dybo Posted March 17, 2015 Report Share Posted March 17, 2015 A dobrałem dobre styki do tego molexa? Gniazdo również przypasuje? Quote Link to post Share on other sites
argawen Posted March 18, 2015 Report Share Posted March 18, 2015 Styki do wtyczki dobre, tylko by to dobrze zagnieść to trzeba przyrządem. Pozdrawiam Paweł ------------ wysłane z SM-T311 za pomocą Tapatalka Quote Link to post Share on other sites
dybo Posted March 22, 2015 Report Share Posted March 22, 2015 Potwierdzam, wszystkie elementy doszły jednak nie jestem w stanie tego zrobić prawidłowo. Nie posiadam zaciskarki a jak lutuję kabelek do wtyku to wychodzi maniana. Argawen - byłaby możliwość żebym zamówił u Ciebie wykonanie takiego kabla sygnałowego określonej długości? Jak tak to pisz do mnie na PW to się dogadamy:) Quote Link to post Share on other sites
zielen Posted October 13, 2015 Report Share Posted October 13, 2015 Witam i mam szybkie pytanko, zastanawiam się czy pchać się w ASCU (mowa o 3+). Opłaca się, jesteście zadowoleni? Waham się pomiędzy ASCU 3+ a Gate Merf 3.2 Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted October 13, 2015 Report Share Posted October 13, 2015 Zalezy czego wymagasz i jaki masz konfig. Quote Link to post Share on other sites
zielen Posted October 13, 2015 Report Share Posted October 13, 2015 Zalezy czego wymagasz i jaki masz konfig. Około ROF ok. 25, 430 FPS, SP130, silnik Element UT, Retro Arms CNC V2, AWG16, lipo 11,1 (miejsce mam tylko w prowadnicy kolby i nie jest go dużo, dla tego zastanawiam się nad ASCU ponieważ znajduje się w GB). Oczekiwałbym dobrej reakcji na spust, przede wszystkim zależy mi na tym aby sprężyna nie ubijała się i tłok wykonywał pełen cykl przy strzelaniu na semi (tutaj przemawia do mnie czujnik w ASCU), oczywiście AB, plusem jest też ochrona lipo w ASCU, na programowaniu spustu mi nie zależy, wystarcza mi semi/auto. Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted October 13, 2015 Report Share Posted October 13, 2015 To pchaj ascu. Setup masz odpowiedni. Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted October 13, 2015 Report Share Posted October 13, 2015 Z tą ochrona LiPo w ASCU to tak z przymknięciem oka. Chyba że te nowsze wersje są poprawione. Do takiego configu ASCU będzie w sam raz. Quote Link to post Share on other sites
relativy Posted October 13, 2015 Report Share Posted October 13, 2015 Wg. mnie, jak nie wymagasz, aby spręzyna była zwolniona też po serii z auto, to zwykły mosfet z AB wystarczy. Różnica w cenie jest tu dosyć spora, bo 50zł za mosfet lub 300zł za ASCU... Quote Link to post Share on other sites
kosteQ86 Posted October 13, 2015 Report Share Posted October 13, 2015 Jak masz retro to polecam to ;) Drop IN do ich gearboxa http://www.airsoftarmory.pl/pl/p/Retro-Arms-zaawansowany-uklad-mosfet-do-Gearboxa-V.2/1726 Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted October 13, 2015 Report Share Posted October 13, 2015 Jefftrooooooon! To jest Jefftron. :S Quote Link to post Share on other sites
zielen Posted October 14, 2015 Report Share Posted October 14, 2015 Wg. mnie, jak nie wymagasz, aby spręzyna była zwolniona też po serii z auto, to zwykły mosfet z AB wystarczy. Różnica w cenie jest tu dosyć spora, bo 50zł za mosfet lub 300zł za ASCU... Źle się wyraziłem, nie chodziło mi o pełne cykle tylko na semi a ogólnie ;) Quote Link to post Share on other sites
DeaDSmilE_PL Posted March 1, 2016 Report Share Posted March 1, 2016 Około ROF ok. 25, 430 FPS, SP130, silnik Element UT, Retro Arms CNC V2, AWG16, lipo 11,1 (miejsce mam tylko w prowadnicy kolby i nie jest go dużo, dla tego zastanawiam się nad ASCU ponieważ znajduje się w GB). Oczekiwałbym dobrej reakcji na spust, przede wszystkim zależy mi na tym aby sprężyna nie ubijała się i tłok wykonywał pełen cykl przy strzelaniu na semi (tutaj przemawia do mnie czujnik w ASCU), oczywiście AB, plusem jest też ochrona lipo w ASCU, na programowaniu spustu mi nie zależy, wystarcza mi semi/auto. Polecam BTC SPECTRE Quote Link to post Share on other sites
CerberBP Posted May 18, 2016 Report Share Posted May 18, 2016 (edited) Sierota potrzebuje pomocy - jak to choler... się nazywa fachowo, kabel sygnałowy 4 pinowy? http://img-cdn.redwo.../ASYS-CC-2L.jpg EDIT: Mniej wnerwienia, więcej szukania - kabelek JST Edited May 18, 2016 by CerberBP Quote Link to post Share on other sites
