Foka Posted June 18, 2006 Report Share Posted June 18, 2006 Z tego co wiem' date=' i czytalem tu na forum, w kazdym modedlu SR4 trzeba dopychac ta raczke. Sprezynka jest za slaba aby moc pociagnac to do konca ;)[/quote']Z metalbody nie ma tego problemu :) Quote Link to post Share on other sites
rosomaczysko Posted June 18, 2006 Report Share Posted June 18, 2006 U mnie ze stockowym body nie było tego problemu... Kupowałem w grudniu 2005. Kumpel kupił w kwietniu 2006 i już ten problem u niego jest... Quote Link to post Share on other sites
Kakaroth Posted June 19, 2006 Report Share Posted June 19, 2006 efekt chwijnej lufy udało mi się wyeliminować następująco: - po 1 jak ktoś napisał powciskałem kawałki szmatki między przednie uszka górnego body - po 2 zdjąłem całą lufę zewnętrzną i podkleiłem ją DELIKATNIE taśmą izolacyjną tak, żeby bardziej sztywno weszła w gniazdo na body - po 3 to samo zrobiłem z przednią częścią lufy zewnętrznej gdyż zauważyłem, że i ona ma lekkie wachania - po 4 dokręciłem wszystki śrubki [uwaga na wyrabiające się gwinty! trzeba tor obić z wielkim wyczuciem!] - po 5 jeszcze okleiłem miejsca łączenia lufy z body i obu części samej lufy taśmą izolacyjną Mam wersję Rifle (czyli tą fest najdłuższą) i w dodatku latam z tłumikiem 25cm... efekt chwiejnej był frustrujący ale jak narazie trzyma się sztywno i ładnie...rozwiazanie które podałem napewno nie jest na cąłe życie ale na te 2-3 miesiące chyba powinno zadziałać... jeszcze musze kupić locktite albo pożyczyć od dziewczyny lakier do paznokcji i zalać gwinty żeby się śruby nie odkręcały przy wibracjach. No i będzie koniec Pozdrawiam Kakaroth Quote Link to post Share on other sites
augustox Posted June 19, 2006 Report Share Posted June 19, 2006 a ja dzisiaj wyelimiwolem chwiejna lufe w 99% rozchylilem gorna czesc body,i tam gdzie wchodzi lufa na poczatku body to miedzy ta lufe a body powtykalem pociete w apski kawałki gumki do mazania. Jest to patent który wyczytałem jakies 3-5stron wcześniej tego topicu,metode opisywal pidzefajt,tyle ze on wsadzal tam kawalki gąbki :) Polecam ten Patent! Quote Link to post Share on other sites
Apam Posted June 23, 2006 Report Share Posted June 23, 2006 Mam pytanie ktorzy przy kupnie odrazu wymienili gumke HU na silikon. Czy wam tez na poczatku zle HU podkrecal, a potem juz sie dotral i byl luzik ?? Pytam bo u mnie czasami po 25 metrach spada kulka w dol jakby HU byl wylaczony. Quote Link to post Share on other sites
boron Posted June 23, 2006 Report Share Posted June 23, 2006 U mnie wszystko było i jest git. Quote Link to post Share on other sites
augustox Posted June 23, 2006 Report Share Posted June 23, 2006 mialem to samo,wogule nie podkrecal HU... Jakis czas tak strzelalem(jakies 1000kulek) potem zaczolem regulowac hopa kombinerkami bo reka nie szlo;/ i jest teraz gicior.Tez mam sylikonowa gumke HU. Wymienia ci wszystko bez utraty gwarancji gdy system nie jest obciążony, np. precka,HU,zebatki,łożyska,Lepszy GB...... Quote Link to post Share on other sites
Apam Posted June 23, 2006 Report Share Posted June 23, 2006 Moze jak sie dotrze na jutrzejszej strzelance to juz bedzie luzik. Do zobaczenie tym, ktorzy jutro będą w Raszówce. Quote Link to post Share on other sites
boron Posted July 8, 2006 Report Share Posted July 8, 2006 Wiecie jak może zlikwidować problem z SEMI? Czesto jak powoli spust naciskam, zamiast SEMI leci auto, aż do momentu jak spust "dojdzie do końca" Quote Link to post Share on other sites
