Kuodek Posted February 24, 2011 Report Share Posted February 24, 2011 Witam wszystkich forumowiczów. Jestem zainteresowany modelem podanym w temacie. Miałem się przymierzać do kupna tańszej wersji m16'ki tego samego producenta. W opisie specshopu jest podane iż wszystko w środku jest żywcem wzięte z droższej wersji, tylko body zostało wymienione na abs'owe żeby zmniejszyć koszty. Znajomy przed kupnem uprzedził mnie, że już kiedyś spotkał się z podobną sytuacją tylko w firmie ICS. Niby to samo tylko body zmienione ale był jeszcze jeden haczyk. Mianowicie części byłe rzekomo takie same ale wykonane z gorszych materiałów. I tu moja prośba, czy moglibyście mi doradzić, podpowiedzieć czy z modelem g&g jest taka sama sytuacja? A może lepiej dołożyć i kupić tę droższą wersję?(tego bym raczej chciał uniknąć bo krucho u mnie z kasą) Z góry dziękuję za informacje i pozdrawiam. http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_241_45&products_id=2309&name=G&G_-_GR16_A2_-_Eco._Version Tańsza wersja. http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_241_45&products_id=2589&name=G&G_-_GR16_A3 Droższa wersja. Aha, dziwi mnie fakt iż w droższej wersji jest większa ilość fps. Czym to jest spowodowane? Czy metalowe body jest bardziej szczelne i jeśli tak, to czy body np BOYI da ten sam efekt co stockowe? Za informacje będę bardzo wdzięczny! Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted February 24, 2011 Report Share Posted February 24, 2011 (edited) Takie rzeczy (słabsze bebechy) to raczej nie w ICS universal, ani G&G Eco, tylko w CA Sportline... Edited February 24, 2011 by wiciok Quote Link to post Share on other sites
Kuodek Posted March 4, 2011 Author Report Share Posted March 4, 2011 Tak ,przepraszam za pomyłkę, nie byłem dokładnie zorientowany i palnąłem z głupa. Czy może mi ktoś odpowiedzieć na pytanie zadane powyżej ? Quote Link to post Share on other sites
Brenten Posted March 5, 2011 Report Share Posted March 5, 2011 O wersjach eco teraz różnie piszą, ja swoją kupowałem (wersję GR16 Carbine ) w 2007 roku. Po za raz rozwalonymi zębatkami (po mniej więcej roku i kosmicznej ilości wywalonych kulek) i pękniętą głowicą tłoka nie mogę specjalnie narzekac. To samo mogę powiedziec o GR16 A3, też miała wprawdzie raz zmielone zębatki ale to była wina zacinek na kulkach P&J. W gearboxie eco łożyska są , przynajmniej u mnie, ślizgowe a w "dorosłej wersji kulkowe, reszta po za łożyskowaniem prowadnicy w zasadzie jest taka sama. Plastikowe body było całkiem przyzwoite i nie miałem problemów z luźną lufą zewnętrzną często spotykanych w innych replikach, jego plusem był też inny niż w replikach z plastik body system rozkładania. W całości utrzymywał je pin przy magazynku czyli podobnie jak w większości metalowych karoserii a nie tak jak emkach TM i pochodnych czyli pin z tyłu , przechodzący przez tzw. uszy, które miały tendencję do pękania. Ale i tak na wszelki wypadek wymieniłem je na metalowe ;) . Quote Link to post Share on other sites
Kuodek Posted March 6, 2011 Author Report Share Posted March 6, 2011 A można wiedzieć na jakie? Czy potrzebna była operacja "szlifowanie" czy było to po prostu body dedykowane do modelu, takie jak w wersji metalowej ? Quote Link to post Share on other sites
Brenten Posted March 6, 2011 Report Share Posted March 6, 2011 Ktoś sprzedawał nowe body od G&G i nie było potrzeby niczego szlifować, pasowało wszystko idealnie. Quote Link to post Share on other sites
Kuodek Posted March 9, 2011 Author Report Share Posted March 9, 2011 A jak to się ma z tuningiem? Oczywiście wiem że jest okej ale chciałbym z tego zrobić para snajperkę. Z wyłączeniem trybu auto będzie spoko ale czy po wymianie sprężyny na 140 guardera przy częściach jakie dostaję w tuningu od specshopu za 150 zł wszystko wytrzyma? http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_291_293&products_id=3756&name=Upgrade_okolo_410fps_replik_G&G_Silver Karabinek kupiłem głównie w celu tuningu na znośną parasnajperkę. Quote Link to post Share on other sites
Brenten Posted March 9, 2011 Report Share Posted March 9, 2011 Rozumiem że masz już replikę o mniejszej prędkości wylotowej do strzelania z bliska? Przyznam się że nie wiem czy stockowe zębatki zdzierżą sprężynę 140 w normalnej eksploatacji. Na pewno zacinka skończy się ich zmieleniem, mi się to stocku przytrafiło. Quote Link to post Share on other sites
