-
Content Count
845 -
Joined
-
Last visited
-
Cieżko uwierzyć, że łożyska ślizgowe się poddały, bo ten rodzaj jest najbardziej trwały. Chyba że to plastikowe, jak w Marui. Nie wiem jakiej firmy masz silnik, ale dobrze by było jakbyś powiedział jaką masz sprezyne w środku, jakie przełożenie zebatek, typ silnika (hi speed czy torque) oraz czym to zasilasz. Bo np w takim RPK ze spreżyna M140 jak puścisz serie 10s to też chwyt będzie ciepły. Generalnie to nirmalne że silniki elektryczne się nagrzewają w pewnym stopniu. Nie tak żeby parzył, ale da się to odczuć dłonią.
-
Silnik gfc tornado f1 ht bez problemu uciaga m165 elementa przy standardowych zębatkach 18:1 i lipo 11,1V.
-
Za 1000 zł można kupić na prawdę przyzwoitego kałaszka. Jakbym miał teraz coś kupować w takim budżecie, to na 90% było by to AK od E&L z serii essential. Oczywiście jeżeli gdzieś są jeszcze dostepne. Natomiast pozostałe 10% to było by coś z firmy Boyi seria RK, ale tylko modele z literką 's' na końcu nazwy, bo są niemal w całości wykonane z stali np RK-08S, RK-10S etc. A dlaczego takie, a nie np Cyma? Bo będą miały wrażliwe elementy wykonane ze stali, a nie kruchego stopu aluminium jak ZnAl.
-
Silniczek co podlinkowałeś, to wg opisu ma 5W. Przeciętny AEG na baterii 9.6V puszcza przez silnik prąd w okolicach 10-15A, więc luźno licząc będzie to jakieś 150W. Nie ma potrzeby sięgać po takie cuda, gdyż na ogólnodostępncyh częściach da sie uzyskać duży ROF. Jedynie trzeba spynąć troche $$$ w tym celu
-
Pokaż ten "schemat wiadomy", bo jeszcze nie widziałem takiego, w którym do lączenia bramki ze źródłem (G z S) używalo się rezystora o takiej małej rezystacnji. Zwykle jest to coś w okolicach 33kOhm, więc conajmniej 1 rząd wielkości różnicy.
-
Mendzio To że E&L jest gorszy od LCT nie oznacza od razu, że jest średni. Średnia to jest cyma, boyi i reszta ZnAlowych ulepów. Nie ma tragedii z E&L a wpadki zdarzają. BTW To QSC to raczej słaby atut, bo żeby zmienić spręzyne, to i tak trzeba wyjąc gearbox z repliki. Belfer A zapomniałeś już jak kilkanaście lat temu stockowe M15 od CA potrafiły zrobić kuku po wystrzeleniu 1 hi-capa? :) W zasadzie to nie ma replik AK w których nie trzeba nic poprawiać od początku. Marui takie było, jeśli ktoś chce plastikowe AK z 280 fps na pokładzie. I nawet długo miałem tekiego.
-
Z topowych replik AK jest tylko LCT i E&L. Zewnętrznie obie są fajne, choć moim zdaniem LCT minimalnie prowadzi jakością oksydy. Wewnętrznie zależy - Jeżeli trafi Ci się LCT z nowym gearboxem na łożyskach 9mm, to będzie odstał od EL tylko silnikiem. Co do silnika to warto dodać, że E&L ma neodymowy, to lepiej sobie poradzi z tunningiem pod 500 i więcej fps. Żadna z nich nie ma w standardzie mosfeta, więc warto kupić jakiś w sklepie z repliką żeby zamontowali i nie stracić przy tym gwarancji. Pamiętaj, że AKM od LCT i E&L to są replikami AKM, a nie AKMN jak cyma. Nie będzi
-
Jesteś pewny że na płytce jest stabilizator napięcia? U mnie nie było i podpięcie aku z wyższym napięciem powodowało szybcze podkręcanie. Dlatego też mikrofon nie będzie działał, bo wyższe napięcie zmienia jego parametry pracy i próg słyszalności.
-
Ja się dziwe, że to w ogóle podaje kulki, bo nawet na stronie retroarms piszą, że ich komora działa najlepiej z dyszą 20.1mm. Czyli standard niewiadomo jaki - czeska komora, czeski film. https://www.retroarms.com/hop-up/hop-up-chamber-for-ak Gumka może mieć minimalnie dłuższy kołnierz, do tego dodaj swoją za długą dyszę shs 20.7mm i w efekcie kulki co jakiś czas się blokują. Jak jesteśmy przy dyszach, to tutaj na prawdę każde 0.1mm ma znaczenie.