Kakaroth Posted July 8, 2006 Report Share Posted July 8, 2006 Wiecie jak może zlikwidować problem z SEMI? z reguły problemem jest płytka selektora ognia lub taka malutka dźwigienka w środku GB. jeśli strzelałeś dużo, możliwe że przegrzała Ci się płytka lub jeśli wymieniałeś zębatki to selektor w GB nawalił Miałem taki sam problem, w Taiwangunie zrobili mi to koncertowo :) brak semi był frustrujący ale chłopaki na serwisie przywrócili go do życia :) Quote Link to post Share on other sites
pidzejfat Posted July 13, 2006 Report Share Posted July 13, 2006 Ja też tak miałem, zawsze przełączam z auto na safe, a potem na semi i wszsytko gra... Quote Link to post Share on other sites
augustox Posted July 13, 2006 Report Share Posted July 13, 2006 a ja wam chciałem powiedzieć że sr4 mnie bardzo wku****! ostatnio bardzo często tłok pozostaje w tylnej pozycji i się blokuje.... czy to może być wina wspaniałej orginalnej sr4-oskiej baterii która jest w zestawie wraz z karabinem?? są jakieś inne metody aby tłok się nie blokował tak często ?? pozdrawiam ! aha,i na dzień dzisiejszy odradzam kupno sr4 jeżeli nie jest to wina tej batki Quote Link to post Share on other sites
pidzejfat Posted July 13, 2006 Report Share Posted July 13, 2006 Na 100% wina baterii. Ta co dodają w standardzie to syf... Z tego co wiem to w stocku SRC powinno się używać baterii 9,6V... nie wiem dlaczego :? Ale mi na 9,6V pracowała b.dobrze. Quote Link to post Share on other sites
augustox Posted July 13, 2006 Report Share Posted July 13, 2006 a na 9,6 nie chrupna zebhatki lub jakies inne podzespoły?? [ Dodano: Thu 13 Jul, 2006 ] bedzie można używać trybu auto bez żadnych ograniczeń? Quote Link to post Share on other sites
osek Posted July 13, 2006 Report Share Posted July 13, 2006 a na 9,6 nie chrupna zebhatki lub jakies inne podzespoły?? Oczywiście, że nie. Na MG w opisie polecają baterie o tym napieciu do stocka. Ja jednak mam 8,4 i mi chodzi dobrze, poza tym trybem ognia. Wydaje mi sie, że płytka selektora jet do bani, ale nie jestem na 100% pewien. Quote Link to post Share on other sites
Kakaroth Posted July 29, 2006 Report Share Posted July 29, 2006 co do tunningu na TG - mi zrobili wszystkie bebechy od początku do końca i gun działa jak marzenie! mam naprawdę silny tunning, tak samo jak Ty wymienione wszystko w GB oprócz obudowy. nie narzekam. Strzelam spokojnie, magazynki się nie ruszają, lufa się nei chwieje...zacięć brak... może poprostu kiepski egzemplarz albo co? Quote Link to post Share on other sites
sirrafael Posted July 31, 2006 Report Share Posted July 31, 2006 No tak, w sobote po kilkunastu minutach zabaw coos poszlo w karabinie. Slysze dzwiek, jak przy mieleniu kawy lub cukru ;) Karabin w tym tygodniu nie leci do Taiwangunu tylko wysylam do Asg SHopu z racji tego, ze zmienie u nich i zebatke na nowa (jezeli w tym tkwi problem) i mam jeszcze pare innych spraw do zalatwienie ;) Quote Link to post Share on other sites
Foka Posted July 31, 2006 Report Share Posted July 31, 2006 Slysze dzwiek, jak przy mieleniu kawy lub cukru Gearbox - zębatki albo tłok. Quote Link to post Share on other sites
