Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
saigon

AUG JG Parawyborowy

Recommended Posts

Witam.

 

Łazi mi po głowie zrobienie Wyborowego AUG'a A3(A2). Posiadam wersję od JG.

 

I teraz chciałbym wytoczyć odpowiedniej długości lufę zewnętrzną, dopasowaną do precki 600mm,

do tego w Gearboxie wymienić sprężynę na M150 i wsadzić Bore UP.

 

I teraz się zastanawiam:

- jakie włożyć zembatki

- jaki typ tłoka (żeby była jak najlepsz celność)

- czy taka konfiguracja ma sens (czy taki tłok "uciągnie" taką długośc lufy

 

No i czym jeszcze zapomniałem ;)

Napiszcie co o tym pomyśle myślicie i czy waszym zdaniem to jest realne.

 

[EDIT]

Oczywiście przy M150, tylko SEMI

Edited by saigon

Share this post


Link to post
Share on other sites

Widziałem ten temat, ale jak przebrnąłem przez pytania dot. wymiany gumki to trochę odpuściłem.

Kiedyś zresztą przeglądałem go regularnie.

 

Tłok ma wpływ na celność?

 

NO gdzieś czytałem że przy bodajże typ 0 jest większa prędkość wylotowa ale za to "kwiatek" większy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lufa powyzej 509 mm nie ma sensu.

Nie poprawi skupienia ani zasiegu.

Lufy ponad 509 mm jest sens pakowac tylko w gearbox v2 long.

 

Zamiast wytoczyc lufe wystarczy kupic gotowa.

Albo przejsciowke na cqb - i do tego lufe dluzsza np do g36.

 

http://4x4.szczecin.pl/asg/snajpa1.jpg

Gorny aug tak ma - ale tam wchodzi tylko 509 lufa.

 

Zebatki - Super torque up do m150 najlepiej.

SHS CA Promyka itp.

Tlok z pelna metalowa szczeka (CA SHS JBU ITP)

 

EDIT:

Zdajesz sobie sprawe z mankamentow auga przy tuningu m150+ ?

Chodzi o tylna klapke trzymajaca gearbox ?

Lub to ze do osiagniecia idealnej celnosci trzeba usztywnic zespol lufy tak zeby nie bylo mozliwosci ruchu na boki ?

Edited by Kocur666

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z długością lufy to chodzi mi tylko o odwzorowanie długości z ostrej wersji.

Tam jest 20" czyli ok 620mm (za http://world.guns.ru/assault/at/steyr-aug-e.html)

 

Ponieważ udało mi się znaleźć lufy albo 600 albo 650, stwierdziłem że dam 600. Do tego jakiś tłumiczek ładny.

Zdaję sobie sprawę że przy zasięgu jaki mamy w ASG to długość lufy pow. 509 to już tylko problem z mobilnością ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm, nie przeliczałem, przeczytałem po prostu na WorldGuns, a tam raz jest napisane:

 

aug_a3-3.jpg

Steyr AUG A3 in Sniper configuration, with heavier and longer 20inch barrel,detachable bipod and long-range telescopic sight

 

a za chwilę:

aug_bbls.jpg

Comparison of various AUG barrels, from top to bottom: LMG/heavy barrel with bipod;standard rifle barrel; carbine barrel; SMG barrel.

 

i w zestawieniu:

Barrel length: 508 mm (also 350 mm SMG, 407 mm Carbine or 621 mm LMG heavy barrel)

Share this post


Link to post
Share on other sites

To dlaczego przy pierwszym zdjęciu jest podpis 20 inch a lufa aż tyle wystaje poza ris'y? Przecież standardowa 509mm, mieści się wewnątrz orisowania i wystaje tylko tłumik płomienia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie znam się na tych "wytrychach" ale na moje to zdjęcie wersji snajperskiej przedstawia AUGa z lufą 20".

Standardowa lufa AUGa to też 20" i na pewno nie mieści się wewnątrz RISa.

Te na fotkach z linka mają 16" i krótsze.

 

Pozdrawiam,

Lambert

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tylko że w moim AUG'u jest 509 mm i nie wystaje ;)

Mogłeś to zaobserwować ostatnio jak zgubiłem zewnętrzną. Wystawał może z 40 mm.

Edited by saigon

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pewnie masz wieeeelkiego RISa.. :happy:

 

edit:

Na tej fotce dobrze widać różnice w długościach luf AUGów:

augadenglishbackadi.th.jpg

 

Pozdrawiam,

Lambert

Edited by Lambert

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie wiem jak licza ta lufe na tej ruskiej stronie ...

