nitka Posted January 14, 2011 Report Share Posted January 14, 2011 I KRAKOWSKI ZLOT AIRSOFTOWY "SYNDICATE WARS" Termin zlotu - 29 . 04. 2011r. (piątek od godz. 12.00) do 02.05.2011r. (poniedziałek do godziny 16.00) Wiek - 18+ Miejsce zlotu - Pasternik (obozowisko na terenie WKS Wawel) Miejsce scenariusza - GOSz Pasternik Miejsce szkoleń - GOSz Pasternik Miejsce zawodów - GOSz Pasternik , WKS Wawel Parking - Rejon Pasternika Biura rejestracyjne - Wjazd na WKS Wawel Liczba miejsc - 500 graczy (w tym 250 na zaproszenie) Cena - 120 zł. PROGRAM ZLOTU PIĄTEK od 12.00 – 18.00 - przybycie uczestników zlotu 19.00 - oficjalne otwarcie zlotu 20.00 - impreza rozpoczynająca Od momentu przybycia istnieje możliwość sprawdzenia replik (chrono) SOBOTA Przewidziane szkolenia podlegają oddzielnej opłacie – cennik wkrótce Szkolenie strzeleckie z broni krótkiej ostrej Szkolenie strzeleckie z broni długiej ostrej ( wariant ) Szkolenie z technik linowych Szkolenie z survivalu Szkolenie medyczne Szkolenie taktyki zielonej Szkolenie taktyki czarnej CQB Przewidziane turnieje podlegają oddzielnej opłacie – cennik wkrótce Turniej strzelecki z broni krótkiej ostrej Turniej strzelecki z broni długiej ostre ( wariant ) Turniej strzelecki do rzutek Edycja LAA Pokazy statyczne i dynamiczne Sprzętu wojskowego Sprzętu operacyjnego Straży Granicznej Sprzętu operacyjnego AT Skoki spadochronowe (zależne od pogody ) Ok. 19.00 wręczenie nagród dla uczestników turniejów Ok. 19.00 wręczenie certyfikatów dla uczestników szkoleń Organizator oraz przedstawiciele służb mundurowych zastrzegają sobie prawo zmiany terminu pokazu w przypadku konieczności wykonania innych zadań mandatowych . NIEDZIELA Scenariusz 8 – 10 h wg oddzielnego planu 18.00 oficjalne zakończenie zlotu PONIEDZIAŁEK Do 16.00 pożegnanie uczestników zlotu ORGANIZATOR ZAPEWNIA - Miejsce do rozbicia namiotu - Miejsce parkingowe - Stronę internetową, gdzie będą zamieszczane wszystkie informacje - Pamiątkowe ID , mapka terenu, plan terenu zlotu, program zlotu - Nagłośnienie na terenie całego obozowiska - Zlotowa waluta - Stanowisko do ładowania akumulatorów - Udział w koncertach (wariant ) - Namioty sztabowe - Ochrona całości zlotu ( obozowisko , parking ) - Ciepły posiłek podczas scenariusza ( w polu podczas scenariusza ) - Miejsce cateringowe dla uczestników zlotu ( przez cały okres zlotu ) - Alejka wystawców - Woda z beczkowozu - Toalety - 2 prysznice (symboliczna opłata) - Organizacja scenariusza - Scenariusz - Oprawa - Teren scenariusza - Środki transportowe - Mapy - Łączność po 4 sztuki na stronę - Pirotechnika - Rekwizyty - Rozjemców ogniowych - Sztaby dla dowódców - Sprzęt niezbędny do wykonania zadań podczas sceno Organizator przewiduje dodatkowe atrakcje o których będzie informował w późniejszym terminie! Trzy tygodnie przed zlotem organizator przeprowadzi bezpłatne jednodniowe szkolenie dla dowódców stron wraz z ich dowódcami kierunkowymi. UCZESTNICY POWINNI POSIADAĆ - Dowód osobisty - Bezpieczną ochronę oczu - Wyposażenie wg uznania WAŻNE Wszystkie szczegóły dotyczące szkoleń, turniejów, scenariusza w późniejszym czasie. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany programu w przypadku przyczyn nie zależnych od organizatora. Przed rozpoczęciem scenariusza każdy uczestnik zobowiązany jest do sprawdzenia repliki ( chrono ). Repliki można sprawdzać przez cały czas od czasu przybycia. ZGŁOSZENIA Zgłoszeń prosimy dokonywać poprzez formularz kontaktowy na stronie imprezy: http://asgscenarios.pl Zachęcamy również do wypróbowania nowego Systemu Imprez, w którym zlot został zarejestrowany: http://wmasg.pl/pl/events/show/95683 Link to post Share on other sites