augustox Posted July 31, 2006 Report Share Posted July 31, 2006 napewno ci poszla zebatka tłokowa.... chyba ze miales juz ja wymieniana na stalową ? jak wyslesz guna do krakmanow to beda chcieli ci dac spowrotem aluminiowa za free za 25zl a stalowa kosztuje 50zl wiec 50-25 to jest 25zl.-tyle bedziesz musial doplacic za zebatke.A w sr4 najczesniej psuje sie zebatka tłokow i orginalna bateria jest do .... :ściana: ... wiadomo czego :P wiec lepiej kupic od razu jakas KAN'a i Sanyo.Ja se pozniej dokupilem 9,6V KAN 1050mah,bo na tej stockowej tlok sie wieszal.... Quote Link to post Share on other sites
OSI Posted July 31, 2006 Report Share Posted July 31, 2006 Witam ! Mam SR4 Tactical 330fps... I tu sie koncza plusy ;|.... Mam go od kwietnia i bylem z nim 2 razy na pelnej strzelance ;| - zawieszony tlok - nie podaje kulek - opadly styki - pociely sie styki - pomielona zebatka silnikowa - zgrzytanie - wogule nie wylatuje powietrze z lufy ( lufa nie jest zatkana ) - nie ma ognia pojedynczego ( nie taka calkiem wada;) ) - chwiejna lufa Takie usterki byly w moim karabinku ( nie za jednym razem ), jutro chyba idzie 4 raz na gwarancje ;|. Czy mam jakies prawo do zwrotu pieniedzy ?? ;| .Wiecej nerwow niz samej uciechy.... ;|. Mam to samo co Navy... tez jakies fatum czy uj wie co ;| Pozdrawiam i odradzam ;| Quote Link to post Share on other sites
javelin Posted July 31, 2006 Report Share Posted July 31, 2006 Zdaje się, że jeśli były 3 nieudane próby naprawy, to masz prawo żądać nowego egzemplarza :) # znajomych ma/miało SRC. KAŻDEMU zębatka poszła po mniej niż 6 tygodniach użytkowania 8O Ale nikt nie miał więcej problemów po wymianie. Jeden kolega dość mocno stuningował swojego i też ładnie działa. Quote Link to post Share on other sites
OSI Posted July 31, 2006 Report Share Posted July 31, 2006 No to widac u mnie jest jakies prawdziwe fatum..... ;|. Bede sie staral o zwrot pieniazkow bo to lekka przesada ;/. Nie obwiniam TG ale towar, bo kontakt z ludzmi w sklepie super, szybkie dzialnie (maile, wysylki, gwarancje;/ itp.). Pozdrawiam i dzieki Javelin ;) Quote Link to post Share on other sites
augustox Posted August 1, 2006 Report Share Posted August 1, 2006 OSI to twoje sr4 jest na maxa wadliwe.Ja też już mam go dosyć no ale ni aż tak :F Tez mam v.330fps.Gdy kupowalem go zakupilem go również z baterią src...totalna poraszka.Tłok sie cały czas na niej wiechał ! Teraz mam KAN'a 9,6V.Co do chwiejnej lufy... powsadzalem tam kawałki gumek i co jakis czas je zmnieniam i lufa jest w świetnym stanie. Poszła ci zębatka tłokowa czy silnikowa ? jeśli tłokowa to jest to normalka :mrgreen: [ Dodano: Tue 01 Aug, 2006 ] aha,moze mi ktos doradzic co do magów.Co lepsze King arms czy classic army low-cap ? Quote Link to post Share on other sites
OSI Posted August 2, 2006 Report Share Posted August 2, 2006 Poszła ci zębatka tłokowa czy silnikowa ? jeśli tłokowa to jest to normalka Poszla silnikowa... caly przebieg to kolo 10000 kulek. Quote Link to post Share on other sites
Gremlin017 Posted August 3, 2006 Report Share Posted August 3, 2006 u mnie to samo jak u wszystkich poszedł tłok a dokładnie zebatki od niego do tego zebatka od silnikai i chyba wszystkie zębatki jakie miałem w gearboxie ale wymieniłem je oprocztłoka czy mozecie mi doradzic co kupic??myslalem nad tłokiem aluminiowym za 99 zeta lub zestawie z asgshopu czyli Wzmocniony, kompletny zestaw cylindra i tłoka do M4A1 / M15 Guarder za 218 zeta Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.