Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

[Oficjalny] MASADA/ACR


Guest Mati13k

Recommended Posts

Niestety, coraz więcej maniaków, chce mieć więcej niż 500 fps w szturmówce...

W zasadzie nie wiadomo po co...

Gorzej, jak oberwiesz potem od takiego z 15m... na auto...

 

130 przy dobrym doszczelnieniu da Ci 450 fps, na cholerę Ci więcej, jeszcze komuś krzywdę zrobisz.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 92
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ładujcie w zasięg nie w moc, tym bardziej w szturmie, Mp7 od TM Johnego ma z 260 fps i ciągnie celnie na 50m albo i więcej mówił tak sam. Masada świetny karabin, jedynie co wymienić to guma, ew teflon fixa zrobić i wsio :)

Uwielbiam Masadę <3

Link to post
Share on other sites

Trochę odgrzeję kotleta, dopiero teraz znalazłem temat.

A pmagi starowskie (green label)? Ktoś próbował tych magazynków?

Siedzą i podają idealnie, 2000 kulek i 0 problemów.

 

 

Jakie batki stosujecie w swoich Masadach? 8,4V wystarczy czy lepiej jednak 9,6V?

asgshop radzi 8,4, ja wsadziłem 7,4 20C 1000mAh, rof rzędu 15 kulek/sek.

 

Brzydka jest! :icon_biggrin:

A właśnie że piękna ! :cool:

Link to post
Share on other sites
Guest Psikus

Nie odpowiada się pytaniem na pytanie. Uwierzcie, zauważyłem że to szturmówka. Może będę chciał ją kiedyś przerobić na snajpę. Uprzedzę wasze pytanie: Nie nie interesuje mnie kupno prawdziwej snajpy. Chcę znać pełne możliwości repliki zanim ją kupie. Po to jest też to forum tak myślę, żeby oceniać stan faktyczny replik a nie tylko że szturmówka ma mieć do 430 fps. Ktoś może chcieć mieć i 700 - nie wnikam, interesuje mnie tylko możliwość tuningu. Podobno nie ma możliwości wsadzić do masady innego gearboxa. I jak pęknie to sam Pan Bóg nie pomoże. Można kupić oddzielnie takie gearboxy? Są gdzieś zamienniki? Uprzedzę kolejne pytanie: Wiem że na stronie jakiejś tam jest ileś tam strony o masadzie, ale po to jest polskie forum żeby nie skakać jak zając na angielskie strony.

 

Niestandardowe części w tej replice to:

dysza

gearbox

głowica cylindra

coś pominąłem?

 

Można je dostać łatwo w kraju lub za granicą?

Edited by Psikus
Link to post
Share on other sites

Podobno nie ma możliwości wsadzić do masady innego gearboxa. I jak pęknie to sam Pan Bóg nie pomoże. Można kupić oddzielnie takie gearboxy? Są gdzieś zamienniki?

Nie ma.

 

Uprzedzę kolejne pytanie: Wiem że na stronie jakiejś tam jest ileś tam strony o masadzie, ale po to jest polskie forum żeby nie skakać jak zając na angielskie strony.

Na Arnies Masadę ma kilkadziesiąt osób, na WMASG nie wiem czy pięć. Tak więc zastanów się gdzie znajdziesz więcej satysfakcjonujących Cię odpowiedzi;).

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

W sklepie mi powiedzieli że do tej repliki nie wsadzę sprężyny mocniejszej jak 130. Ma ktoś pomysł czy da się ją jednak zamontować?

 

 

Da się tylko po pierwsze proponuje wymienić tłok, bo to co jest w środku to kabaret ;P Wygląda na to samo co Element(ten bezbarwny)

Prowadnica wytrzymuje-pomimo, że kompozyt. Silnik kumpel spalił przy zacince, ogólnie najlepszy nie jest(a magnesach neodoymowych można zapomnieć:P)

 

Niestety, coraz więcej maniaków, chce mieć więcej niż 500 fps w szturmówce...

W zasadzie nie wiadomo po co...

Gorzej, jak oberwiesz potem od takiego z 15m... na auto...

 

130 przy dobrym doszczelnieniu da Ci 450 fps, na cholerę Ci więcej, jeszcze komuś krzywdę zrobisz.

 

Ja mam na SP120- 430fps i uwierz, że da się i 450 :P

 

 

Ja teraz się bawie w BU w Masadzie trzeba było tylko zamówić do "stworzenia" dysze :D...

 

 

Pzdr.