vanyel1985 Posted January 27, 2011 Report Share Posted January 27, 2011 Prosiłbym o podanie limitów fps dla karabinów szturmowych oraz karabinów snajperskich [tylko semi]. Link to post Share on other sites
Kuba Posted January 29, 2011 Report Share Posted January 29, 2011 (edited) Odnoszę wrażenie, że pytanie Kolegi wynika li tylko z projekcji jego własnych zapatrywań na pewne sprawy. Albowiem z informacji opublikowanych powyżej przez organizatora (na dzień dzisiejszy), nie wynika aby tego rodzaju limity miały być stosowane na imprezie. A przynajmniej ja takowych nie wychwyciłem. Tym samym pytanie o ich wysokość wydaje się cokolwiek bezprzedmiotowe. Jeśli zaś będzie inaczej to tuszę, iż organizator poda stosowne informacje z odpowiednim wyprzedzeniem. Wszak wyraźnie napisał, że: Wszystkie szczegóły dotyczące szkoleń, turniejów, scenariusza w późniejszym czasie. Czyż nie? Edited January 29, 2011 by Kuba Link to post Share on other sites
amper Posted February 10, 2011 Report Share Posted February 10, 2011 Napiszcie mi czym można odtworzyć pliki z działu "REGULAMIN". Próbowałem Word Viewer i OpenOffice, nie dały rady. Link to post Share on other sites
nitka Posted February 18, 2011 Author Report Share Posted February 18, 2011 Cennik szkoleń Przewidziane szkolenia w dniu 30.04.2011 roku będą ograniczone ilością miejsc (decyduje kolejność zgłoszeń) oraz będą objęte dodatkową symboliczną opłatą. Udział w szkoleniach można zgłosić podczas wypełniania formularza zgłoszeniowego na stronie www.asgscenarios.pl . Powyższe informacje pozwolą nam tak zabezpieczyć bazę szkoleniową , aby jak największa ilość uczestników zlotu mogła skorzystać z największej ilości zagadnień. W przypadku większego zainteresowania szkoleniami jesteśmy w stanie zorganizować dodatkowe zajęcia w piątek 29.04.2011roku od godziny 13.00 Każdy uczestnik po odbytym szkoleniu otrzyma pamiątkowy certyfikat. Strzelanie do rzutek z broni myśliwskiej Pięć strzałów 10 zł Dziesięć strzałów 20 zł Strzelanie do rzutek odbywa się od 10.00 do 18.00 Strzelanie z 9mm GLOCK Pięć strzałów 10 zł Dziesięć strzałów 20 zł Piętnaście strzałów 30 zł Strzelanie z 9 mm Glock odbywa się od 10.00 do 18.00 Strzelanie z 7,62 mm kbk AK Pięć strzałów 10 zł Dziesięć strzałów 20zł Piętnaście strzałów 30zł Strzelanie z 9 mm Glocka odbywa się od 10.00 do 18.00 Szkolenie z technik linowych - czas trwania 2,5 h - 10 zł 09.00 – 11.30 12.00 – 14.30 15.30 – 18.00 Jeden instruktor szkoli min 10 max 15 graczy. Listy zamykane będą 15 min przed rozpoczęciem szkolenia lub po zapełnieniu miejsc. Szkolenie CQB - czas trwania 2,5 h – 10 zł 09.00 – 11.30 12.00 – 14.30 15.30 – 18.00 Jeden instruktor szkoli min 10 max 15 graczy. Listy zamykane będą 15 min przed rozpoczęciem szkolenia lub po zapełnieniu miejsc. Szkolenie w bliskim