Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Filipt15

Użytkownik
  • Content Count

    99
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

1,967 profile views
  1. Ja bym zasugerował kupno ICS'a. W stock'u będziesz miał już wytrzymały GB i dobrą komorę HU (w 80% innych eMek/sr'ek będziesz musiał to na starcie wymienić a to koszt z ok 700zł).Ponad to będziesz miał łatwy dostęp do lufy/pneumatyki co jest niezmiernie przydatne w DMR'kach (dbanie o czystość układu,testy części itp), nie wspominając o błyskawicznej możliwości wymiany sprężyny. Co do klasyfikacji takiej repliki na jakiś milsimach to zawsze pozostaje ci dokupienie frontu od mk12 mod1 spr (jak lubisz risy) (do dostania na aliexpres z tego co widziałem) i wtedy już wejdziesz wszędzie.
  2. Na stok sprężynie (która po wymianie tych części daje ok 460fps) to z 70m, tylko polecam od razu wymienić zestaw cylindra i głowicę bo o ile u mnie cylinder był w miarę gładki to u kolegi miał w środku chropowatość jak Ra3.2
  3. To polecam z szczerego serca e&l 710 sbr. Bardzo solidnie wykonana replika i leży w dłoniach tak jak eMka (nie licząc wagi) na pewno najwygodniejsze AK jakie miałem w rękach. W bebechach do wymiany na start tłok,dysza i gumka hop up potem ewentualnie cylinder i głowica cylindra.
  4. Skoro najdłuższa dysza dawała szczelność to możliwe że pomoże skrócenie sprężyny popychacza tak aby dysza była dociskana z większą siłą. Jak to nie pomoże to jeszcze jest patent że można wydłużyć o parę dziesiątych dyszę tak aby po cofnięciu nie blokowała kulek poprzez zeszlifowanie czoła popychacza dyszy wtedy dysza pójdzie to kilka setnych/dziesiątych bardziej do przodu ale cofnie się już na tyle co wcześniej.
  5. Nie zmieniło tylko poszerzyło gamę o większe średnice które miały mieć jakieś inne właściwości tzn mniejsza średnica to więcej fps a większa średnica to większy zasięg. Ile w tym prawdy to nie wiem. Sam kupiłem 6.01 bo wyczytałem na tym forum że jest lepsza od 6.05 a potem spotkałem się z opinią w środowisku że to znowu 6.05 jest dużo lepsza. Ostatnie informacje z jakimi miałem do czynienia mówiły że 6.01 jest celniejsze na bliskich dystansach i krótszych lufach natomiast 6.05 na dalekich i dłuższych lufach. Ogólnie ile ludzi tyle opinii. Zacinek się nie bój. U siebie w ramach testu strzelałem
  6. 0.3 to imo za lekkie kulki do takich fps i będzie ci je i tak nosić (możliwe że na dłuższej lufie mniej ale nadal). Spróbuj jak będzie na kulkach 0.36-0.45 Ogólnie to stosunek pojemności cylindra do lufy powinien być taki aby na docelowych kulkach dawał ci najwięcej J (oczywiście zakładając że masz szczelny układ i pojemnością nie musisz nadrabiać nieszczelności bo wtedy o celności można raczej pomarzyć). Wtedy będziesz wiedział że masz dobraną odpowiednią dawkę powietrza
  7. Ja się spotkałem (tzn zamiast semi strzelał seriami 2 strzałowymi), winny był przerywacz (tzn zmieniłem na inny i problem znikną) a dlaczego to nie wiem. Możliwe że oryginalny się zacinał w górnej pozycji i strzały na sucho powodowały większe drgania w porównaniu do strzałów z kulkami i ten jakoś opadał.
  8. Filipt15