 

P.S. Srr, że odpisuje tak w miare późno, tak "odgrzałem kotleta" :happy:

Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...
  • 2 months later...

Cześć!

Od jakiegoś czasu bezskutecznie przeszukuję internet w poszukiwaniu wymiarów przedniego chwytu ACRa takiego jak na zdjęciu w linku poniżej. Może ktoś z was wie gdzie można znaleźć takie informacje? Potrzebuję tego ponieważ mam zamiar zrobić takie na własną rękę tym bardziej że PTS chyba się za to nie zabierze.

 

Chodzi mi o coś takiego : http://img684.imageshack.us/img684/2273/acrguard.jpg

ewentualnie taki: http://www.gunblog.com/wp-content/uploads/2010/10/acr1.jpg

Pozdrawiam Kabel

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Witam

 

Ja mam krótkie pytanko, jaki typ silniczka siedzi w tej replice(krótki/długi), oczywiście mowa o MASADA ACR- MAGPUL PTS .

Jeszcze się do niej nie dobierałem, to też nie wiem, a kompletuje części do wymiany,

i jaki byście polecali do sprężyny M130 by lekko przyśpieszyć reakcje na spust i był w miarę cichy, na ROF'ie mi nie zależy

 

Najlepiej gdyby cena nie przekraczała 300 zł

 

Pozdrawiam

Edited by sc0tty
Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Cześć!

Od jakiegoś czasu bezskutecznie przeszukuję internet w poszukiwaniu wymiarów przedniego chwytu ACRa takiego jak na zdjęciu w linku poniżej. Może ktoś z was wie gdzie można znaleźć takie informacje? Potrzebuję tego ponieważ mam zamiar zrobić takie na własną rękę tym bardziej że PTS chyba się za to nie zabierze.

 

Chodzi mi o coś takiego : http://img684.imageshack.us/img684/2273/acrguard.jpg

ewentualnie taki: http://www.gunblog.com/wp-content/uploads/2010/10/acr1.jpg

Pozdrawiam Kabel

 

 

Nie ma szans narazie na taki front. Gdyby się gdziekolwiek pojawił już by było o nim głośno. To oficjalny, nowy front zaprojektowany przez firmę Bushmaster/Remington na potrzeby jeszcze większej redukcji wagi ACRa. Samemu też wątpię że uda Ci się zrobić, no chyba że do stockowego frontu Magpula podoczepiasz sobie szyny ris gdzie popadnie, ale to ciągle nie to samo.

 

Jedyna możliwość jaką widzę to ściągnięcie "jakimś" sposobem tego frontu za dużą kasę od ostrej broni i wpakowanie jej w replikę :) Powodzenia!

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Jeśli miałbym wymiary tego frontu to jaki byłby problem ze zdobieniem? Raczej żaden

 

Według mnie byłby problem. Posiadasz maszyny, i obrabiarki które oddałyby w 100% wygląd tego nowego frontu? Pseudo coś tam zawsze można zrobić jak się chce i potrafi.

Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...

Hej.

Odkopię trochę ten temat.

Zapewne zadam bardzo banalne pytania, ale kto pyta nie błądzi:)

-Jak z używaniem repliki, czy jest wygodna, dobrze leży w dłoniach, ciężar jakoś doskwiera?

-Jak u niej z żywotnością? Czy wymaga jakiś konserwacji, dużych nakładów?

-Gdzie najlepiej kupić i z jakimi częściami aby była to replika do lasu ( co by miała ok 500FPS i bardzo dobrą celność )

-Czy łatwo ją wytłumić ( bawię się w ala SF, więc cicha broń to podstawa )?

-I najważniejsze, ma ktoś taką do sprzedania?

Link to post
Share on other sites

Hej.

Odkopię trochę ten temat.

Zapewne zadam bardzo banalne pytania, ale kto pyta nie błądzi:)

-Jak z używaniem repliki, czy jest wygodna, dobrze leży w dłoniach, ciężar jakoś doskwiera?

-Jak u niej z żywotnością? Czy wymaga jakiś konserwacji, dużych nakładów?

-Gdzie najlepiej kupić i z jakimi częściami aby była to replika do lasu ( co by miała ok 500FPS i bardzo dobrą celność )

-Czy łatwo ją wytłumić ( bawię się w ala SF, więc cicha broń to podstawa )?

-I najważniejsze, ma ktoś taką do sprzedania?

 

-Replika jest wygodna i dość lekka, ręce się nie męczą, nawet przy dłuższej grze.

-Jak trafisz dobry egzemplarz to nie ma problemów, warunkiem jest niegrzebanie w replice.