kontakcie w scenariuszach CQB - czas trwania 2,5 h 10 zł. 09.00 – 11.30 12.00 – 14.30 15.30 – 18.00 Jeden instruktor szkoli min 10 max 15 graczy. Listy zamykane będą 15 min przed rozpoczęciem szkolenia lub po zapełnieniu miejsc. Szkolenie ratownicze czas trwania - 2,5 - 10 zł 09.00 – 11.30 12.00 – 14.30 15.30 – 18.00 Jeden instruktor szkoli min 10 max 15 graczy. Listy zamykane będą 15 min przed rozpoczęciem szkolenia lub po zapełnieniu miejsc. Szkolenie z taktyki zielonej czas trwania - 2,5 h - 10 zł 09.00 – 11.30 12.00 – 14.30 15.30 – 18.00 Jeden instruktor szkoli min 10 max 15 graczy. Listy zamykane będą 15 min przed rozpoczęciem szkolenia lub po zapełnieniu miejsc. Szkolenie z survivalu czas trwania - 2,5 h - 10 zł. 09.00 – 11.30 12.00 – 14.30 15.30 – 18.00 Jeden instruktor szkoli min 10 max 15 graczy. Listy zamykane będą 15 min przed rozpoczęciem szkolenia lub po zapełnieniu miejsc. Na stronie www.asgscenarios.pl w zakładce newsy pojawiły się projekty waluty, która wykorzystywana będzie podczas scenariusza. Do dnia 25.04.2011 roku przedstawimy listę uczestników zlotu. Chętnych do dowodzenia proszę o zgłaszanie się na PW. Jeszcze jedna sprawa- WKS Wawel to ośrodek graniczący z Pasternikiem , a nie stadion WKS Wawel w centrum Krakowa. Pozdrawiam Link to post Share on other sites
Gregor80 Posted March 21, 2011 Report Share Posted March 21, 2011 pliki były z nowego worda. Większość została albo nawet wszystkie zostały już podmienione, aby dało się je otworzyc w starym wordzie. Link to post Share on other sites
Gregor80 Posted March 22, 2011 Report Share Posted March 22, 2011 (edited) Prolog przeszedł do historii. Dziękujemy wszystkim za przybycie i znakomitą zabawę. Poniżej przedstawiamy wynik scenariusza, który będzie miał wpływ na majowy zlot! Walka była bardzo wyrównana, jednak Federacja Korporacji Azjatycki odniosła zwycięstwo nad Nowym Blokiem Ekonomicznym. FKA: 1.680.000 kredytów NBE: 390.000 kredytów Jako, że wynik prologu (założenie przyczółka dla nadciągających głównych sił inwazyjnych korporacji) miał wpływ na sytuację początkową scenariusza majowego. Siły FKA zaczną scenariusz z założoną już w terenie bazą polową obsadzoną oddziałem wojska. Będą też miały na starcie nieco więcej kredytów. Do zobaczenia w maju, a w międzyczasie będziemy zdradzać kolejne niespodzianki przygotowane na zlot! Edited March 22, 2011 by Gregor80 Link to post Share on other sites
nitka Posted March 29, 2011 Author Report Share Posted March 29, 2011 Dzięki informacjom pozyskanym przez jednego z naszych informatorów Unia Islamska mobilizuje swoich fanatycznych wojowników. Przywódcy tej ekstremistycznej organizacji, przez niektórych uznawanej za terrorystyczną, postanowili włączyć się w niedawno rozpoczęty konflikt w Afryce środkowo-zachodniej. Ich celem jest jak to określili „położenie kresu chciwości mega korporacji oraz szerzenie swoich wartości i idei”. W rejon konfliktu zostały już podobno wysłane fanatyczne bojówki. Na razie ani FKA ani NBE nie komentują powyższych rewelacji, jednak zauważamy napływ coraz większych sił obu korporacji do Afryki. Spodziewamy się eskalacji walk oraz jeszcze większego zamieszania w tamtym rejonie Świata. Mamy więc trzecią stronę konfliktu Jedna