Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

[Oficjalny] SW-02 (M82A1) [Snow Wolf]


Recommended Posts

  • Replies 133
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

to na bank to samo a błędy/różnice w opisach są wynikiem niesumiennego ich sporządzania.

 

niby skąd miała by się wziąć np. różnica w wadze tej samej repliki tego samego producenta ? ! myślcie trochę ludzie.

co do maga - to z tego co się orientuję to za chiny ludowe nie znajdziesz maga VN do M'ki o pojemności 500 BB's.

 

Ja powiem od siebie tyle :

 

mam ją w domku, sprowadzałem z WGC gdy była dostępna tylko na specshopie i powiem że jest naprawdę piękna,

kupiłem głównie do celów kolekcjonerskich chociaż na pewno spróbuję z tym pobiegać parę razy.

Waga jest słuszna chociaż o ok 5-6 kg mniejsza niż oryginał ale i tak strzelanie z pozycji stojącej było by niemałym wyzwaniem. Jest niesamowicie długi, sięga mi do piersi a mam ok 190 cm wzrostu. gdy leży się w pozycji strzeleckiej i gdy wychyli się w bok by spojrzeć na koniec lufy jest niesamowite wrażenie gdy widać jak karabin się ciągnie i ciągnie a końca nie widać :)

 

Wykonanie jest w sumie ok, na razie wiele się mu nie przyglądałem, to co mnie razi to ten krótki magazynek ale pomyślę nad jego przedłużenie przez dospawanie dodatkowej części dolnej i wymienię hicapa na zwykłego mid albo low capa.

Dodatkowo piny do rozbierania repliki są ku...sko mocno wepchnięte i tymi oczkami nie ma opcji żeby je wyciągnąć a potem łatwo wsadzić

- ja musiałem to robić kombinerkami bo jak próbowałem palcem to oczko się rozgieło, pin został nietknięty a na palcu został krwiak :)

Dwójnóg to jak dla mnie kolejny lekki minus - nóżki po prostu latają, o ile w pozycji rozłożonej raczej nie robi to problemu to jak dla mnie gdy są złożone powinny być raczej nieruchome a tu jednak jest roziwiązanie to w ten sposób że mają one lekki luz i latają w każdą stronę, nie wiem - może w oryginale też tak jest.

 

 

co do osiągów out-of-box jeszcze nie sprawdzałem więc nic nie mogę powiedzieć ale powiem że będę w stanie zrobić test przyrostu prędkości (jeśli taki nastąpi) po zmianie lufy stockowej na KM Head'a 650mm bo takiego zamówiłem wraz z repliką.

zasięgu na chwilę obecną nie mam gdzie zmierzyć a z racji na pogodę nawet nie mam ochoty się ruszać z domu :)

 

aha zdażało się że na zagranicznych forach pisali że hamulec wylotowy jest z plastiku - możliwe tylko że oni mieli pomarańczowy, ja mam normalny czarny i jest to na 100% metal.

Edited by Bocian
Link to post
Share on other sites

Proszę jak możesz, zrób parę fotek po zdjęciu górnej pokrywy. Chodzi o łączenie komory z GB i cała batalia sprzętów które tam są.

 

Na to natrafiłem tylko na necie:

http://www.airsplat.com/Items/ERM-JG-SW99-02.htm

Za małe fotki są ciut, ale można coś zobaczyć.

 

Mój M82A1 SW będzie w marcu, jakoś na początku. Z tego co już ustaliłem to w środku są badziewne bebechy JG a całe wnętrze GB nadaje się nie do tuningu tylko do śmieci. W sumie, kto chce biegać z takim w pytę cięzkim kolosem z mocą "boczniaka"?

Kupując Sw-02A kupujemy praktycznie body, wnetrze nie posiada potencjału do tuningu.

 

To moja opinia, możecie się z nią nie zgodzić. :biggrin:

 

Na mojego M82 czekają już części: FTK guardera M150, zmieniony tłok na JBU, sprężyna M210 Vanaras silnik Hornbill. Gunner 640mm. Komora Guardera

 

Jak się uda to dam znać.

Edited by VIPER-RT10
Link to post
Share on other sites

raczej to będzie aluminium :) jest jak dla mnie za lekki jak na stal...