-Dociągnięcie do 400FPS to cud, potem trzeba wstawić nowy szkielet gearboxa. Sporo części ma jakieś dziwaczne wymiary, często trzeba skracać albo odchudzać np. dremelem.

Link to post
Share on other sites

Jako że edycja jest niemożliwa, a recenzji również po PL nie widzę ( a ang nie odpowiadają na moje pytania / nie rozumiem co tam napisali ) chciałbym się spytać i coś jeszcze.

Jak z zasięgiem i celnością broni w stocu / po wsadzeniu innej sprężyny i lufy ( jak ktoś wsadził coś innego to proszę napisać cóż tam umieścił ) bez grzebania w GB i utraty gwarancji.

Jakie magazynki pasują do broni, oczywiście PMAG.

Ponawiam również pytanie o żywotność repliki i gdzie najlepiej kupić.

Link to post
Share on other sites

Repliki nie ruszałem w środku poza tym że wywaliłem kilka magów na m120 guardera. Nawet na stockowej sprężynie strzela ładnie i daleko. Jeżeli lubisz speszjal forces to na bank nie będziesz miał problemu żeby podkraść się od boku albo od tyłu. ;) Ogólnie jest tak, że gearbox nie jest standardowy i jak pęknie to jest problem, więc nie radzę robić z tego snajperki no chyba, że jakoś go wzmocnisz.

Link to post
Share on other sites
  • 8 months later...

Hej. jestem szczęsliwym lub mniej szcześliwym posiadaczem masady pts. tuningowałem ją na parę sposobów na różnych częściach. Macie jakieś pytania? Piszczie na maila: pinkosa@o2.pl . Zainteresowanym chętnie udziele info z moich osobistych sukcesów i przegranych w kwesti modyfikacji tej repliki.

Link to post
Share on other sites

Nie ma sprawy. Masadę zakupiłem używaną, ale w stanie praktycznie sklepowym jakieś 2 lata temu. Przez pierwszy sezon śmigała na oryginalnych cześciach gearboxa, oprucz sprężyny, którą wymieniłem na sp120 guardera. Wszystko działało, dopuki nie nastąpiła ścina prawdopodobnie z powodu tanich kulek które cieły się w magazynkach no i wkońcu w lufie. Awaria pociągnęła za sobą wymianę tłoka i zębatek. Stokowy tłok jak wiadomo jest wykonany z jakiegoś przezroczystego tworzywa, łącznie z zebami, które zostały zmielone przez zębatke tłokową. Wyrobieniu naturalnemu uległa także dysza, która nie powalała szczelnością, no i zaczeły się schody. Kupienie nowej dyszy do tej repliki jest dosyć kłopotliwe, ale udało mi się znaleźć firme a własciwie sklep który dorobił mi dyszę mosiężną, nie tylko na długość oryginalnej, ale też o poszerzonej średnicy (bore up) no i z oringiem umieszczonym wewnątrz. Dysza została wytoczona i spasowana z wyciszoną głowica cylindra bore up v 3 guardera, która jeat zrobina ze stali nierdzewnej. Jedynej modyfikacji jakiej musiałem dokonać przy głowicy to zeszlifowanie niewielkiego wypustu na kołnierzu, który posiada większość głowic typu v 3. Całość, od czasu zamontowania działa świetnie. szczelność jest idealna. Reszta cześci które zostały zmienione to: cylinder bore up (deep fire), tłok aluminiowy 14 stalowych zębów (ACM), wyciszona aluminiowa głowica tłoka bore up (JG). zębatki o przełożeniu 22,2 : 1 (modify), precka 363mm 6,01 (jbu), gumka hop up zielona g&g. Wymieniłem także przewody, aby mieć pewność że przy lipo 11,1 nie będą się grzały. Nie wchodząc w koszta, postanowiłem udać sie do leroya i zakupić po 0,5 metra przewodu czarnego i czerwonego o średnicy 1,5 mm. Zakup kosztował około 2zł nie licząc cyny do lutowania. Przewody są sztywniejsze niż sylikonowe ale w masadzie to akurat nie robi różnicy, gdyż poprowadzone są w wiekszości na zewnątrz szkieletu. Na upartego podejrzewam, że można by było zamontować grubsze, ale to kwestia eksperymentu. Kabelki spisują się wyśmienicie nie widać aby się przegrzewały, no i silnik na nich pracuje dużo lepiej niż na pierwotnych. Silnik zostawiłem oryginalny narazie sprawuje sie ok. Jak się szczoty skończą. To go wymienie

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...