Nath Posted January 17, 2012 Report Share Posted January 17, 2012 no mam zerowe doświadczenie.... ale na tyle na ile się znam na sprzęcie... takim srakim czy owakim, widać dlaczego replika kosztuje 600 zł, a nie 1200 jak TM, które w ręku miałem. dobra replika na początek... i tutaj pytanie zasadnicze: czy lepiej składać kaskę na porządną replikę z Japonii? ?czy wymieniać powoli bebechy ( na markowe ) w Chińczyku ( bo body ma świetne ) i na to samo wyjdziemy? To że komuś padła zębatka to jeszcze nie znaczy, że replika jest do chrzanu i trzeba zaraz po zakupie zmieniać wszystkie bebechy, bo stock śmierdzi cebulą ;>. Jak mnie w G&P pękł szkielet to znaczy że G&P to syf z malarią?! Moja gieta nie strzela-ona wylewa kulki hurtem, kupiłem ją po to, żeby "polewać" hicapa za hicapem. Póki co jest super. Po wstawieniu dystansera z długopisu nawet syfiasta stockowa gumka HU daje radę. Póki co tuning wyniósł mnie zero złotych, bo długopis dostałem gratis. Jak Ci coś padnie to sobie wymienisz, bo na starcie NIC nie trzeba ruszać. Quote Link to post Share on other sites
lukira Posted January 17, 2012 Report Share Posted January 17, 2012 To jest na zasadzie: "Kupiłem sobie Audi A6 TDi i zdechła mi turbina. WSZYSTKIE AUTA Z NIEMIEC SĄ DAREMNE!" No weźcie się ogarnijcie... Quote Link to post Share on other sites
karolozg Posted January 17, 2012 Report Share Posted January 17, 2012 (edited) To ja też się podzielę wrażeniami z użytkowania gietki zwanej dalej pieszczotliwie Genowefą :D w sezonie 2011. "Nie oddam i nie zamienię na inną" Na początek wymiana dystansera na wkład od długopisu średnicą mniejszy niż oryginalny dystanser - był wtedy jakiś zakres regulacji. Wywalenie kabla z bezpiecznikiem i instalacja mosfetu. Chronowana 430fps Po przemieleniu ok. 20k - coś chrupnęło i stanęło - serwis gw, wymiana zębatki silnikowej (ponoć tłok czy prowadnica "stanęła bokiem"). W serwisie od razu zażyczyłem sobie wymiany sprężyny - dali M120 Systemy. Chronowana 450fps. Przemieliła kolejne 30k kompozytu i jako że jestem zgrabny jak baletnica, zaliczyłem dziurę na Raszówce i zaryłem lufą w glebie. Spowodowało to skrzywienie lufy wew. :icon_confused: Więc do wymiany poszła lufa na G&G Silver 304mm, teraz tłumik obowiązkowy. Przy okazji gumka zielona G&G i przetestowałem różne dystansery (G&G, Systema typu H, Guarder). Jednak wróciłem do własnej twórczości i dystanser z kawałka przewodu w izolacji silikonowej. Nie chronowałem ale na pewno poszło na plus jeśli chodzi o zasięg. :icon_biggrin: Edited January 17, 2012 by karolozg Quote Link to post Share on other sites
nazgul45 Posted January 18, 2012 Report Share Posted January 18, 2012 :) cieszą mnie wasze posty... trzymam kciuki, że i moje maleństwo nie odmówi posłuszeństwa. jak na razie idzie jej świetnie :) dzięki za infosy Quote Link to post Share on other sites
Kisciu Posted January 18, 2012 Report Share Posted January 18, 2012 Należy regularnie kontrolować dokręcenie śruby od gearboxa pod składaną kolbą ponieważ lubi się odkręcić. Nie należy jej jednak przykręcać mocno aby się nie odkręcała bo może wyłamać się ten element trzymający! Po prostu od czasu do czasu skontrolować, dokręcić do lekkiego oporu, bądź zastosować jakąś podkładkę sprężynującą, ew. skręcić na kleju. Quote Link to post Share on other sites
Kisciu Posted January 18, 2012 Report Share Posted January 18, 2012 Nie mogę edytować to piszę jeden pod drugim. Jakie elementy GB należy wymienić aby bez strachu można było używać baterii lipo 11.1v? Mam tego na pęczki z modelarstwa i fajnie by było jak bym mógł ich używać. Quote Link to post Share on other sites
