Arkanadien Posted May 30, 2008 Report Share Posted May 30, 2008 (edited) Wszystko się zgadza ;) bo moją wpłatę sklep "księgował" 6 dni (nie wliczając sob i niedzieli 4) A wykonałem przelew przez internet, który w 90% przypadków jeszcze tego samego dnia pojawia się na koncie w jakimkolwiek innym polskim banku.. no najpóźniej następnego. Druga rzecz, to jak ktoś pisze "Twoje zamówienie zostanie skompletowane wraz z najbliższą dostawą która dotrze do nas za maksimum 48godzin. " Niestety na tę dostawę czekałem nie 48 godzin, tylko 7 dni. (wciąż pisało przez ten czas, że oczekuje na dostawę) Jestem raczej za szczerością a nie pisaniem, że coś zostanie zrobione w dwa dni a mija się to zupełnie z prawdą. Edited May 30, 2008 by Arkanadien Link to post Share on other sites
MartiN_BB Posted June 3, 2008 Report Share Posted June 3, 2008 Hmmm... czyżbym miał jakieś wyjątkowe szczęście? Zamówienie (komplet spodnie+bluza Woodland) złożone 26tego maja. Wysłane ze sklepu 31go maja. Paczka za pobraniem (PP ! ) była 2go u mnie... A ze Szczecina do Bielska kawał drogi... :> Z czystym sumieniem polecam sklep. Link to post Share on other sites
gryzly Posted June 4, 2008 Report Share Posted June 4, 2008 Witam Moje zamówienie: A więc tak 8 stycznia zamawiam spodnie i kilka innych rzeczy, 18 stycznia dostaje mail że są opóźnienia w którym pisze Przewidywany termin uzupełnienia zamówienia wynosi 5 dni , 29 stycznia dowiaduje się że nadal są opóźnienia, 11 luty nadal są opóźnienia, 25 luty dowiaduje się że będą pod koniec marca, 2 kwietnia dowiaduje się że nadal są opóźnienia, 21 kwietnia dowiaduje się że będą pod koniec kwietnia, 6 maja dalej opóźnienia, 9 maj rezygnuje ze spodni na rzecz ładownic, 26 maj odbieram ładownice okazują się inne niż zamawiałem. 29 maj otrzymuje mail od sklepu - Otrzymał Pan prawidłowa ładonice, dostawca jest na tyle uprzejmy, ze niektóre produkty sa produkowane w dwóch wersjach - tak jak ładownica. Jak na magazynie skonczy sie zapas jednego rodzaju wysyłaja w zamian drugi aby nie opozniac dostaw, niestety Pan trafił na ten rzut towaru, który akurat różni sie troszke od tego na zdjeciu. Mogła bym zaproiponowac wymiane, ale na prawde nie estes wstanie okreslic czy kolejna ładownica bedzie taka jak na zdjeciu. Jeśli nie jest Pan zaiteresowany mozemy dokonac zwrotu towaru i naleznosci za niego. + za to że sklep proponował jakiekolwiek rozwiązanie sytuacji, - za to że czekałem, parę miesięcy, a dostałem i tak coś innego niż zamawiałem nawet po zmianie zamówienia (ładownice zatrzymałem). Pozdrawiam Krzysiek Link to post Share on other sites
Lajon Posted June 25, 2008 Report Share Posted June 25, 2008 Ten sklep w ogóle jeszcze istnieje? Zamówienie poszło, kasę dostali dwa tygodnie temu i od tej pory zero odzewu. Przedwczoraj wysłałem maila, żadnej odpowiedzi. To ma być jakiś żart? Link to post Share on other sites
Damotr Posted June 25, 2008 Report Share Posted June 25, 2008 Lajon, nie przejmuj się. Ja miełem identyczną sytuację. Kupiłem buty PANAMA, przelew, wszystko OK, potwierdzenie zamówienia i tu nagle cisza. Przez jakieś dwa tygodnie się nie odzywali i nie odpisywali na maile. Potem przyszła mniej więcej taka widomość: "Przepraszamy ale produkt który wybrałeś jest niedostępny w magazynie. Produkt wyślemy, kiedy będziemy w jego posiadaniu." Ciekawe tylko dlaczego nie napisali na stronie, że butów nie mają. Ergo: Sprzedają dużo sprzętu i to dobrego sprzętu, ale trochę za często zdarza im się wypersfadować nabywcy, że mają go w d... PS: na Buty czekałem dwa miesiące Link to post Share on other sites
szmerglu Posted June 25, 2008 Report Share Posted June 25, 2008 No to się nieźle porobiło, co do maili to proszę w ich imieniu o wyrozumiałość. Wcześniej ja się tym zajmowałem, widocznie musieli się zawalić robotą i dziewuchy nie dają rady :( Link to post Share on other sites
Lajon Posted June 25, 2008 Report Share Posted June 25, 2008 W każdej normalnej firmie sprzedawca sprawdza skrzynkę mailową częściej od kupującego i to jest oczywiste. Dla mnie to jest jakaś paranoja żebym ja musiał spamować wam cholerną skrzynkę mailową żeby się łaskawie dowiedzieć gdzie do diabła jest moja paczka która dojść powinna maksymalnie tydzień temu. Dalej zero odzewu a tym bardziej paczki. To przestaje być zabawne. Link to post Share on other sites
