Maza94 Posted May 2, 2010 Report Share Posted May 2, 2010 Witam, W moim M16 rozwalił się tłok, aby opisać sytuację posłużę się onomatopeją :-F : gdy nacisnąłem spust, było normalnie TRRRR potem BZZZZzzzzz. Dlatego szukam dobrego zamiennika który mi długo posłuży. Zastanawiałem się nad: http://www.taiwangun.com/gearboxy_oraz_ich...sja_df-515.html a http://www.taiwangun.com/gearboxy_oraz_ich...ystema-525.html patrzyłem w innych sklepach za tłokami Guardera ale nigdzie nie są dostępne. Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted May 2, 2010 Report Share Posted May 2, 2010 Żółty CA. Quote Link to post Share on other sites
Maza94 Posted May 2, 2010 Author Report Share Posted May 2, 2010 http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=4008 taki? Quote Link to post Share on other sites
Karol88 Posted May 2, 2010 Report Share Posted May 2, 2010 Ja w swoim G&P mam DF tego za 50zł. Mam go na M120ce. Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted May 2, 2010 Report Share Posted May 2, 2010 Sobie mniej. Części DF są słabe niesamowicie i nie można im ufać. Quote Link to post Share on other sites
Maza94 Posted May 3, 2010 Author Report Share Posted May 3, 2010 Bo mnie też właśnie na M120 ma chodzić zapomniałem dodać. Quote Link to post Share on other sites
Maza94 Posted May 3, 2010 Author Report Share Posted May 3, 2010 (edited) Nie mogłem edytować, Mam jeszcze jeden problem poszła jeszcze zębatka http://picasaweb.google.com/Krzysztof.Kosa...973580883750194 też szukam zamiennika który długo mi posłuży Edited May 3, 2010 by Maza94 Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted May 3, 2010 Report Share Posted May 3, 2010 Na M120? Zobacz czy nie ma G&P, od biedy CA. Nie bierz Guarderów, często lubią nie pasować do GB. Quote Link to post Share on other sites
Maza94 Posted May 4, 2010 Author Report Share Posted May 4, 2010 Na M120? Zobacz czy nie ma G&P, od biedy CA. Nie bierz Guarderów, często lubią nie pasować do GB. Ale tłoka czy zębatek? Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted May 4, 2010 Report Share Posted May 4, 2010 Nie mogłem edytować, Mam jeszcze jeden problem poszła jeszcze zębatka http://picasaweb.google.com/Krzysztof.Kosa...973580883750194 też szukam zamiennika który długo mi posłuży Pytałeś o zębatkę. Quote Link to post Share on other sites
Karol88 Posted May 5, 2010 Report Share Posted May 5, 2010 Sobie mniej. Części DF są słabe niesamowicie i nie można im ufać. Ja im jakoś ufam. Na m120 są idealne, nie poszedł mi czyli jest dobry. Quote Link to post Share on other sites
marzan Posted May 5, 2010 Report Share Posted May 5, 2010 (edited) Sobie mniej. Części DF są słabe niesamowicie i nie można im ufać. Możesz to jakoś sensownie uzasadnić? Montujemy części DF do podstawowych tuningów, które są najbardziej popularne wśród użytkowników. Tuning ok. 420fps montuje się po prostu na potęgę - 90% replik, które sprzedajemy są właśnie na takich tuningach. Patrząc na liczbę reklamacji po względem uszkodzenia części DF to jest malo, nawet bardzo malo... Oczywiście jeżeli ktoś używa części obojętnie jakiej firmy do konfiguracji w których nie powinny być, to się rozwalą. Edited May 5, 2010 by marzan Quote Link to post Share on other sites
Maza94 Posted May 5, 2010 Author Report Share Posted May 5, 2010 Ja i tak kiedyś założę sobie tego DF z tytanowymi zębami bo to moja ostatnia replika i ma mi posłużyć do końca mojej kariery ASG ;). Quote Link to post Share on other sites
tobi Posted May 14, 2010 Report Share Posted May 14, 2010 Nie zdażyło mi się żeby padł tłok DF, a zamontowałem ich kilka do różnych konfiguracji. Ten CA też jest zadziwiająco trwały. Miałem go jako zapas i po wykończeniu białego G&P włożyłem go do M14 na M150, przemielił jakieś 2tys. kulek i nie widać śladów zużycia. Teraz włożyłem do niej M160 i dalej strzela, zobaczymy jak długo:) Dodam jeszcze, że tłok był wyciągnięty ze stockowego CA z dużym przebiegiem. Quote Link to post Share on other sites