 

jak już poskładasz wszystko do kupy daj znać jak wygląda zasięg :) mi chwilę zajmie zanim uskładam kasę na odpowiedni tuning tego potworka ale tak to już jest jak się chce jednocześnie tuningować 5 replik :P

Link to post
Share on other sites

A mnie zastanawia czy dało by rade wstawić tam GB Long!?!?!

 

Może któryś z właścicieli wstawić fotki wnętrza? Bardzo prosimy! :happy:

 

postaram się dziś zrobić i wrzucić.

 

powiem szczerze że na 99% by się dało tylko trzeba by przerobić magazynek i przesunąć komorę HU do przodu.

 

nie wiem o ile jest dłuzszy GB Long od zwykłej V2'ki ale generalnie magazynek wygląda tak :

Link do zdjęcia

 

czyli można by go sporo do przodu przesunąć.

Link to post
Share on other sites

Zwykły V.2 ma 16 z milimetrami od "śrubki" do końca.

Sczerze mówiąc to nie rozumiem czemu nie włozyli tam V2 Long, przecież robiąc replikę jedenej z najmocniejszych snajperek na świecie, wypadało by dać adekwatne mocowo podzespoły...a tu plastikowa głowica, zębatki XYT....porażka.

Jedynie co wyglada nieźle do szkielet GB, nie wygląda mi na odlew (ale mogę się mylić) ale jeśli tak, to jest dobrze spasowany bo widać ,że szlifowali 2 połówki razem - czyli jakaś kontrola jakości jest.

Trzymam kciuki za projekt Marcinka ;] Zastanawiam się tylko czy zębatki ITU dadzą radę sprężynie 210 ? ;] Jaki dajesz aku do tego ?

I zastanawiam się czy ta lufa nie będzie za długa do cylindra [zob. temat "cylinder ma znaczenie" ]. Jak byś chciał sprawdzić inne, to chyba razem dostaniemy paczki to będę miał lufy systemy to można sprawdzić z jaką długością będzie najlepiej hulał ;]

Link to post
Share on other sites

obiecane fotki :

 

zdjcie0280c.th.jpgzdjcie0281m.th.jpgzdjcie0282p.th.jpgzdjcie0283.th.jpg

 

zdjcie0284e.th.jpgzdjcie0286y.th.jpgzdjcie0287p.th.jpgzdjcie0289.th.jpg

 

zdjcie0291g.th.jpgzdjcie0292q.th.jpgzdjcie0293.th.jpgzdjcie0295mm.th.jpg

 

zdjcie0300j.th.jpgzdjcie0302b.th.jpg

 

 

jak widać miejsca jest naprawdę sporo do zabawy :) jeśli różnica to tylko 3 cm to myślę że nie powinno być większego problemu by wrzucić tam Long'a.

 

Niestety nie mam naładowanych aku do aparatu dlatego fotki robiłem telefonem ale myślę że jako zdjęcia poglądowe są wystatrczające.

 

EDIT :

 

zaraz wrzucę fotki jakoś inaczej bo widzę że IS je obciął do 800x600.

 

 

EDIT2:

 

fotki w większej rozdzielczości już wrzucone.

Edited by Bocian
Link to post
Share on other sites

Szkielet, silnik, bateria, głowica cylindra i tłoka? Sam szkielet który wytrzyma m210 będzie kosztował ze 200-300zł. No chyba że JG, lecz przy m210 jest duża szansa że się posypie. Na takie tuningi to najbezpieczniejszym GB jest pro-win, ale wiadomo, nie każdego stać :wink: Co do v2 long. Opcja fajna- mniejsze obciążenie GB bo słabsza sprężyna. Ale jest problem- stockowy A&K potrafi pęknąć na m130, a innych GB teraz w polsce nie kupisz...

Link to post
Share on other sites

Mój szkielet jest wzmocniony przez white_pl który wykonał wzmocnienia ze stali kwasoodpornej ;) Więc wytrzyma.

Takie życie, można kupić coś co się zepsuje albo samemu postarać się aby mieć coś co będzie poprawnie działać długi czas.

U mnie, prawię wszystko przygotowane, czekam na dostawę M82, lada dzień powinienem się zabrać do pracy, jednak cały tuning będzie trwał około 2 dni ze względu na schnięcie silikonu ;)

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...