bardzo ważna uwaga - proszę uczestników zlotu o nie używanie podczas scenariusza białych ( bardzo jasnych ) arafatek. Trzecia strona konfliktu jako Unia Islamska będzie wyposażona między innymi w tego typu rekwizyty. Dziękuję za wyrozumiałość. Poniżej przedstawiam sponsorów oraz ufundowane przez nich nadrody SPONSOR GŁÓWNY FIRMA ASG Z DANII - ASG/AS LMT Defender4 Carbine - ASG/AS M15A1 Carbine - ASG/AS GNB, CO2, CZ 75 P-07 DUTY - ASG/AS GNB, CO2, Dan Wesson 8" - ASG/AS GBB, CO2, STI DUTY ONE - ASG/AS GNB, CO2, STI DUTY ONE SPONSOR FIRMA ASGSquad - Ładowarka IMAX B6 + zasilacz 5A - 2x Mini ładowarka TITAN B3 - 2x Miernik do akumulatorów Lipo z buzzerem - 2x Miernik do akumulatorów lipo z wyświetlaczem SPONSOR FIRMA TAKTYCZNY. COM - ORGANIZATOR ZLOTU ORAZ KHAKI - Endurance shop PARTNER ZLOTU - talony zniżkowe 20 zł - talony zniżkowe 50 zł - talony zniżkowe 100 zł Talony można wykorzystać w sklepach taktyczny. com oraz khaki - endurance shop Link to post Share on other sites
nitka Posted April 19, 2011 Author Report Share Posted April 19, 2011 (edited) Witam Dla wyróżniających się podczas scenariusza uruchamiamy zakładkę Galeria Chwały. Każdy dowódca otrzyma odpowiednią ilość baretek dla swojej strony. Galeria Chwały będzie udostępniona dla wszystkich. Każda baretka będzie dostępna w kolorach - brązowy , srebrny, złoty Edited April 19, 2011 by nitka Link to post Share on other sites
Hanuman Posted April 25, 2011 Report Share Posted April 25, 2011 Czy na tym zlocie mogą się zjawić 2 zielone osoby (po raz pierwszy kontakt z airsoft, ale wiek koło 30) z goglami i ubraniach maskujących i czy będzie możliwość wypożyczenia karabinów? Czy raczej jest to impreza, gdzie nie ma miejsca na zielonych? Link to post Share on other sites
nitka Posted April 27, 2011 Author Report Share Posted April 27, 2011 Witam Impreza w tym roku przewidziana jest dla wszystkich graczy. W dniu wczorajszym ustaliłem wszystko z dwiema osobami - myślę ,że to jest ta sama sprawa , jeśli nie to proszę o kontakt. Oczywiście cały sprzęt można wypożyczyć. Link to post Share on other sites
Regdorn Posted April 27, 2011 Report Share Posted April 27, 2011 Poniżej mapa dojazdu i rozmieszczenia obiektów: Wersja do druku: http://tmp.wmasg.pl/syndicate-mapa-z-opisami.jpg Link to post Share on other sites
Hanuman Posted April 27, 2011 Report Share Posted April 27, 2011 Witam Impreza w tym roku przewidziana jest dla wszystkich graczy. W dniu wczorajszym ustaliłem wszystko z dwiema osobami - myślę ,że to jest ta sama sprawa , jeśli nie to proszę o kontakt. Oczywiście cały sprzęt można wypożyczyć. Tak, załatwione, dzięki! Link to post Share on other sites
nitka Posted April 27, 2011 Author Report Share Posted April 27, 2011 Witam na zlocie dla zapominalskich będzie otwarty sklepik poniżej ceny tego co najważniejsze cennik kul w złotówkach Kulki EXCEL 0,20g 3000 pcs. in bottle 36 Kulki EXCEL 0,20g 3700 pcs. in bag 39 Kulki Gold Fire 0,20g 3000 pcs. in bottle 29 Kulki Gold Fire 0,20g 6000 pcs. in bottle 54 Kulki Q-bullet 0,20g 6000 pcs bottle 52 Kulki Gold Fire 0,25g 6000 pcs. in bottle 72 Kulki Blaster premium 0,20g 6000 bottle 55 Kulki Blaster Devil 0,20g 6000 pcs. in bottle 56 Kulki Blaster Devil 0,25g 3000 pcs. in