Marcinek83 Posted May 17, 2010 Report Share Posted May 17, 2010 Możesz to jakoś sensownie uzasadnić? Montujemy części DF do podstawowych tuningów, które są najbardziej popularne wśród użytkowników. Tuning ok. 420fps montuje się po prostu na potęgę - 90% replik, które sprzedajemy są właśnie na takich tuningach. Patrząc na liczbę reklamacji po względem uszkodzenia części DF to jest malo, nawet bardzo malo... Oczywiście jeżeli ktoś używa części obojętnie jakiej firmy do konfiguracji w których nie powinny być, to się rozwalą. I bym się z Tobą zgodził, ale jak widzisz konstrukcja tłoka DF nie jest ciągła, tzn. w miejscu suwu szczeki mamy przestrzeń, a zęby zębatek nie są prostokątami więc ich stożkowa figura wypycha szczękę tłoka ku górze. Do pewnego momentu to działa jest ok, później robią się schody. Tak, patrząc na reklamację, wiesz jak ludzie robią? "Te, karabin nie strzela, coś mieli... zrobisz? A za ile? ;) Kolego, polecam Ci ten tłok jak tylko dostarczą ;) Quote Link to post Share on other sites
rodnath Posted May 18, 2010 Report Share Posted May 18, 2010 To żebyś nie musiał czekać podrzucę Ci też jeden link http://azteko.pl/tlok-stalowymi-zebami-p-458.html Co prawda 4 zł drożej, ale możesz mieć na już. Moim zdaniem bardzo fajny tłok. Mnie się sprawdza w tuningu siłowym (m150), natomiast u kolegi przy dosyć dużym rof-ie też daje radę. Nie wiem jak inni radzą, ale ja szczękę wkleiłem na poxipol i bangla. Śladów zużycia nie ma, a drugi sezon już leci ;-) Quote Link to post Share on other sites
Marcinek83 Posted May 18, 2010 Report Share Posted May 18, 2010 Potwierdzam, ów tłok JB Unicorn śmiga mi z M170, nawet kiedyś piłowałem zęby bo potrzebowałem zwężonych a był jak pamiętamy kryzys mały w sklepach ;) Twardy pierun jest i tyle. Quote Link to post Share on other sites
bizon19 Posted May 25, 2010 Report Share Posted May 25, 2010 Żeby nie zaśmiecać nowym tematem proszę o poradę panów mechaników ;) Mam problem z tłokami w moim sprzęcie G&P . Tylko u mnie nie wylatuje ostatni ząb, a drugi od końca ( następny po metalowym ) Przy wcześniejszym tłoku Systemy bardzo mocno go zjechało, a przy obecnym CA całkowicie szlak go trafił. Sprężyna 130, żadnych większych tuningów nie mam. Na zdjęciu ten tłok i ząb o który mi chodzi. http://img32.imageshack.us/img32/3742/11521896421.jpg Quote Link to post Share on other sites
Maza94 Posted May 30, 2010 Author Report Share Posted May 30, 2010 Narazie mam zamontowany tłok żólty CA i narazie jedną strzelankę przeżył, jak mi się rozwali to najwyżej kupie ten z tytanowymi ząbkami Deep Fire. Quote Link to post Share on other sites
Marcinek83 Posted May 31, 2010 Report Share Posted May 31, 2010 (edited) Tutaj masz ciekawy temat o tłoku http://wmasg.pl/forum/index.php?showtopic=69879 Edited May 31, 2010 by Marcinek83 Quote Link to post Share on other sites
zwierzu93 Posted June 1, 2010 Report Share Posted June 1, 2010 Tłoki DF są passe. Już 3 korpusy tłoków DF rozpadły mi się na m130-m170. Lepiej dać mniej za tłok JBU (cenowo prawie jak tłok CA) a jest w piip. wytrzymalszy. Teraz tłoczek JBU tyram na m150 i nic sie nie dzieje, a konstrukcja samego korpusu przebija tłok DF o rok świetlny. Quote Link to post Share on other sites
Maza94 Posted June 18, 2010 Author Report Share Posted June 18, 2010 A co powiecie na temat tego tłoczka? http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=3875 Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted June 18, 2010 Report Share Posted June 18, 2010 A co powiecie na temat tego tłoczka? http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=3875 Tak się zastanawiam dlaczego zębatka tłokowa ma 15 zębów, a tłok jest do niej przystosowany? Standardowy tłok/zębatka tłokowa - 16 zębów. Quote Link to post Share on other sites
johny13 Posted June 18, 2010 Report Share Posted June 18, 2010 Zwiekszenie szybkostrzelnosci .... Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.