dede
Użytkownik-
Content Count
139 -
Joined
-
Last visited
Recent Profile Visitors
1,288 profile views
-
Ciśnienie jest praktycznie takie same skroblony co2. Ruznica jest jedynie który producent ma czysty gaz a który ma zanieczyszczeń bo jak wiadomo gaz co2 nie jest czystym gazem i brudzi lufe.
-
AEG vs. HP
dede replied to rastart's topic in Airsoft w Polsce / Rules and law in Poland / Польские праk
HPA ciśnienie ma do 3000psi butli nie zmienia sie jak jest ruznica temperatury, na redukcję ustawisz jakie ciśnienie byś chciał pogretłem a na manometrem pokazuje jakie ciśnienie ustawiłesz. Co2 ciśnienie jest koło 900psi butli i jest zależny od temperatury przy 23°C butli mamy koło 900psi a przy 0°C mamy juz tylko 500psi czym mniejsza temperatura to mniej mamy ciśnienia butli jak ustawisz reduktor na 100psi a temperatura wrosnie to za reduktorem tez wzrasta ciśnienie. -
Podłącz silnik do baterii bez mosfetu i zobaczyć czy działa bo moze byc silnik padnięty. Jak silnik będzie działał to mosfet będzie uszkodzony.
-
Jakim sklepie będę zamawiane części? żeby zobaczyć jaką mają ofertę.
-
Heh od kiedy pasuje stockowa dysza do borka, nie ma prawa pasować musi być też dysza o poszerzonej średnicy
-
Kupiłem sobie kulasy specna arms 0.40g i 0.43g replika SR25 lufa PDI 6.01mm 595mm Moc 650fps Na 0.40g mam 465fps Na 0.43g mam 441fps Uzyłem dwa słoiki 0.40g i jeden słoik 0.43g ani jednej zacinki lufie Bardzo dobre kulki dla snajperek jakościowo naj leprze jak do dej pory jakie miałem Bardzo dobrze kręci na gumcie zielonej silikonowej G&G bo miałem wcześniej gumkę hop-up wersja fioletowa Hard 80 Degree King Arms i przy koło temperatury zera źle kręciło
-
1 to tylko mosfet brakuje rezystorów i należy sam sobie to polutowac kable i wtyczki. Jak byś chciał AB mosfet to dochodzi mosfet P do lutowania 2 kolega miał i sie spalił mosfet jest w nim SMD i nie jest za mocy nie polecam nie warte tyle kasy co kostuje. 3 powinno działać bez problemu ale kable w nim niewiem czy są nisko oporowe. idzie sobie samemu zrobić mosfet AB taki jak jest na tym linku 4 normalny mosfet z radiatorem i bezpiecnikiem razem z kablami nisko oporowe powinno działać bez problemu.
-
Mocna latarka to tylko na diodach cree XML z akumulatorkami li-on 18650
-
Teraz robią mosfety z zapezpieczeniem przed mocnym wyładowaniem lipo i przy baterii 7,4V która juz prądu nie czyma jak należy to uruchamia zabezpieczenie i wyłącza zasilanie na silnik. Spróbuj na dobrej baterii bo twoja jest juz spuchnięta i raczej bedzie do wywalenia.
-
Mosfet z elementami antyprzpięciowymi.
dede replied to Nihilanth's topic in Okablowanie i układy elektroniczne (MOSFET)
Mosfet AB działa jak bramka Not, kiedy tranzystor N jest otwarty, to P jest zamknięty i odwrotnie. Silnik po odcięciu prądu, obracając się zamienia się w prądnice, a P mosfet go zwiera robiąc zwarcie silnika i zatrzymuje wytworzonym przez niego prądem. Jeśli chcesz tylko zabezpieczyć mosfet to wystarczy dioda schottky a eliminować prądy wytworzonym silniku to mosfet AB -
Mosfet z elementami antyprzpięciowymi.
dede replied to Nihilanth's topic in Okablowanie i układy elektroniczne (MOSFET)
Zeby silnik zatrzymać musi byc zwarcie biegunów na cewkach silnika. Fosfet AB z hamulcem jest mosfet N i mosfet P (mosfet P robi zwarcie na silniku i go hamuje) Zamiana mosfetu na diody lub rezystor nie pomaga przy hamowaniu silnika tylko pomaga zwarcie cewek mosfetem P -
Wpływ łożyskowania prowadnicy sprężyny na żywotność gearboxa
dede replied to lkoral's topic in Sprężyny i prowadnice
Prowadnica łożyskowana ma na celu zeby sprężyna mogła sie obracać w osi prowadnicy mniejsze ryzyko pęknięcia sprężyny i ubijania sprężyny. Jak nie miałeś łozyska i dasz z łozyskiem to grubość łozyska jest koło 3-4mm to mocniej ściska sprężyne i jest wrost fps ale tylko troche. -
Ja polecam li-fe 9,9v jest to pomiędzy 7,4V a 11,1V ale nie wszytkie łodowarki ładują li-fe. Pamiętaj zeby być zadowolony z baterii li-fe musi spełniać wymogi pojemność minimum 2000mah i prąd wyładowania min 20C a naj lepiej 25C nie kupuj 5C bo onne nadają sie do nadajnika RC a nie do repliki
-
Ja mam amperomierz anologowy z wtyczkami T-CONNECTOR naj lepiej sie sprawuje od tych mierników cyfrowych Na sp170 łozyska śliskowe gb miałem 32A na semi Na sp170 łozyska kulkowe gb miałem 25A na semi Na sp140 łozyska kulkowe gb 23A auto i 25A na semi Na sp 130 łozyska kulkowe gb 17A auto i 21A na semi na stockowych sprężynach jest koło 12A auto i 15A semi To tylko przykładowe pomiary jakie kiedyś robiłem to wszytko zależy od napięcia baterii 7,4v czy to jest 11,1V i bardzo ważne jakie mamy przełożenie zębatek i czy silnik jest na magnes neodymowy
-