Kuodek Posted March 9, 2011 Author Report Share Posted March 9, 2011 Tak, zamówiłem replikę wczoraj wieczorkiem i myślę że w czwartek/piątek powinna już być. Jak na razie to myślę żeby wymienić zębatki na jakieś elementa, plus ta sprężyna guardera. Cholera nie wiem tylko czy głowica tłoka mi nie strzeli. Nigdy nie tuningowałem replik. Zawsze biegałem ze stockiem, ale od kiedy w moim teamie wszyscy zarazili się tuningowaniem replik to pomyślałem że przydało by się mieć z 470/485 fps by mieć choć lekką przewagę nad chłopakami. Byłbym bardzo wdzięczny jeśli ktoś mógłby mi użyczyć informacji na temat takiego tuningu, jestem zielony w tym a na forum oszukałem się tyle że już nie mam siły... Quote Link to post Share on other sites
Kuodek Posted March 9, 2011 Author Report Share Posted March 9, 2011 Sprawdziłem kilka firm i stron i wybrałem takie podzespoły http://www.taiwangun.com/gearboxy_oraz_ich_czesci_tloki/listwa_do_tloka_z_15_stalowymi_zebami_shs-2312.html - listwa tłoka http://www.taiwangun.com/gearboxy_oraz_ich_czesci_kola_zebate/zestaw_stalowych_zebatek_32_1-high_torque_up_shs-2340.html - zębatki http://www.taiwangun.com/gearboxy_oraz_ich_czesci_sprezyny_glowne/sprezyna_sp_150_guarder-65.html - sprężyna 150 czy to wszystko będzie hulać czy jeszcze czegoś brakuje? ( jestem zielony w tuningu i dopiero raczkuję) będę bardzo wdzięczny za informacje. Przepraszam za 2 wiadomości pod rząd Quote Link to post Share on other sites
Wojciech_G Posted March 9, 2011 Report Share Posted March 9, 2011 Tłok do tych zębatek (SHS 32:1) musi mieć zwężone zęby. Quote Link to post Share on other sites
Kuodek Posted March 10, 2011 Author Report Share Posted March 10, 2011 Zamówiłem do karabinu zestaw bore up CA http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_215_128_157&products_id=1954&name=CA_-_Zestaw_Bore_Up_do_M4,_GR16,_M15. Czy po wymianie zębatek podanych powyżej, listwy do tłoka o zwężonej średnicy http://www.taiwangun.com/gearboxy_oraz_ich_czesci_tloki/listwa_do_tloka_z_15_stalowymi_zebami_o_zwezonej_szerokosci_shs-2313.html i silnika SHS http://www.taiwangun.com/gearboxy_oraz_ich_czesci_silniki/silnik_dlugi_high_torque_shs-2322.html to to wytzryma czy lepiej zakupić http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_215_128_231&products_id=4998&name=Element_-_FTK_-_All_Tune_Up_Kit_-_Level_2_-_Ver._3 to, zestaw tuningowy elementa plus silnik i sprężyna. Co polecacie ? Quote Link to post Share on other sites
majster988 Posted March 10, 2011 Report Share Posted March 10, 2011 Naprawdę do 470-480 chcesz sprężynę 150? Ja mam w kałaszu 480fps na 130... Dobrze się zastanów. Jeśli masz BU i dobrą luf i gumkę to nic ponad 130 nie kupuj. Quote Link to post Share on other sites
Kuodek Posted March 11, 2011 Author Report Share Posted March 11, 2011 A jakie części wymieniłeś żeby uzyskać taki efekt? Nie chodzi mi już nawet o firmy ale same podzespoły. Quote Link to post Share on other sites
majster988 Posted March 11, 2011 Report Share Posted March 11, 2011 Zestaw BU systemy, gumka HU systema energy, lufa KM-Head i chyba tyle. Quote Link to post Share on other sites
Kuodek Posted March 12, 2011 Author Report Share Posted March 12, 2011 Zestaw bore up mam CA. I tylko lufka + gumka daje taki skok? Szał! Quote Link to post Share on other sites
majster988 Posted March 12, 2011 Report Share Posted March 12, 2011 (edited) No i sprężyna oczywiście. Plus taśma teflonowa gdzie się tylko da. Edited March 12, 2011 by majster988 Quote Link to post Share on other sites
Maza94 Posted March 13, 2011 Report Share Posted March 13, 2011 No i najważniejsze dobra komora Hop Up. Quote Link to post Share on other sites
majster988 Posted March 13, 2011 Report Share Posted March 13, 2011 U mnie w CM.048 komora jest na tyle szczelna, że tlko troszkę teflonu nałożyłem "żeby się upewnić" :wink: Quote Link to post Share on other sites
BASYLON332 Posted November 1, 2011 Report Share Posted November 1, 2011 Witam widzę że temat ucichł ale mam pytanie jaki rozmiar łożysk jest w Gr16a eco version poniważ posiadam taką replike (jestem bardzo zadowolony) ale z powodu że zniszczyłem łożyska i nadają się do wymiany próbowałem z 7mm ale są za małe więc jaki morze jeszcze być rozmiar ?? Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.