AdameKOSW Posted December 4, 2010 Report Share Posted December 4, 2010 Witam, po wymianie sprężyny na SP130 Guardera poszedł mi tłok. Jaki zakupić obecnie by bezproblemowo i długo pracował z SP130 oraz baterią li-po 11,1v? Myślałem nad tłokami firmy SHS dostępnymi u Krakmanów. Co polecacie? Quote Link to post Share on other sites
Bojeq Posted December 4, 2010 Report Share Posted December 4, 2010 Kocur dosyć długo katował taki tłoczek właśnie na M130 i dawał radę. Quote Link to post Share on other sites
AdameKOSW Posted December 4, 2010 Author Report Share Posted December 4, 2010 Ok, dzięki za info. Ktoś się jeszcze wypowie? Quote Link to post Share on other sites
Roni92 Posted December 4, 2010 Report Share Posted December 4, 2010 No spoko, ale chiny to chiny, u mnie średnica wew. tłoka jest z deka za mała i sprężyna trze o jego ścianki lekko. Quote Link to post Share on other sites
Marcinek83 Posted December 4, 2010 Report Share Posted December 4, 2010 Roni92 Kupiłeś Chiński sprzęt to nie marudź. Tłoki JBU wytrzymują wszystko. Quote Link to post Share on other sites
AdameKOSW Posted December 4, 2010 Author Report Share Posted December 4, 2010 Taki tłok będzie ok? http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_215_128_140&products_id=5333&name=JBU_-_Tlok_POM_z_Metalowymi_Zebami_-_Full_Teeth Quote Link to post Share on other sites
AdameKOSW Posted December 5, 2010 Author Report Share Posted December 5, 2010 Ponawiam pytanie. Quote Link to post Share on other sites
Snipernr1 Posted December 6, 2010 Report Share Posted December 6, 2010 Powinien hulać ale rożnie się to przekłada.Moim zdaniem za mało ma nadlane materiału za szczęką od strony prowadnicy sprężyny i może Ci wyszarpać całą szczękę . Trzeba by podklejać dobrym klejem. Poczekaj może i kup SHS z 14 metalowymi zębami .Na forum piszą że katują go na 160 . U kumpla lata na 130 przy rofie 20 rps i na razie jest bezawaryjnie po 4 tyś. Sam posiadam czarnego guardera i na 130 guardera przy rofie 12 rps po 50 tys zero śladów zużycia . Wczoraj rozebrałem swoja replikę po niedzielnym strzelaniu przy -8 st. i stan taki sam jak po przebiegu 10 tys .Fotki masz w temacie" Jaki tłok pod 140" post nr. 204. Ewentualnie niech się wypowie ktoś kto już sprawdzał stan tłoka SHS po większym przebiegu. Quote Link to post Share on other sites
thewojtz Posted December 6, 2010 Report Share Posted December 6, 2010 Marcinek, ale z drugiej strony nie wszystko wytrzymuje JBU ;) Quote Link to post Share on other sites
luglo Posted December 6, 2010 Report Share Posted December 6, 2010 (edited) Witam, po wymianie sprężyny na SP130 Guardera poszedł mi tłok.Sprawdź dlaczego tak się stało bo może się okazać, że zniszczysz kolejny tłok. Sama wymiana sprężyny wcale nie musiała być tego przyczyną: - tłok mógł być wcześniej nadwyrężony, - coś zostało źle złożone podczas wymiany, - M130 musi 'trochę' popracować zniszczyć najzwyklejszy tłok. Tłoki JBU wytrzymują wszystko. Niestety nie. Replika CM049J, M150 i zestaw cylindra BU. Pękła sprężynka antyreversala (część warta max 1zł) i cały aluminiowy, z metalowymi zębami tłok oraz koło tłokowe poszły do kubła. Ale póki co to jedyny przypadek, z którym miałem do czynienia bo o żadnym poza tym nie słyszałem. Nie ma części wytrzymujących wszystko. "Takie rzeczy tylko w Erze" :blush: A co do tłoków SHS to dopiero testuję i póki co M170 przerobiła już w tej współpracy 1450 strzałów i oboje mają się dobrze. Jak przemieli drugie tyle to będzie można ten tłok polecić. Edited December 6, 2010 by luglo Quote Link to post Share on other sites
AdameKOSW Posted December 6, 2010 Author Report Share Posted December 6, 2010 A czy długość sprężyny ma tu coś do rzeczy? Znajomy mi montował i powiedział że sprężyna była o 4-5cm za długa. Teraz napisałem do Krakmana w sprawie niej. Quote Link to post Share on other sites
luglo Posted December 6, 2010 Report Share Posted December 6, 2010 W przypadku tego co Ci się stało to bez znaczenia. Chociaż?.. Wrzuć fotę tego tłoka. Quote Link to post Share on other sites
AdameKOSW Posted December 6, 2010 Author Report Share Posted December 6, 2010 Fotka powinna być wieczorem jak tylko znajomy mi wyśle. Quote Link to post Share on other sites
Snipernr1 Posted December 6, 2010 Report Share Posted December 6, 2010 Ze 130 jest czasami problem jeśli chodzi o podwójne łożyskowanie. W 1 GB śmiało lata a w 2 GB z prowadnicy musisz usunąć jedno łoże oraz koronkę z kulkami pozostawiając drugie łoże i ewentualnie podkładkę jeszcze jakaś cienka dołożyć. Nie sprawdzałem ilości zwojów ale długość maja taką samą. Quote Link to post Share on other sites
AdameKOSW Posted December 6, 2010 Author Report Share Posted December 6, 2010 Dzięki wszystkim za wypowiedzi. Zamówiłem tłok JBU z metalowymi zębami oraz podkładki tej samej firmy. Dam znać jak wszystko będzie złożone co i jak. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.