20 cali to owszem 50 cm - ale moze wystajacej lufy a nie od zamka ?

W kazdym razie stockowy aug tak nei wyglada - ale nie musisz koniecznie wrzucac bez sensu tak dlugiej precki - wystarczy ze przedluzysz lufe - kulki moga leciec w lufie...

Jak zrobilem konwersje na barreta - to lufa miala zdrowo ponad 30 cali razem z hamulcem.

Tak samo - aug a3 z dlugim tlumikiem.

Na assiaairsoft sa konwersje ktore zrobia z auga co tylko chcesz ;)

Tylko drogawe troche - ale jest czym sie wzorowac.

Jak moze wygladac aug -

http://4x4.szczecin.pl/asg/1/

http://4x4.szczecin.pl/asg/3/6.jpg

http://4x4.szczecin.pl/asg/5

http://4x4.szczecin.pl/asg/9/augi.jpg

 

W sumie mialem jeszcze pare innych konfiguracji.

Z a3 z lufa lmg.

Z tlumikiem podobnym do phantom.

Z tlumikiem wystajacym od razu z body - 30 cm.

Wersje cqb z pocietym a3 risem i z calym.

 

Aktualnie czekam na trzecie body - do pociecia i zrobienia z auga czegos jeszcze dziwniejszego ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie wiem jak licza ta lufe na tej ruskiej stronie ...

20 cali to owszem 50 cm - ale moze wystajacej lufy a nie od zamka ?

Dobrze liczą, tyle że w ostrej, lufa nie zaczyna się nad magazynkiem.

 

Pozdrawiam,

Lambert

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lufa, jest precka Guarder 6.02, gumka Systema czarna.

Co jeszcze oprócz bebechów można wymienić?

 

A3 w stocku (przynajmnije wg zbrojowni) ma:

- silnik Hi-Torque

- wzmocniony szkielet gearboxa

- łożyskowana kierunkowa głowica tłoka

- sprężyna M130

- łożyska kulkowe 7mm

- stalowe zębatki z ośmioma zapadkami przeciwpowrotnymi

- okablowanie niskooporowe

- mosfet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tylko kwestia taka ile Ci te wszystkie "wzmocnione" części potrzymają.

Nie chce wychodzić przed szereg ale moim zdaniem zmień to o czym pisał Kocur + dobry silnik żeby reakcja na spust była przyjemna.

Moim zdaniem kulkowe łożyska mogą wysiąść przy takiej sprężynie, ślizgi mogą okazać się trafniejszym wyborem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Silnik jak najbardziej jest ok. Cały GB testowałem na sprężynie m165 i chodził. Także bebechy są pancerne. Jednak mocowanie tylnej płytki tego na bank nie wytrzyma...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sposob 1:

http://4x4.szczecin.pl/asg/augtyl1.jpg

http://4x4.szczecin.pl/asg/augtyl2.jpg

http://4x4.szczecin.pl/asg/augtyl3.jpg

 

W skrocie - w miejsce dziury - mocujesz kątownik z castoramy do mocowania czegos do sciany (polek czy cos ...)

Dlugosc musi pasowac.

Z zewnatrz jakos to zamaskowac trzeba...

Najlepiej jest zrobic z obu stron - ale z jednej tez moze troceh wytrzymac.

Dodatkowo konieczne jest podklejenie (albo skrecenie) tylnej plytki z stalowa/aluminiowa/mocna plastikowa plytka - tak zeby sie nie wyginal.

 

Sposob 2:

Tu niestety nie mam zdjec.

Chodzi o wyciecie z aluminium (ksztaltki w castoramie 2-3 mm grubosci) czegos co wejdzie miedzy gearbox a plytke.

W te alu - wkrecasz wkrety (zamiast w orginalne mocowania).

Oczywiscie lepsza bylaby stal bo alu potrafi wyrobic gwint.

Mam tak w obu augach - gearbox nie ma szans sie ruszyc.

 

Dodatkowo - do obu sposobow przydaje sie wlozenie dluzszej mocniejszej sprezyny ktora przyciska komore hopa do gearboxa.

Ja uzylem jakiegos springa z starego sprezynowego pistoletu.

2-3 zwoje wiecej i komora nie ma szans odskoczyc do przodu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...