feder91 Posted December 30, 2011 Report Share Posted December 30, 2011 Misie pysie, czy ten gb można dostać gdzieś w polsce? Czy jednak PolarStar stwierdziło że nie będzie jednak go sprzedawać bo ich produkt był za fajny? Quote Link to post Share on other sites
Kuba_T1000 Posted December 30, 2011 Report Share Posted December 30, 2011 Sprzedają do Polski więc luz :) Gorzej z dostępnością. No i dolar drogi aktualnie. Quote Link to post Share on other sites
senkuPH Posted January 1, 2012 Report Share Posted January 1, 2012 Gdzie więc można go szukać? Quote Link to post Share on other sites
Kuba_T1000 Posted January 2, 2012 Report Share Posted January 2, 2012 http://www.ampedairsoft.com/category_s/185.htm Zamawiasz i wysyłają do Ciebie. Nie pamiętam ile chcieli za wysyłkę do polandii ale nie więcej niż 50 dolców. Quote Link to post Share on other sites
senkuPH Posted January 2, 2012 Report Share Posted January 2, 2012 Zamawia ktoś?:) jakby co jestem chętny by się dołączyć. Quote Link to post Share on other sites
mandao Posted January 10, 2012 Report Share Posted January 10, 2012 A czy ktoś już wie jak to cudo zamontować w SR25 ? Quote Link to post Share on other sites
ctxpl Posted May 10, 2012 Report Share Posted May 10, 2012 Witam Jestem posiadaczem cuda od polarstara. Jeżeli chodzi o montaż w SR-25 - sprawa dyszy - musi być dłuższa polarstar ma w niedługim czasie sprzedawać dysze ( osobiście zleciłem tokarzowi wykonanie) . Zbytnio na razie nie mam czasu by pisać o jego wadach i zaletach ale powiem tylko tyle: nigdy więcej elektryka :]. Co do regulacji czasu otwarcia zaworu przyrost mocy jest +/- 5 fps ale kulka jakby hymm leciała znacznie dalej :). Główna regulacja odbywa się ciśnieniem 80- 120 psi oraz dyszami ( różne średnice). Zasilanie HP jest dla osób które mają dostęp do napełniania butli. Jeżeli ktoś jest zainteresowany mogę zająć się sprowadzeniem GB. Gearbox dla zaawansowanych i doświadczonych graczy - rof który można uzyskać i moc na raz mogą być bardzo bolesne ... Quote Link to post Share on other sites
mandao Posted June 17, 2012 Report Share Posted June 17, 2012 troszkę odświeżę pytanie czy ktoś natkną się na jakieś wieści odnośnie części do SR25 ctxpl jak ci wyszło wytoczenie dyszy, możesz wrzucić jakieś foto oraz trochę opisać jak ci się sprawuje osiągi i takie tam (oraz foto zamontowanych części a może jakiś filmik) z góry dzieki Quote Link to post Share on other sites
senkuPH Posted June 19, 2012 Report Share Posted June 19, 2012 Nie wiadomo nic o tym, czy trafi to w końcu do jakiegoś sklepu w PL? Quote Link to post Share on other sites
Visq Posted July 18, 2013 Report Share Posted July 18, 2013 W chwili obecnej Fusion Engine sprzedają sklepy w Niemczech, Francji (cena nie 500usd ale 500 euro za silnik), Rosji i Japonii, poza nimi to USA. Jeden z warszawskich sklepów zainteresował się tematem ale wątpię, by coś z tego wyszło...kwestia wysokich cen i małej popularności. Sam zamówiłem z USA Fusion Engine v2 gen 3, 4 dysze, air rig i butlę kevlarową - będę instalował w replice SCAR-L VFC. Droga impreza, ale myślę, że warto. Spróbuję zrobić małą fotorelację z instalacji i opis użytkowania gdy dotrze do mnie zestaw. Quote Link to post Share on other sites
senkuPH Posted July 18, 2013 Report Share Posted July 18, 2013 W chwili obecnej Fusion Engine sprzedają sklepy w Niemczech, Francji (cena nie 500usd ale 500 euro za silnik), Rosji i Japonii, poza nimi to USA. Jeden z warszawskich sklepów zainteresował się tematem ale wątpię, by coś z tego wyszło...kwestia wysokich cen i małej popularności. Sam zamówiłem z USA Fusion Engine v2 gen 3, 4 dysze, air rig i butlę kevlarową - będę instalował w replice SCAR-L VFC. Droga impreza, ale myślę, że warto. Spróbuję zrobić małą fotorelację z instalacji i opis użytkowania gdy dotrze do mnie zestaw. CZEKAM. Quote Link to post Share on other sites