parkur132 Posted November 5, 2016 Report Share Posted November 5, 2016 Mam pytanko... Mianowicie zakupiłem jakiś czas temu karabin Sa-A01 od SPECNA ARMS z systemem ASCU i wizualnie jak i jakościowo jest naprawdę zarąbiście wykonany jednak gdy przechodzimy do strzelania dzieje się coś śmiesznego. Gdy postrzelam chwile na ogniu pojedynczym karabin wydaje z siebie dwa krótkie sygnały " bip bip " i przestaje strzelać. Jak odłączę baterię i podłączę z powrotem to strzela normalnie do momentu magicznych dwóch dźwięków. Co może być przyczyną tego zjawiska.. .? Quote Link to post Share on other sites
dede Posted November 5, 2016 Report Share Posted November 5, 2016 Możliwe ze to jest zapezpieczenie przed niskim napięciem i wyłącza sie. Wypróbuj na mocnieszej baterii pojemnościowo daje więcej prądu najlepiej lipo 11,1V i sprawc czy dalej jest ten objaw. A w instrukcji ASCU nie piszę co oznacza ten sygnał? Quote Link to post Share on other sites
mike88 Posted November 6, 2016 Report Share Posted November 6, 2016 niskie napięcie, odcina prąd żeby nie było springa np do połowy naciągniętego. Jeśli batki "nie wystarczy na jeden pełen cykl" to tak się dzieje. Sprawdź na 11,1 Quote Link to post Share on other sites
LiZzArD Posted March 30, 2018 Report Share Posted March 30, 2018 Panowie - liczę na Was :-) Zainstalowałem sobie ASCU 2 gen5, zębatki 100:200, sprężyna 120, silnik Tornado v1, zestaw bore up. Wszystko ładnie się spasowało i działa, ale jest jeden problem. Dysza po strzale nie dochodzi z powrotem całkowicie do przodu tylko zatrzymuje się jakieś 2-3 mm w środku gearboxa. Tak jakby ascu źle wykryło cykl. Po wyjęciu silnika dysza wraz z popychaczem dochodzą do normalnej pozycji i słychać zwolnienie sprężyny i ruch zębatek. Niestety po włożeniu silnika i strzale znowu jest to samo. Skutek - mam 360 FPS :-( Antireversala nie zainstalowałem - zgodnie z instrukcją. Ktoś wie o co może chodzić? Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted March 30, 2018 Report Share Posted March 30, 2018 Co masz na zębatce tłokowej, jakiś opóźniacz zakładałeś czy jakiś już był na tłokowej ? Zębatka silnikowa ile ma zapadek pod Antyrewersala ? Quote Link to post Share on other sites
LiZzArD Posted March 30, 2018 Report Share Posted March 30, 2018 Zakładałem opóźniacz shs-a, a zębatki takie: http://azteko.pl/tornado-komplet-stalowych-kol-zebatych-cnc-low-noise-high-torque-100200-p-21188.html - są aktualnie w gearbox-ie więc nie mam jak policzyć :-) Quote Link to post Share on other sites
kosteQ86 Posted March 30, 2018 Report Share Posted March 30, 2018 Co masz na zębatce tłokowej, jakiś opóźniacz zakładałeś czy jakiś już był na tłokowej ? Zębatka silnikowa ile ma zapadek pod Antyrewersala ? Nie ma znaczenia ile ma zapadek bo i tak nie ma zainstalowanego antyreversala Ja Ci powiem z doświadczenia że przy ascu mocny silnik i słaby spring nigdy nie będzie ideału, bo zawsze silnik troszkę naciągnie ten popychacz i lekko cofnie dyszę, ale to i tak następuje po strzale więc do szczelności nic nie powinno mieć. Antyreversal możesz założyć, nie zaszkodzi. Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted March 30, 2018 Report Share Posted March 30, 2018 Źle odczytałem kawałek o antirewersalu. Trzeba było inwestować w Titana :P Quote Link to post Share on other sites
LiZzArD Posted March 30, 2018 Report Share Posted March 30, 2018 (edited) Sprawdzilem ze stockowym silnikiem King Armsa i jest jeszcze gorzej. Cofniecie dyszy jeszcze wieksze. Co radzicie (poza inwestycja w titana) ? Zalozyc antireversal? Zdjac opozniacz? Mam jeszcze springa 150 - zobacze jak na nim zadziala... no i dla czego takie niskie fps? Sprawdzilem zespol cylindra przed zalozeniem i byla strzykawka ... Edited March 30, 2018 by LiZzArD Quote Link to post Share on other sites
Huba_lbn Posted March 31, 2018 Report Share Posted March 31, 2018 Nie znam się na ASCU, napisz do producenta. Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted March 31, 2018 Report Share Posted March 31, 2018 Zdejmij opozniacz jeszcze z tlokowej. Potem daj mocniejszego springa w razie W. Ale zaraz zaraz. Teraz mnie olsnilo. W instrucji jak byk jest napisane zeny uzywac AR gdy zastosowany silnik robi overspin?? Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.