grisza76 Posted June 25, 2008 Report Share Posted June 25, 2008 Damotr, Lajon - czemu się dziwicie? To ooczywiste że sobie poczekacie - dziś usłyszałem przez telefon, że oni większość rzeczy sprowadzają na zamówienie - i to z zagranicy. Więc, koledzy - zęby w ścianę i czekać do skutku (2 tygodnie to super czas :-F ) Link to post Share on other sites
Lajon Posted June 25, 2008 Report Share Posted June 25, 2008 Ja czekam na realizację zamówienia ( tj. dotarcie paczki ) do końca tygodnia, potem żądam zwrotu pieniędzy. Czuję się normalnie jakbym kupował w airosftguns albo w machinegunie. Gigantyczny minus dla tego "sklepu" ode mnie, to jest komedia a nie firma. Link to post Share on other sites
dcm_Marecheq Posted June 26, 2008 Report Share Posted June 26, 2008 Ja czekałem miesiąc. Trzy drobiazgi wysłali w pudełku jak na buty. Link to post Share on other sites
Damotr Posted June 26, 2008 Report Share Posted June 26, 2008 grisza76 ja mogę nawet zrozumieć, że RangerShop sprowadza te rzeczy, i nawet trochę im wybaczyć takie opóźnienie. Nie tłumaczy na jednak faktu, że piszą przy produktach, że mają je w magazynie. Jeśli mam na stroni napis "PRODUKT OBECNIE NIEDOSTĘPNY" to od momentu zakupu zdaję sobie sprawę, że mogę czekać tydzień lub pół roku (i nie mam za to żalu do sklepu), jeśli jednak sklep przekonuje mnie, że produkt posiadają (co nie jest prawdą) to żądam otrzymania przesyłki w przeciągu tygodnia. Link to post Share on other sites
szmerglu Posted June 26, 2008 Report Share Posted June 26, 2008 Lajon pretensje nie do mnie - pisałem wyraźnie stronę wcześniej że zmieniłem prace ;) Dziewuchy tutaj też nie zaglądają więc pozostaje kontakt mailowy. Idę dzisiaj w odwiedziny to zobaczę co się tam dzieje i przekaże Wasze opinie. Link to post Share on other sites
Lajon Posted June 26, 2008 Report Share Posted June 26, 2008 Okej, sorry, to było bardziej "w eter". ;) Anyway, spamowanie skrzynki mailowej odniosło skutek, przypomnieli sobie łaskawie, że dwa tygodnie temu powinni byli paczkę wysłać i dzisiaj wysłali. Co nie zmienia faktu że nigdy więcej nawet mi przez myśl nie przejdzie, żeby tam cokolwiek kupować. Link to post Share on other sites
szmerglu Posted June 26, 2008 Report Share Posted June 26, 2008 Byłem na kawie i dowiedziałem się że ze względu na strajk poczty i zsypanie zwrotami skutkowało opóźnieniem w wysyłkach (brak personelu). Tym samym osoba odpowiedzialna teraz za kontakt mailowy nie była w stanie na bieżąco odpowiadać na maile. Link to post Share on other sites
Damotr Posted June 27, 2008 Report Share Posted June 27, 2008 ze względu na strajk poczty i zsypanie zwrotami skutkowało opóźnieniem w wysyłkach szmerglu pojumję, że teraz mogli mieć taki problem, ale opóźnienia, które u nich występują są nagminne. Buty zamówiłem w połowie stycznia, doszły w połowie marca. Nie kojarzę, żeby wtedy był strajk poczty (ew. jestem niepoinforomowany i wyprowadźcie mnie z błędu) Link to post Share on other sites
szmerglu Posted June 27, 2008 Report Share Posted June 27, 2008 Damotor zgodzę się z Tobą. Niestety opóźnienia w dostawach dalej występują :( Link to post Share on other sites
Damotr Posted June 27, 2008 Report Share Posted June 27, 2008 Rozumiem. Po prostu naciskam na temat, bo może ktoś wpadnie na pomysł jak ew. pomóc RangerShopowi. Sprzęt mają przedni, więc kupować mam zamiar, ale jak na razie nabywam u nich produkty, które "mogę dostać dziś mogę za pół roku" np. nowy chlebak etc. Link to post Share on other sites
szmerglu Posted June 27, 2008 Report Share Posted June 27, 2008 spoko niedługo otwierają większy magazyn, więc dużo rzeczy będzie dostępne o wiele szybciej Link to post Share on other sites