    E&L seria M4

    Mógłbyś napisać co takiego się stało że ta aluminiowa tuba puściła? Bo też mam taką w ak el i nie wiem na ile jej ufać bo w razie w szkoda optyki.
  9. Jak dysza jest dociśnięta do gumki to wtedy nic nie widać ;) Ja zawsze sprawdzam świecąc w lufę i wszystko ładnie wtedy widać przy każdej pozycji dyszy.
  10. Chodzi o to aby dysza była w osi z lufą aby jej czoło idealnie przylegało do kołnierza gumki hu wtedy cały system powinien teoretycznie najlepiej się uszczelniać. Osiowość można ocenić świecąc latarką w lufę i sprawdzaniu czy dysza układa się w centrum lufy wewnętrznej. Najlepiej zrobić to na kilku pozycjach dyszy (dociśnięta do gumki, w połowie, maksymalnie na końcu - wymuszanie pozycji dyszy można zrobić ściągając i puszczając szybko spust tak aby nie nastąpił strzał ). Popularna też jest metoda na wkładanie lufy wewnętrznej na odwrót i sprawdzaniu jak korona lufy pokrywa się z czołem dyszy
  11. Zawsze pozostaje dać teflon pod, chociaż słyszałem że gumki promyka parcieją i wręcz kruszą się po paru miesiącach. Możesz jeszcze zrobić taki patent żeby zeszlifować czoło popychacza co jakieś 0.1-0.2mm (i tej płetwy jeżeli będzie wadzić o oś zębatki tylko wtedy musisz zobaczyć czy dysza cofnie się na tyle by kulka bez problemu weszła do komory) i obserwować co się dzieje (dysza wtedy będzie głębiej dociskana do gumki) dodatkowo możesz skrócić sprężynę popychacza o 1-2 zwoje by zwiększyć siłę docisku dyszy do gumki. Jest jeszcze rozwiązanie pod postacią regulowanych dysz peruna ale ich nie te
  12. Gumki madbula, maple leaf macaron ogólnie jeżeli chodzi o szczelność to nie tyle długość kołnierza gra główną rolę co spasowanie kształtu i długości dyszy do gumki i ogólnie ułożenie w komorze. U mnie np madbull się nie uszczelniał z dyszą shs a niebieska/czerwona shs już tak.
  13. Zapomniałem dodać że test przeprowadzaj z ustawionym HU bo to też robi różnicę (np miałem tak że bez hu papierek siedział a po ustawieniu już odlatywał ). Ogólnie rzecz biorąc są to już niuanse których spełnienie nie da ci jakiegoś dużego przyrostu fps (może z 10) ale ustabilizuje ich wahania co ma duże znaczenie w przypadku dmr'ek gdzie strzela się singlem (a zakładam że własnie taką funkcję ze względu na moc ma twoja replika pełnić ?)
  14. Absolutnie nie. Ja mam na SP130, lufie 375mm i kulkach 0.36 380-384 fpsy (czyli w przeliczeniu 513 na 0.2) i przy strzale z kulką papierek spoczywa cały czas na komorze, ale dla pewności postaraj się przed testem po wrzuceniu kulki do komory tak szybko nacisnąć i puścić spust by nie nastąpił strzał tylko żeby dysza cofnęła się /docisnęła się do gumki (łatwiej to zrobić na słabszej/rozładowanej batce). Dopiero po tym połóż papierek i oddaj strzał. Będziesz miał wtedy pewność że powstający podmuch wynika z nieszczelności przy strzale a nie ruchu mechanizmów podczas napinania sprężyny /ruchu dysz
  15. Czy ja wiem. Jeżeli chodzi o sam czas "strzelanki" to rzeczywiście może nie jest to jakoś bardzo negatywne a wręcz paradoksalnie poprawia reakcję na spust (taki pre cocking ) ale w dłuższym wymiarze czasu na pewno znacznie wpływa na ubicie sprężyny oraz na zębatki i łożyska które cały czas przenoszą obciążenie wynikające z tej napiętej do połowy sprężyny. Chyba spróbuję przełożyć ten wihajster z innej repliki bo jakoś nie wydaje mi się żeby to była wina braku hamulca skoro replika robi zawsze pełen równy cykl po za tym na początku po złożeniu GB
×
×
  • Create New...