Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Infiriel

Użytkownik
  • Content Count

    3
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Założyłbym raczej, że to stock replika, ze stock gumką - a że jest zimno to auto leci w miarę dobrze, ale single spada za lufą przez zamrożoną gumkę.
  2. To i ja dorzucę swoje trzy grosze: Replika jest mocno przereklamowana. Zacznę z zewnątrz... Fakt, spasowanie robi robotę, ale oglądając replikę z bliska można dojrzeć masę nadlewek, których nie powstydziłoby się BOYI, czy inny WELL. W replice zastosowano też dziwne rozwiązania np. stopkę kolby bez warstwy antypoślizgowej, przez co ślizga się po kamizelce. Selektory trybu ognia to nieśmieszny żart - nie są one połączone ośką, lecz listwą z tworzywa, co powoduje że praca selektorów jest niesymetryczna, a przestawianie trybów niepewne. Zwalnianie magazynka obsługuje się d
  3. CM041J, jak i inne z seri 041 oraz 049 (to to samo, ale z ebb) są godne polecenia, ale mają ograniczoną żywotność. Niestety, zależnie od traktowania repliki te (poza CM041k i pdw) zachowują celność przez ok. rok bez względu na zamontowane wewnątrz części. Problem polega na wyrabianiu się połączenia pomiędzy odlewami stanowiącymi body, oraz front repliki. Powoduje to stopniowy spadek celności, gdyż de facto front coraz bardziej opiera się na lufie wewnętrznej, a w przypadku wersji SD6 / z tłumikiem, kulki zaczynają rozbijać się o wnętrze tłumika. Wersje k, oraz PDW nie cierpią na
×
×
  • Create New...