Wojtasasg
Użytkownik-
Content Count
176 -
Joined
-
Last visited
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
A nowa Systema PTW z recoilem? Znając poprzednie wcielenia tego systemu śmiem twierdzić że temat może być naprawdę wysokiej klasy.
-
Podejdzie bez problemu. Ten kolimator jak i większość ma montaż na szynę RIS 22mm. Czyli taką jaką masz na grzbiecie korpusu u siebie w emce.
-
Ten "Kolimator" to niestety katastrofa. Bardzo nie polecam! Miałem kiedyś identyczny i był kupiony za 10zł na targowisku. Generalnie jeśli dozbierasz 20zł kupisz już bardzo fajny kolimator otwarty z wyborem punktu celowniczego, jasną optyką i całkiem porządnie wykonany https://gunfire.pl/product-pol-1152205524-Replika-celownika-kolimatorowego-Open-czarny.html
-
Właśnie kwestia jest taka że komora jest perfekcyjnie prosto. Przy przeładowaniu ręcznym (nawet dynamicznym) Nigdy się nie zdarzyło żeby kulka się uszkodziła. Magi mam pro-wina i G&P. A objaw występuje w zasadzie na każdym magu. Cóż czynić?
-
Panowie, a ja mam pytanie. Jestem szczęśliwym (póki co) posiadaczem WOCA G&P, którego kupiłem w stanie agonalnym, ale z kilkoma fajnymi częściami. Po długich bojach udało mi się doprowadzić system do kulturalnej pracy zamka i sensownego zużycia gazu. Pojawił się jednak problem przy którym rozłożyłem ręce. Mój WOC z ogromnym zacięciem rozwala kulki w magazynku. Dysza, zamiast elegancko przepchnąć kulkę przez szczęki niczym rozpędzony pocisk zamienia kulkę w pył gwiezdny. Garść informacji. Dysza Aluminowa-producent nieznany. Obsada komory aluminiowa-producent pewnie ten sam co dyszy
-
Finalnie. Czym smarować elementy gearboxa?
Wojtasasg replied to echofoxtrot's topic in Ogólne techniczne
To się ładnie nazywa "piston head guide spring" i ma kod CU-014 :) -
Finalnie. Czym smarować elementy gearboxa?
Wojtasasg replied to echofoxtrot's topic in Ogólne techniczne
Wystarczy zastosować łt43 na prowadnicę sprężyny, do wewnątrz tłoka i w końcu na samą sprężynę. Warto sprawdzić jeszcze czy sprężynka od głowicy tłoka nie jest luźna bo też brzęczy gdy się zużyje. Sprawdzone na żywym ;) -
Wyjmij szczotki, przetrzyj delikatnie papierkiem ściernym 1800, tak aby nie uszkodzić krzywizny. Dodatkowo delikatnie przeczyść komutator, i sprawdź czy szczotki odpowiednio dociskają do komutatora. Powinno dać radę.
-
Obstawiałbym kostkę stykową, ale podobne objawy występują przy zwarciu na konektorach silnika. Sprawdź połączenie instalacja-silnik. Możesz sprawdzić przy okazji szczotki i sprężynki które je dociskają, a gdy tutaj nic nie znajdziesz to sprawdź czy nie ma przebicia :)
-
Najprędzej tłok bo jest plastikowy. Zainwestuj w chiński zestaw tuningowy i powinno być Ok.
-
Naładuj baterię porządnie Mi to wygląda na zacinkę, bo tłok jest trochę naciągnięty. Możesz spróbować odkręcić koszyk wraz z silnikiem. Gdy zajrzysz do środka zobaczysz zębatkę z zapadkami i samą zapadkę-to tzw anti-reversal, spróbuj czymś ją podnieść. To spowoduje że gearbox cofnie się pod wpływem działania naciągniętej sprężyny. Potem dopilnuj czy na pewno zapadka dalej prawidłowo blokuje, bo w takiej sytuacji łatwo uszkodzić sprężynkę anti-reversala. Po całej operacji załóż ponownie silnik i sprawdź czy działa. :)
-
Mogła przepalić się kostka stykowa... Gdy naciskasz spust to silnik reaguje jakkolwiek?
-
Dziękuję za pomoc! To była wina minimalnej ilości smaru która przytkała delikatnie dziurkę... PTW to delikatne maszyny :)
-
A ja mam pytanie. Moje ptw bardzo dziwnie zachowuje się na auto bowiem zdarza jej się, że mimo naładowanej baterii (lipo 11,1) potrafi czasem cofnąć zębatki... any ideas?
-
VAL-ki ciąg dalszy. Wymieniałem gumki, poprawiałem teflonfix nic nie przynosi oczekiwanych skutków. FPS skacze jak na skakance. Co ciekawe na kulkach 0.28 trzyma równe 400 fps, a na 0.2 skacze od 430 do 480. W obu przypadkach mowię o kulkach G&G. Ciągle nurtuje mnie ta dysza. @Mendi orientujesz się może jaką długość ma ta Twoja dysza?