misiakow Posted January 18, 2012 Report Share Posted January 18, 2012 Dokup mosfet gate merf 3.2 - tam masz kontrolę rof'u, ochronę styków (jeżeli wykonasz pełny montaż) i parę innych fajnych funkcji. Kosztuje coś koło 200 zł - moim zdaniem naprawdę warto (mam i jestem w pełni zadowolony). Pozdrawiam misiakow Quote Link to post Share on other sites
Kisciu Posted January 18, 2012 Report Share Posted January 18, 2012 Ok to rozumiem, ochrona prądu to jedno, a części wewnętrzne? chociażby wymiana zębów na stalowe? zamiast jednego stalowego itp? Z technicznego pkt. widzenia gearboxa nie ma żadnych przeciwwskazań? Quote Link to post Share on other sites
karolozg Posted January 18, 2012 Report Share Posted January 18, 2012 Tylko pytanie - co ci po "pęczkach" baterii LiPo. Ja mam dwie. Jeszcze nie udało mi się naładowanej wychechłać na strzelance. Są pojemności 1800mAh i 2200mAh. LiPo 11,1V można "zdowngradować" do 7,4V, wystarczy jedną celę odłączyć. Jak bawiłeś się w modelarstwo to rozbierałeś pewnie pakiety. Nie ruszałbym tłoka. Warto aby choć jeden element był "słabszy" w razie czego uszkodzenie obejmie tylko go. Mechanizm powinien wytrzymać przy baterii 11,1V. Ale nie zwiększałbym wtedy mocy sprężyny. Nawet wymieniłbym na słabszą o zmiennym skoku M110. Całkiem miły rozsiewacz kompozytu by wyszedł. Quote Link to post Share on other sites
Kisciu Posted January 19, 2012 Report Share Posted January 19, 2012 Ale bez MOSFETu pewnie lepiej nie podpinać tego lipola? najsłabszy jaki mam to 2200 30c jeśli chodzi o 3s 11,1v. Quote Link to post Share on other sites
misiakow Posted January 19, 2012 Report Share Posted January 19, 2012 Replika będzie działać bez mosfet'u - ale chodzi o to, że stockowe części mogą być za słabe na tą moc baterii. Duży rof również je obciąża, i ja bałbym się podpiąć lipo 11.1 do tej giety w stocku. Zasugerowałem ten konkretny mosfet (a w zasadzie układ elektroniczny), ponieważ ma on kontrolę rof'u (możesz ustawić mniejszy rof - w zakresie 30% - 100%) oraz ochronę styków (co przy dużym napięciu ma większe znaczenie). Ew. tak jak napisał karolozg - jeżeli potrafisz, to wywal jedną cele z lipo 11.1V i zrób 7.4V - będzie w sam raz :) Pozdrawiam misiakow Quote Link to post Share on other sites
Kisciu Posted January 19, 2012 Report Share Posted January 19, 2012 7,4 nie będę zakładał z dwóch powodów. 1. Najmniejszy pakiet jaki mam 7,4 to 5200mAh hard case, a więc średnio mi to wejdzie. 2. Mam NIMHa 9,6v, a to porównywalne parametry. Jedyne co pozostaje mi zrobić to tak jak wcześniej proponowałeś. Zamontuję tego MERFa ustawiając ROF na niewiele wyższy od tego co jest teraz. Wymienię instalację i usunę bezpiecznik. Dzięki za dobre rady. Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
lukira Posted January 19, 2012 Report Share Posted January 19, 2012 Stock wytrzyma lipo 11 Quote Link to post Share on other sites
lukira Posted January 20, 2012 Report Share Posted January 20, 2012 Żeby było śmieszniej wymiana głowicy cylindra na systemę spowodowała spadek fps (na połączeniu dysza-prowadnica dyszy) :D Quote Link to post Share on other sites
Nath Posted January 20, 2012 Report Share Posted January 20, 2012 Lukira, co zapakowałeś do środka żeby mieć takie wyniki? Quote Link to post Share on other sites
bass21 Posted January 20, 2012 Report Share Posted January 20, 2012 Przeczytałem forum o tej replice ale chcę się upewnić. Te magi pasują do tej cymy?? http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_98_101_202_471&products_id=6068&name=BOYI_-_DBOYS_-_Magazynek_Mid-Cap_-_G36_-_110 http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_98_101_202_471&products_id=7302&name=ARES_-_Magazynek_Mid-Cap_-_G36_-_140 Quote Link to post Share on other sites