bottle 35 Kulki Blaster Devil 0,25g 6000 pcs. in bottle 77 Kulki Blaster Devil 0,28g 3000 pcs. in bottle 42 Kulki Blaster Devil 0,30g 3000 pcs. in bottle 67 Kulki Blaster Devil 0,36g 3000 pcs. in bottle 99 Kulki Blaster Devil 0,40g 3000 pcs. in bottle 119 Kulki Blaster Bio 0,25g 6000 pcs. in bottle 90 Kulki Blaster Bio 0,25g 3000 pcs. in bottle 50 Kulki G&G Perfect 0,28g (white) 1kg/pac. 49 Kulki G&G Perfect 0,20g (white) 3000 szt. 29 Kulki G&G Perfect 0,25g (white) 3000 szt. 30 Kulki G&G Perfect 0,28g (white) 3000 szt. 42 Kulki G&G Perfect 0,28g (brown) 3000 szt. 42 Kulki G&G Perfect 0,25g (green) 3000 szt. 30 Kulki G&G Perfect 0,25g (green) 1kg/pac. 41 Kulki G&G Perfect 0,25g (black) 3000 szt. 30 Kulki G&G Bio 0,25g 1kg Aluminium Foil 64 Kulki G&G Bio 0,28g 1kg Aluminium Foil 69 Kulki G&G 0.20g 1kg Białe 44 Specjalne życzenia dotyczące asortymentu sklepiku prosimy kierować na sklep@taktyczny.com Link to post Share on other sites
rifraf Posted April 28, 2011 Report Share Posted April 28, 2011 witam chciałbym się spytać czy będzie można przyjechać przed 10.00 ? ponieważ planuję wcześniej wyjechać by ominąć korki Link to post Share on other sites
nitka Posted April 28, 2011 Author Report Share Posted April 28, 2011 Oczywiście , ale na rejestracje będziesz musiał trochę poczekać do ok 12 - 13 Link to post Share on other sites
JELON Posted May 1, 2011 Report Share Posted May 1, 2011 NBE Medale przyznane przez dowódców poszczególnych poddziałów: MEDAL ZA ODWAGĘ : Biszkopt, Ahmed MEDAL ZA ZASŁUGI : Pieczarka, Sir. Patryk, Śnieżynek MEDAL ZA MISJE SPECJALNE : Pach, Albert MEDAL ZA DOWODZENIE : MEDAL ZA WYTRWAŁOŚĆ : Szubi, MEDAL ZA WALECZNOŚĆ : Pabllo, Dragon, Osoby z listy proszę o podanie na PW adresu na który maja zostać wysłane baretki. Lista jest wstępna wszelkie propozycje kolejnych medali proszę na PW: -dowódcy zgłaszają ksywę oraz kategorie medalu -gracze indywidualni, chcący nagrodzić kogoś ze swoich kolegów proszę w opisie na PW podać rodzaj medalu , za co ( opis 2 zdania), ewentualnie ksywki osób uczestniczących w opisanej sytuacji. Proszę by na PW zgłosili się do mnie dwaj panowie którzy regularnie chodzili po kaskę z urbana do obozu tymczasowego. Lista zostanie zamknięta w piątek 7.05.2011 i przesłana do organizatora - nieodwołalnie Link to post Share on other sites
Stalker Posted May 1, 2011 Report Share Posted May 1, 2011 (edited) Dziękuję wszystkim za czystą walkę. Impreza zagrała na 100 procent. Nitka gratulacje! Trzecia impreza w niedługim czasie, jest stały progres, po raz trzeci się świetnie bawiłem. Nawet pogodę zamówiłeś zajebistą :) Wielkie podziękowania dla Foki za dowodzenie. Należy ci się specjalny medal. ;) Stalker i jego komando pozdrawia :cool: Edited May 1, 2011 by rokatanski Link to post Share on other sites
Bialy_Qn Posted May 1, 2011 Report Share Posted May 1, 2011 (edited) Było to bardzo udane spotkanie :wink: czekam z niecierpliwością na kontynuację, specjalne podziękowania i pozdrowienia dla całej UNII ISLAMSKIEJ :icon_biggrin: ps. Wrzucać lans foty :biggrin: Edited May 1, 2011 by Bialy_Qn Link to post Share on other sites