ctxpl Posted July 19, 2013 Report Share Posted July 19, 2013 W chwili obecnej Fusion Engine sprzedają sklepy w Niemczech, Francji (cena nie 500usd ale 500 euro za silnik), Rosji i Japonii, poza nimi to USA. Jeden z warszawskich sklepów zainteresował się tematem ale wątpię, by coś z tego wyszło...kwestia wysokich cen i małej popularności. Sam zamówiłem z USA Fusion Engine v2 gen 3, 4 dysze, air rig i butlę kevlarową - będę instalował w replice SCAR-L VFC. Droga impreza, ale myślę, że warto. Spróbuję zrobić małą fotorelację z instalacji i opis użytkowania gdy dotrze do mnie zestaw. według mnie cena air ringu w usa to lekkie przegięcie w PL taki zestawik składa się o wiele taniej. Wsadzałem do scara-l vfc - jest z tym trochę roboty z racji nietypowego selektora vfc- jak masz kogoś kto robi rzeczy na cnc albo dusze artysty to wystrugasz pod polara taki selektor. Co do dyszy do SR-25 to na razie problem jest z ustawieniem gb w body sr - lecz w GR25 ( od g&g) nie powinno być problemu. Quote Link to post Share on other sites
Visq Posted July 22, 2013 Report Share Posted July 22, 2013 (edited) Wsadzałem do scara-l vfc - jest z tym trochę roboty z racji nietypowego selektora vfc- jak masz kogoś kto robi rzeczy na cnc albo dusze artysty to wystrugasz pod polara taki selektor. Którą wersję Fusion Engine wsadzałeś? Poprzednie miały własny, emkowy selektor i faktycznie nie pasował, ale najnowsza gen. 3 korzysta z selektora AEG, konsultowałem się z P* - wg nich nie powinno być problemów...mam nadzieję. Moje zamówienie nie zostało jeszcze nawet wysłane - wszystkie sklepy w USA wyprzedają fusion engine nim jeszcze wyjdą z fabryki - dostępne są tylko w pre-orderach. Spodziewam się paczki za 2-3 tyg. Zdążyłem za to zmodyfikować zamówienie i zmienić czerwoną dyszę (ok 550 fps przy 360mm lufie) na dyszę "o specyfikacji red+"...moim celem jest stworzenie 3 wariantów na 1 replice: cqb (320-340fps), auto@asgw (450-460fps auto), para-snipe (550-600 single only). Może w przyszłości skuszę się na drugi upper do wariantu cqb lub para-snipe. Co jeszcze odnośnie samego fusion engine - na amerykańskich forach jest sporo dyskusji na temat możliwych modyfikacji - od elektronicznej optymalizacji działania samego układu (różne parametry typu długość otwarcia zaworków itd itp), poprzez skracanie skoku spustu, wymianę wewnętrznych dyszy na takie dodatkowo usprawniające przepływ powietrza, aż po zapowiedzi dodatkowych rozszerzeń typu wykrywanie pustego magazynka i moduł automatycznego nakręcania do magazynków typu box. mniam. ps. Polar Star wyprodukował już dysze do SR25 G&G. Dla niewtajemniczonych Fusion Engine oferowany jest również do (prawie) wszystkiego co ma V2, V3 (AK47!), m240, m249 :) Edited July 22, 2013 by Visq Quote Link to post Share on other sites
ctxpl Posted July 22, 2013 Report Share Posted July 22, 2013 Którą wersję Fusion Engine wsadzałeś? Poprzednie miały własny, emkowy selektor i faktycznie nie pasował, ale najnowsza gen. 3 korzysta z selektora AEG, konsultowałem się z P* - wg nich nie powinno być problemów...mam nadzieję. Selektor do scar-a vfc jest nietypowy - nie działa on na zasadzie łezki jak w m-kach tylko tam masz zęby, ogólnie musisz jeszcze zmodyfikować kolbę ( chyba ze ecu chowasz w chwycie pistoletowym). Co do zmian parametrów - można wszystko tylko trzeba z głową. Posiadam dwa FE, rozpracowane w tym gen3 - pomysłowość amerykańców nie zna granic. Defekt jest taki że jak sie coś tam zjebie to może okazać się że naprawa nie będzie tania a polar sprytnie się zabezpieczył jeżeli chodzi o możliwość zamienników czy zdobycie z tańszego źródła. Quote Link to post Share on other sites
