 18, 2010 Viamortis twój tekst jak zwykle jest złoty... :poddanie: Ty natomiast swoimi nie błyszczysz, a wprowadzasz jedynie zamieszanie. :roll: Link to post Share on other sites
Recommended Posts