Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Hej.

 

Mam takie dość ciekawe pytanie.

 

Jak to się dzieje, że w replikach <500fps przy dodawaniu Hopa fpsy maleją, natomiast przy silniejszych rosną...

 

Mówię tu na własnym przykładzie:

 

Aug - 475fps na zerowym HU, 460-465fps na ustawionym HU

 

SL9 - 565fps na zerowym HU, 595fps na ustawionym HU...

 

Podczas posiedzenia, wpadła mi pewna piękna myśl do głowy:

"Otóż, gdy dodajemy hopa 'dzyndzel' się wysuwa i zatrzymuje naszą kulkę na krótka chwilę. Przez ten czas ciśnienie w cylindrze rośnie i w pewnym momencie gumka nie jest już w stanie 'utrzymać' kulki i wypuszcza ją w większą prędkością, ponieważ ciśnienie było większe."

 

No wszystko ok ładnie. Ale dlaczego nie dzieje się tak w przypadku mniejszych fps`ów?

 

Hmm...

Link to post
Share on other sites

Lukira chya nie zauwazyles topiku o hopie i fpsach - ze zazwyczaj hop dodaje fpsy ;)

Glownie w snajperkach springowych - ale przy mocnych springach w elektrykach tez tak jest.

Dodaj jeszcze jedna rzecz - zawsze strzelasz przez chrono do gory czy w dol ?

Bo jak w dol - to mozliwe ze kulka (nie blokowana przez hopa) zjezdza ci lufa odrobinke - i przez to cisnienie poczatkowe jest duzo mniejsze - nic jej nie blokuje.

Inna sprawa to za dluga dysza - albo jej nieodpowiedni ksztalt do gumki - potrafi przepchnac kulke za dziubek gumki i tez ci kulka zjezdza.

O uszczelnianiu sie systemy i guardera czarnego nie wspomne - to tragedia w augu. Mi tez daja one po prawie 100 fps strat na polaczeniu dysza-hop.

Link to post
Share on other sites

Mniejsza moc = mniejsze ciśnienie tj. w samochodzie gdyby na tłoku było niskie ciśnienie, gazy uciekną przez przerwę w pierścieniu.

Większa moc = większe ciśnienie a wtedy po wysunięciu "dzyndzla" powstaje mniejsza szczelina gdzie gazu mogą uciec bo otwór jest "zapchany" "dzyndzlem".

Link to post
Share on other sites
×
×
  • Create New...