Visq Posted July 22, 2013 Report Share Posted July 22, 2013 Selektor do scar-a vfc jest nietypowy - nie działa on na zasadzie łezki jak w m-kach tylko tam masz zęby, ogólnie musisz jeszcze zmodyfikować kolbę ( chyba ze ecu chowasz w chwycie pistoletowym). Co do zmian parametrów - można wszystko tylko trzeba z głową. Posiadam dwa FE, rozpracowane w tym gen3 - pomysłowość amerykańców nie zna granic. Defekt jest taki że jak sie coś tam zjebie to może okazać się że naprawa nie będzie tania a polar sprytnie się zabezpieczył jeżeli chodzi o możliwość zamienników czy zdobycie z tańszego źródła. Czyli potwierdzasz, że przy gen 3 wciąż nie będzie to plug and play z moim Scarem-L? co do części zamiennych - co może się tam zepsuć? awaryjność o niebo lepsza niż AEG czy PTW. Quote Link to post Share on other sites
ctxpl Posted July 22, 2013 Report Share Posted July 22, 2013 Teraz tak patrzę na gb scara (aegowy) to gen 3 podejdzie o ile wszystkie wymiary są ok - tylko przeróbka dla kabla do ecu zostaje. Standardowo polar pakuje selektor od vfc ( np taki jak w HK 416). Zepsuć - elektrozawór - jeden przypadek już taki miałem. Quote Link to post Share on other sites
Visq Posted August 3, 2013 Report Share Posted August 3, 2013 Zepsuć - elektrozawór - jeden przypadek już taki miałem. Dobrze, że zamówiłem dodatkowy ;) paczka już w drodze, zobaczymy ile na cle przetrzymają. Tak czy siak wkrótce recenzja. Quote Link to post Share on other sites
Visq Posted August 8, 2013 Report Share Posted August 8, 2013 Paczka przyszła, Fusion Engine zamontowany...czad. Nie miałem żadnych problemów, gdyby nie wredny selektor to trwałoby to 5 minut. Postrzelałem na sucho... https://www.facebook.com/photo.php?v=454496921324505&saved w weekend rozbiorę wszystko jeszcze raz na spokojnie i przygotuję jakoś fotorelację. Quote Link to post Share on other sites
Mops Posted August 15, 2013 Report Share Posted August 15, 2013 Visq jak z cłem? Duża dopłata? Dzięki Quote Link to post Share on other sites
Visq Posted August 16, 2013 Report Share Posted August 16, 2013 700 zł przy zamówieniu na 960usd (z wysyłką). Zapracowany jestem ostatnio i nie mam czasu na fotorelację, może w ten weekend się uda. Mogę za to już teraz napisać: na dyszy red+ - 560fps, na zielonej 360fps. (to przy lufie 360mm, na dłuższej będzie trochę więcej). Rof od 10 do 40 fps (da się może i więcej). Reakcja na spust jak PTW albo i lepiej, muszę trochę skrócić sam skok spustu. Quote Link to post Share on other sites
thewojtz Posted August 17, 2013 Report Share Posted August 17, 2013 @Visq - nie wolałeś poczekać na gb od mancraftów? Bo z tego co widzę dość słono, a nawet bardzo słono Cię kosztowała ta impreza... Quote Link to post Share on other sites
Axel Posted August 17, 2013 Report Share Posted August 17, 2013 Skoro kupił P* to chyba wolał P* . Quote Link to post Share on other sites
Visq Posted August 17, 2013 Report Share Posted August 17, 2013 (edited) PTW też słono kosztuje, nawet więcej, a ludzie kupują. Tu mam rozwiązanie sprawdzone, mega wydajne i dające masę możliwości i koniec zmartwień z serwisowaniem. Nie wiem jak idą prace w Mancrafcie, życzę im jak nalepiej jako polskiej inicjatywie, ale nie należę do cierpliwych osób :icon_smile: Edited August 17, 2013 by Visq Quote Link to post Share on other sites
ASG Kraśnik Posted October 3, 2013 Report Share Posted October 3, 2013 Witam, nie znam się za bardzo na fusion engine, a też byłbym zainteresowany takim rozwiązaniem, czy ktoś mógłby mi wytłumaczyć działanie tego cuda? Quote Link to post Share on other sites
Visq Posted October 3, 2013 Report Share Posted October 3, 2013 Fusion Engine to jednostka w kształcie gearboxa AEG, którą instalujesz w jego miejsce. Zasilana jest sprężonym powietrzem z butli, które poprzez układ zaworów porusza dyszą dozującą odpowiednią dawkę wystrzeliwującą kulki - wszystkim steruje układ elektroniczny, który daje wiele możliwości modyfikacji parametrów (rof, single only/auto/burst, i inne zaawansowane funkcje). Co chcesz konkretnie wiedzieć? Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.