Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

NOTE: FOR AIRSOFT ONLY

Don't apply on real shotgun or it will damage chamber

Na pewno z tych? Nie znam się jakoś bardzo, choć w sumie w dubeltówce mogłoby to działać. Pisze tam też:
Shotgun shell for real gun training will be available soon.

@edit.

W sumie chyba jednak działa, mój błąd.

Edited by Gasparzinho
Link to post
Share on other sites

Możnaby spróbować ze zdekowaną dubeltówka.

Ale biorąc pod uwagę nasze prawo dotyczące deka broni palnej mogłoby to spowodować parę lat odsiadki.

Chociaż jakby wykonać lufy z opisem "for airsoft only" mogłoby się udac.

Ale żeby nie było że zachęcam do łamania prawa trzebaby się z prawnikiem skonsultować czy taka rzeżba nie byłaby zagrożona sankcją prawną (znaczy czy strzelba z lufami niedostosowanymi do odpalania ostrej amunicji wyczerpywałaby miano broni)

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Swojego czasu byłem bardzo zainteresowany zrobieniem takiego wynalazku ale skończyło się kupnem chińskiego M500 :wink:

Na allegro widziałem denixowe strzelby ale w cenie 500zł. Można by przerobić ew. coś takiego

http://allegro.pl/strzelba-edison-dubeltowka-monte-carlo-warszawa-i1222871006.html

 

...albo właśnie kupić takiego denixa i do niego przynajmniej 6x łusków madbulla Co2 czyli wyjdzie ok 1000zł bo z o opinii na zagranicznych forach wynika, że zasięg łusek które działają na zasadzie granatów zasilanych green gazem jest raczej znikomy + tylko 3 kulki z każdego shellsa. Nie mówię już o shellsach przelotowych ( zbiornik gazu w strzelbie) bo to całkowita porażka.

http://allegro.pl/dluga-dwururka-usa-wyatt-earp-1881-r-najtaniej-i1226460474.html

i po prostu wyszlifować wew. stronę lufy jak coś by nie pasowało.

Edited by volf13
Link to post
Share on other sites