water Posted May 1, 2011 Report Share Posted May 1, 2011 Bardzo dziekuje za możliwosc zabawy w tak wyśmienicie przygotowanej i przemyślanej rozgrywce. Unia Islamska jest bardzo zadowolona,wiele jest głosów o "najlepszej imprezie w życiu airsoftowca". Podziwiać i nasladować orgów Panowie. NITKA & ORGS BRAVO!!! dzięki również,za walke przeciwnikom. Foka musisz byc na kontynuacji,ponieważ druga strona nie dała nam tak dobrze zarobic jak ty! :cool: pozdrowienia i do zobaczenia na kontynuacji Link to post Share on other sites
WENDZIN Posted May 1, 2011 Report Share Posted May 1, 2011 (edited) To i ja wam dziękuje za wyśmienite strzelanie :maniak_killer: Pogoda była zajeb.... :maniak_strach: taka do klimatu :ph34r: Posiłek bardzo dobry :cool: No i te pojazdy, moździerze, bomby, bazuki itp. :maniak_OK: Rewelacja :excl: Edited May 1, 2011 by WENDZIN Link to post Share on other sites
Lysol Posted May 2, 2011 Report Share Posted May 2, 2011 Świetna impreza - 10/10 za przygotowanie logistyczne oraz za scenariusz. Myślę, że jako 3. strona daliśmy radę - siejąc zamieszanie ale nie przeszkadzając znacznie pozostałym graczom. Bardzo duże plusy dla moździerzy oraz helikopterów. Bardzo duże plusy dla przeciwników - zero terminatorki. Szczególnie podobała mi się postawa broniących "jeńca", którzy po wykrwawieniu pozostali na miejscu trafienia do końca walki nie przeszkadzając w naszym ataku. Podziękowania dla Nitki oraz Watera za organizacją. Podziękowania dla Watera oraz Prestona za dowodzenie. Specjalne podziękowania dla Pretoria Team & Friends za wspólne akcje. Link to post Share on other sites
rifraf Posted May 2, 2011 Report Share Posted May 2, 2011 Świetna impreza super przygotowana i zorganizowana . Wielkie brawa dla orga i instruktorów za przygotowanie wielu ciekawych szkoleń . Niezapomniany klimat stworzony przez samych uczestników... WIELKIE DZIĘKI WAM WSZYSTKIM... Pozdro od BLOOD RAVEN : rifraf i Ulik Link to post Share on other sites
PRESTON Posted May 2, 2011 Report Share Posted May 2, 2011 (edited) Dziękować: Organizatorom, za całość. Water za dowodzenie, gratisy, bajery i inne, wszystkim kompanom z Uni Islamskiej za wspaniałą zabawę. Generalnie niech żal dupę ściska wieśniakom, którzy masowo wpisali się na listę, a jak przyszło się pojawić to spanikowali. Osobiście nie mogę przeboleć że nie zabiliśmy Foki w obozie jenieckim, oczywiście poprzez podcięcie gardła. Edited May 2, 2011 by PRESTON Link to post Share on other sites
dixon Posted May 2, 2011 Report Share Posted May 2, 2011 Wielkie podziękowania dla organizatorów za fajną imprezę (scenariusz, atrakcje) i super zaplecze logistyczne. Podziękowania dla stron przeciwnych, aczkolwiek jedyne do kogo strzelałem to była strona LA. :maniak_jezyk2: Super klimat zapewniła nam pogoda tym samym dając nieźle w kość. Podziękowania dla "MATKI" (sztabu NBE) i całej strony za wspólne akcje! :maniak_luzik: Kiedy można się spodziewać zdjęć, filmów, podsumowania i następnego zlotu? :maniak_OK: :maniak_killer: Jedyny minus - niski stan osobowy. Nie wiem jak ile i gdzie, jednak jak się wpisujemy na listę to przychodzimy. Bez względu na pogodę... :maniak_zle: Inaczej dajemy do zrozumienia pozostałym - "Mam was w dupie"... Z wyrazami szacunku i uznania 1st Force Reconnaissance Dixon i spółka Link to post Share on other sites
Recommended Posts