-
W E&L masz lufę zainstalowaną w korpusie tak jak w LCT, czyli jest dociskana dwoma imbusami od góry. Cyma natomiast ma lufę zakołkowaną oraz opcjonalnie dociskaną jednym imbusesm od góry. Być może uda się ją wsadzić i jakoś się bedzie trzymała na jednym imbusie, ale zawsze trzeba wziąć pod uwagę, że średnice mogą się nie zgadzać. Jako dawca najlepiej inny E&L albo LCT. Po za tym trochę bezsens - masz fajnego kałacha full stell i chcesz zrobić z niego dwa składaki nie full steel. Może lepiej kupić PBS-4 i zrobić sobie cichego wymiatacza do lasu z tego ELa, a do cqb kupić drugi rozp
-
Bo do lufy wskakują dwie kulki zamiast jednej. A dzieje się tak z bardzo różnych powodów, ale często jest to związane z wymianą części które mają kontakt z kulka przed oddaniem strzału: komora hop-up, gumka hop-up lub dysza. To bardzo upierdliwa usterka, ale da się jej pozbyć. 1. W jedenej replice u mnie po zmianie gumki hopup krabinek zacząła walić dubletami. "nowa" gumka miała luźniejszy kołnierz i nie zapobiegała wchodzeniu kulek do lufy. Tu masz film który pokazuje w czym problem Wymiana rozwiązała problem. 2. W innym karabinku problem był taki, że magazynk
-
Lepiej zobacz czy w tym AK nic nie jest zepsute, bo boyi stockowe mają po 400 fps (AKMS miał nawet 410). Jaką komorę hopka kupiłeś? Bo boyi korzysta z przedłużonych dysz (20,7mm) i komora nie jest do końca standardowa. Z tego co wiem na pewno E&L jest w tym samym standardzie. Wracając do meritum, czyli tuningu do około 450FPS. W boyi najsłabszymi elementami pod taki tuning są: tłok, łożska i silnik. Tłok ma ząbki z plastiku i jak wsadzisz mocniejszą sprężynę, to oczywiście zacznie się szybciej zużywać. Jak wymienisz na taki ze stalowymi zębami, to będzie ostatni tłok jaki kupisz
-
Lufa zewnętrzna od CM.052 (RPK) do CM.050 (AIMS)
Zachar replied to Kasbir's topic in Lufy zewnętrzne i urządzenia wylotowe
Nie ma szans. Lufa od RPK ma kilka mm większą średnicę zewnętrzną w miejscu gdzie wchodzi w obsadę lufy. Z resztą na całej długości ma większe średnice od AK, wiec musiałbyś załatwić sobie dodatkowo kolanko gazowe od RPK, podstawę celownika (szczerbinki) oraz jażmo łoża. Łoże też od AK-74 nie będzie pasowało. Jedynie podstawa muszki na końcu wejdzie. -
@suharinho Zgaduję - ułamał się gwint w podstawie muszki? LCT robi dobre repliki, ale nie idealne. Pozostało w nich parę idiotyzmów zapożyczonych rodem z Tokyo Marui i jednym z nich jest design podstawy muszki w serii AKM/AK-74/RPK. Problem jest w tym, że podstawa muszki i gwint na który nakręcone jest urządzenie wylotowe, to jest jeden element. Identycznie jak w AK TM. Przykłady: http://www.lctairsof...03&kid=10,61,62 http://www.lctairsof...23&kid=10,61,62 http://www.lctairsof...89&kid=10,61,62 Za gwintem nie ma tam zbyt wiele "mięsa" i przy konkretnym przywaleniu w co
-
Zgadza się - to jest body w standardzie Tokyo Marui, ale to nie oznacza, że kupi dowolne i będzie pasowało. A przynajmniej problem może być z kolbą. Na 99% będzie potrzebne takie z tyłem komory zamkowej jak tu: https://www.evike.co...y_GP646A_lg.jpg gdzie jest mały prostokąt z jednym dużym otworem. Na zwykłe bez rzeźby nie wejdzie adapter kolby. Ale jest szansa że się mylę.