Wojtass_nt Posted June 30, 2008 Report Share Posted June 30, 2008 To w takim razie i ja dołączę do tego jakże barwnego korowodu... Zamówiłem kamizelkę, plecak i spodnie. Wszystko nówki sztuki- nie demobil. Nigdzie nie było mowy o niedostępnym towarze. Jednak cwanie sobie wymyślili regulamin który daje im w tym wypadku 10 dni roboczych na realizację (tj. 2 tygodnie). Jako, że 10 dzień nadciągał postanowiłem napisać do nich stanowczego maila z ich regulaminem na wierzchu i zażądałem wysłania paczki maxymalnie dnia 12'tego i wysłanie mi potwierdzenia nadania ponieważ w przeciwnym wypadku odmówię odebrania paczki. O dziwo odpisali mi dnia 10'tego że wczoraj (tj. dnia 9'tego) akurat dojechał do nich mój plecak i w środę rano wysyłają moje zamówienie. Poprosiłem jeszcze raz w piątek o potwierdzenie nadania i... dostałem skan :] Wszystko się zgadzało. No i teraz tak od środy tj. 25 czerwca sobie czekam aż paczka priorytetowo do mnie dojdzie... I coś strasznie opornie to idzie... Rangershop + Poczta Polska = masakra. Jak otrzymam paczkę to napiszę czy zawartość się zgadzała. Pozdrawiam Link to post Share on other sites
szmerglu Posted July 1, 2008 Report Share Posted July 1, 2008 generalnie poczta polska to masakra :-) ale o tym jest iny temat ;-) Link to post Share on other sites
stawik Posted July 2, 2008 Report Share Posted July 2, 2008 generalnie poczta polska to masakra :-) ale o tym jest iny temat ;-) Generalnie brak informacji to jest masakra i o tym jest ten temat. Ktoś juz powiedział, że towar mają przedni i ma zamiar tam kupować. Zgadzam się i podpisuję, ale przepływ informacji musi być lepszy. Link to post Share on other sites
Damotr Posted July 2, 2008 Report Share Posted July 2, 2008 Przepływ informacji jest faktycznie beznadziejny. Szmerglu dzięki za wiadomość, że powiększają magazyn (HURRA! 8) ) ale dobrze by było, gdyby zatrudnili więcej osób do maili. Jak sam napisałeś "dziewczyny się nie wyrabiają" nie wiem jak jest ze znalezieniem takich osób więc nie wypowiadam się czy to łatwe czy trudne, ale właśnie ich powolna reakcja na wiadamości drażni (delikatnie rzecz ujmując) klientów, ilość zaopatrzenia nie jest tu dużym problemem, bo wystarczy poinforomować kupującego, że jego towar właśnie jest sprowadzany. PS.: Stawik, ja to napisałem Link to post Share on other sites
Wojtass_nt Posted July 2, 2008 Report Share Posted July 2, 2008 Myślę, że gdyby nie mieli dziennie xx problemów, które sobie sami stwarzają to nie było by też problemów z odpisywaniem na maile bo rzecz jasna, że było by ich o wiele mniej. Link to post Share on other sites
Ariaman Posted July 6, 2008 Report Share Posted July 6, 2008 A ja sobie pomarudzę.... zamówiłem sobie u nich spodenki.( dokładnie 14.06) po 2 tyg wysłałem maila,z zapytaniem,co sie dzieje.Fakt-dostałem błyskawiczną odp,że: "....Niestety pieniązki nie zostały jeszcze zaksięgowane a jeśli chodzi o te kwestie to nia zajmuję sie nasz szef to on księguje pięniądze my niestety nie mamy wglądu do konta." I tu mi ręce opadły,a na spodnie czekam do teraz...Rozumiem,że czasem są opóźnienia w księgowaniu,ale żeby aż tak....? :???: Link to post Share on other sites
Wojtass_nt Posted July 8, 2008 Report Share Posted July 8, 2008 Jutro mijają 2 tygodnie od rzekomego nadania mojej paczki. Cały czas nękam sklep wiadomościami o tym, że dalej nie otrzymałem swojego zamówienia. Wreszcie dzisiaj dostałem taką odpowiedź: WitamTak jak wspomniała wcześniej, reklamacje bede mogła złozyc najwczesniej w czwartek. Tymczasem mogę wzowic zamowienie o ile interesuje Pana ono dalej. Tak na chłopski rozum. Nie można przecież zawrócić wysłanej już paczki przez PP. Zgadzając się na ponowne zamówienie oznaczało by to że znowu czekał bym miesiąc a międzyczasie doszła by do mnie paczka o którą się aktualnie rozchodzi. Opcja numer dwa jest taka, że sklep zrobił wpis do książki nadawczej tylko po to żebym się przysłowiowo odpieprzył i czekał cierpliwie na swoje zamówienie po tym jak powiedziałem, że po upływie regulaminowych 10ciu dni nie przyjmę zamówienia. Nie mając mojego towaru dalej mogą mi tylko zaproponować WZNOWIENIE czyli żebym dalej czekał na to zamówienie którego jeszcze nie wysłali. Sam już nie wiem. Macie jakieś pomysły?? :poddanie: Link to post Share on other sites
Recommended Posts