tomascrow
Użytkownik-
Content Count
124 -
Joined
-
Last visited
Recent Profile Visitors
887 profile views
-
[Oficjalny] SWD Dragunow [Real Sword]
tomascrow replied to sjzmisiek's topic in Karabiny wyborowe - opisy i tuning
Panowie po czym można odróżnić V2 od V1 i czy w Polsce była sprzedawana V1 czy V2 ? -
[Oficjalny] SWD Dragunow [Real Sword]
tomascrow replied to sjzmisiek's topic in Karabiny wyborowe - opisy i tuning
a mozesz podrzucic link do sklepu gdzie to jest in stock? -
[Oficjalny] SWD Dragunow [Real Sword]
tomascrow replied to sjzmisiek's topic in Karabiny wyborowe - opisy i tuning
Zapytałem sprzedającego o to czy sa w zestawie zapasowe zebatki i tłok bo jestem zainteresowany. Okazało się że niema i odrazu również podniósł ceny o 15%. Z taką postawą będzie je sprzedawał kolejny rok. -
[Oficjalny] SWD Dragunow [Real Sword]
tomascrow replied to sjzmisiek's topic in Karabiny wyborowe - opisy i tuning
Panowie ktos wie gdzie teraz można kupić nowego SWD RS? Gdzieś ktoś widzial IN STOCK ? -
Ładowarka jest na 100% ok. ładuje 1 A
-
http://www.taiwangun.com/akumulatory_i_lad...refox-1797.html przekrój kwadratu 1,7 na 1,7 mm. To ile powinno do niej wejść wg was? Ona może sie "rozruszać" ?? to jakim prądem ładować ? żeby więcej wbić?
-
Panowie czy wasze Li-Po przyjmuja dokładnie tyle prądu ile maja zadeklarowanej pojemności czy faktycznie jest to znacznie mniej? Bo kupiłem baterię o zadeklarowanej pojemności 1600 mAh a przyjmuje tylko 1100 ~ 1200 mAh. Ładowarka - RAYTRONIC C14 Dual Power Balancer - Pelikan bateria FireFox 1600 mAh 20C Sklep twierdzi że wszystko jest ok.
-
apropos wytrzymałości Gb v3 widział ktoś pęknięty GB v3??? Bo moim zdaniem niema takiej oferty rynkowej na GB v 3 bo ..... raczej nie pękają. Bardzo podobne stwierdzenie też uzyskałem od serwisantów w asgshop. Na pytanie czemu niemają dobrych wzmocnionych GB v3 ? ..... Bo żadko pękają ....
-
Cylinder 0 wstawiony zamiast cylindra2
tomascrow replied to kanonier1982's topic in Upgrade i tuning
W Bore - UP wieksza objetość jest sprężana w tym samym czasie co w zwykłym cylindrze danego typu Bo maja większą dyszę i tą samą droge tłoka. Przy zwykłym układzie kulka wyleci zanim układ uzyska pełne sprężenie. W przypadku stockowych nieszczelnych układów zamiana może przynieść korzyść ale tu raczej chodzi o uzupełnienie strat powietrza uciekajacych przez nieszczelności. -
Biegnąc z Tanaką 600 fps też moge napotkać przeciwnika w odległości 5m co nie znaczy, że wywale mu cały magazynek w twarz. Na szczęście nie mam takich problemów, bawimy sie w zgranym kręgu przyjaciól (nie są to ludzie z ogólnej łapanki) u nas działa to tak, że znajomi przyprowadzaja znajomych. Dzieki temu niema nieporozumień i kwasów. Nasze giwery maja od 300 - 550 fps i nikt jeszcze nikomu krzywdy nie zrobił. Aczkolwiek jestem w stanie zrozumiec obawy innych bo biorac udział w różnych duzych strzelaniach zauważyłem niestety, że w tym sporcie są ludzie i parapety. Zreszta nie od
-
Niekoniecznie jest tak źle znalazłem baterie prod G&P 9,6 v 2200 typu STICK!!! jedyny ból, ze jest w San Marino. Ale to znaczy, ze sie da. Co do tunningu to nie ukrywam, że myśle o M150 + bore-up co powinno dac trosze wiecej jak 500 fps. Taki układ miałem w swojej M4 i mi pasował tyle, że tam ciagneła to G&P 9,6 3300. Dawało to taką moc, że przebijało na wylot 10 cm płyte styropianową, przy takiej mocy już mało kto Ci zrobi Matrixa.
-
Witam! Zastanawiam sie jaki maksymalny tunning mocowy można zrobic w AK-47S TM. Głównym ograniczeniem jakie dostrzegam to bateria. Standardowo można kupic 9,6 V 1400. Zastanawiam sie jaka maksymalna sprężyne można wstawic zakładając zębatki super turke up i np silnik magnum systemy. Tak, żeby dało sie wystrzelic na takiej baterii koło 1200 kulek. A może można zrobic na zamówienie lepszą baterię do tego modelu. np na ogniwach RC 3300 ? Ktoś próbował ? pozdrawiam Tomek
-
tomascrow started following Tunning mocowy AK-47S Tokyo Marui
-
Na skręconym oczywiscie bez tłoka i cylindra paluchem ruszałem zębatkami czy sie kręcą same bez oporów i cicho. Kręciły sie tak że po popchnieciu robiły jeszcze jeden obrót same. Generalnie nie było wcześniej tego problemu nigdy. Batka jest dość mocna 9,6 V G&P 3300 Nimh. Ale trzeba przyznać że bebechy też mam mocne M140 z bore-up'em wszystko na systemie. Silnik też mocny bo super turke up systemy.
-
Witam! Wczoraj złożyłem sobie gearbox po wymianie tłoka i przesmarowaniu wszystkiego na nowo. Podkładeczki ulożylem miodzio, że kóleczka chodzą jak powinny pewnie a zarazem bezkolizyjnie i płynnie. Poskręcałem, testuje,pojedynczy seria miodzio.... testuje, testuje..... i mi sie tłok zablokował w tylnim położeniu. :wink: :strach: Dobrze, że mam cylinder typ 2 to przez otwory wgniotłem go do końca i puściło... testuje, testuje.... znowu!! no niech cie ... :killer: Pytanie: Co może spowodować zacięcie tłoka w tylnim połozeniu ??