fr4nio Posted January 20, 2012 Report Share Posted January 20, 2012 Przeczytałem forum o tej replice ale chcę się upewnić. Te magi pasują do tej cymy?? http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_98_101_202_471&products_id=6068&name=BOYI_-_DBOYS_-_Magazynek_Mid-Cap_-_G36_-_110 http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_98_101_202_471&products_id=7302&name=ARES_-_Magazynek_Mid-Cap_-_G36_-_140 Aresowe midcapy wkładałem i siedziały spoko;) a LOWcapy boi mi jakoś nie chciały się blokować w gnieździe i ogólnie nie wchodziły chyba do końca, ale może jestem odosobnionym przypadkiem. Jeśli ładował ktoś do tej gietki real capy stara to proszę o udzielenie informacji jak siedzą. Quote Link to post Share on other sites
OFF Posted January 21, 2012 Report Share Posted January 21, 2012 Aresowe midcapy wkładałem i siedziały spoko;) a LOWcapy boi mi jakoś nie chciały się blokować w gnieździe i ogólnie nie wchodziły chyba do końca, ale może jestem odosobnionym przypadkiem. Jeśli ładował ktoś do tej gietki real capy stara to proszę o udzielenie informacji jak siedzą. Mi low-capy boyi (P&J) dobrze siedzą i podają. Quote Link to post Share on other sites
komandos93 Posted January 21, 2012 Report Share Posted January 21, 2012 Magi od P&J do giety to są naprawdę boyi. Quote Link to post Share on other sites
lukira Posted January 21, 2012 Report Share Posted January 21, 2012 Lukira, co zapakowałeś do środka żeby mieć takie wyniki? Full stock, gumka biała guardera, precka guardera 6.02 363mm, SP120 guardera. W drugim filmiku doszła głowica cylindra systemy;) Quote Link to post Share on other sites
John Petrucci Posted January 29, 2012 Report Share Posted January 29, 2012 czy ta lufka będzie pasować? http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=442 podobno stokowa lufa ma 262mm ten promyk ma 15mm mniej wiec czy będzie siedział dobrze? Quote Link to post Share on other sites
Puchacz79 Posted January 30, 2012 Report Share Posted January 30, 2012 ... a LOWcapy boi mi jakoś nie chciały się blokować w gnieździe i ogólnie nie wchodziły chyba do końca, ale może jestem odosobnionym przypadkiem. Nie jesteś odosobnionym przypadkiem, ja kupiłem Low-capy P&J (czyli Boi) i również miałem te same objawy. Musiałem silno uderzyć w dół magazynka aby dokładnie szedł (nawet trochę to było klimatyczne :icon_biggrin: ). Nie było charakterystycznego kliknięcia. Co do podawania to się nie wypowiem bo miałem tylko kulki P&J i się cięły (ale to może wina kulek). Teraz kupiłem G&G to sprawdze, po za tym zamierzam spiłować delikatnie ząb. Zobaczymy czy coś to pomoże – musze coś wykombinować bo mam 4 takie magazynki. Quote Link to post Share on other sites
misiakow Posted January 30, 2012 Report Share Posted January 30, 2012 Ja z magazynkami PJ/Boyi nie mam problemów w mojej giecie - może nie klikają tak fajnie jak SRC, ale zatrzaskują się bez problemu i nie mają takich luzów ja magi SRC. No i lepiej podają - SRC lubią przy pełnym nabiciu czasem się zblokować (dranie zaczęły tak robić dopiero ostatnio - jak były nowe to ładnie podawały - czyszczenie niestety nie pomogło). Pozdrawiam misiakow Quote Link to post Share on other sites
Loart Posted February 1, 2012 Report Share Posted February 1, 2012 Mam pytanie odnośnie gwintu pod tłumik - jest normalny 14mm lewoskrętny czy może trzeba kombinować tak jak chociażby w G36 od JG? Quote Link to post Share on other sites
OFF Posted February 1, 2012 Report Share Posted February 1, 2012 Jest normalny 14mm lewoskrętny. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.